Τροχοί & TIR

Το ACTROS Truck of the Year 2009

Κέρδισε τον τίτλο "TRUCK of the YEAR 2009" Ο στάνταρ εξοπλισμός ασφαλείας διαθέσιμος προς κάθε πελάτη υπήρξε ο βασικός παράγων που το MERCEDES BENZ Actros επικράτησε με μικρή διαφορά του IVECO Euroc
Κυριακή 26/02/2012 - 22:26
Κοινοποίηση στα Social Media

Κέρδισε τον τίτλο "TRUCK of the YEAR 2009"

Ο στάνταρ εξοπλισμός ασφαλείας διαθέσιμος προς κάθε πελάτη υπήρξε ο βασικός παράγων που το MERCEDES BENZ Actros επικράτησε με μικρή διαφορά του IVECO Eurocargo και των VOLVO FH και SCANIA R που κατέλαβαν την τρίτη θέση. Το Actros προσφέρει ένα πλήρες πακέτο το οποίο περιλαμβάνει ESP (αποτροπή ανατροπής), ACC (αποστασιόμετρο το οποίο υπολογίζει την ταχύτητα του φορτηγού και την απόστασή του σε σχέση με το προπορευόμενο όχημα και μειώνει ανάλογα την ταχύτητα), σύστημα διατήρησης της λωρίδας κ.ά.

Ταυτόχρονα, το νέο Actros ενσωματώνει σημαντικές βελτιώσεις αυξάνοντας την απόδοση του οχήματος, δηλαδή την κατανάλωσή του σε σχέση με την ικανότητα έλξης. Πλεονέκτημα επίσης θεωρείται η προσθήκη στον στάνταρ εξοπλισμό του αυτοματοποιημένου κιβωτίου power shift το οποίο προσφέρει μεγαλύτερη άνεση στην οδήγηση και ταυτόχρονα συμβάλει στη βελτίωση της κατανάλωσης.

Η Mercedes-Benz είναι ο πρώτος κατασκευαστής επαγγελματικών οχημάτων, ο οποίος προσφέρει στο βασικό εξοπλισμό ενός βαρέως φορτηγού οχήματος ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Το Mercedes Powershift συνδυάζει το μηχανικό κιβώτιο με μία ηλεκτρονική διεύθυνση, η οποία διαθέτει, εκτός από τις αυτόματες αλλαγές ταχυτήτων και την αυτόματη λειτουργία συμπλέκτη, πολλές άλλες λειτουργίες. Τα πρακτικά πλεονεκτήματα για τον οδηγό είναι η πιο άνετη, πιο οικονομική και πιο ασφαλής οδήγηση. Λαμβάνοντας υπόψη τη συνεχώς αυξανόμενη κυκλοφορία στους δρόμους, το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων αποτελεί μία ακόμη συνεισφορά στη μεγαλύτερη οδική ασφάλεια.

Οι κινητήρες μένουν οι ίδιοι. Είναι οι γνωστοί οικονομικοί BlueTec που ήδη κυκλοφορούν στους δρόμους σε έξι κατηγορίες ισχύος από 320 HP έως 476 HP με κινητήρες V6 και τρεις κατηγορίες ισχύος από 510 HP έως 598 HP με κινητήρες V8.

Το εσωτερικό της καμπίνας Mega, παραμένει το ίδιο ως προς το χώρο, έχουμε όμως μια σειρά βελτιώσεων. Έτσι, το κρεββάτι ρυθμίζεται ανάλογα με την κλίση του δρόμου στο σημείο που το φορτηγό έχει παρκάρει, ώστε να οριζοντιώνεται για ένα ξεκούραστο ύπνο. Και σ' αυτό συμβάλει επίσης το νέο στρώμα που εφαρμόζει μέσα στο πλαίσιο του κρεββατιού. Επίσης, ο βελτιωμένος ρυθμιζόμενος κλιματισμός στάσης, χωρίς τη λειτουργία του κινητήρα, διατηρεί σταθερή τη θερμοκρασία και δημιουργεί μία καλύτερη ατμόσφαιρα.

Βελτιώσεις έχουν γίνει και στο σύστημα διεύθυνσης των τρακτόρων με αεροανάρτηση και αυτό ο οδηγός το αντιλαμβάνεται από την πλήρη αμεσότητα στο κόψιμο του τιμονιού με τη διεύθυνση του οχήματος, ενώ έχει περιοριστεί και το βιράρισμα στις κλειστές στροφές.

Στο ίδιο τεύχος #246

PreviousNext