Τροχοί & TIR

Volvo FH με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη

I-SHIFT DUAL CLUTCH Εξασφαλίζει αδιάκοπη παροχή ροπής κατά τις αλλαγές των ταχυτήτων Το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη I-Shift Dual Clutch αποτελεί παγκόσμια «πρώτη» σε βαρύ όχημα και σκοπό έχει να ελαχιστοποιήσει το χρόνο που απαιτείται για την αλλαγή σχέσεων και να κάνει την όλη διαδικασία πιο ομαλή. Τα πλεονεκτήματα ενός παρόμοιου συστήματος μετάδοσης είναι γνωστά εδώ και χρόνια από τα επιβατικά αυτοκίνητα αλλά και τα ελαφρά φορτηγά. Σε αυτά περιλαμβάνονται επίσης, η αίσθηση συνεχούς, αδιάκοπης επιτάχυνσης και η απουσία θορύβων. Το νέο 12άρι I-Shift Dual Clutch διατίθεται για τα FH με τον Euro 6 κινητήρα D13 στα 460, 500 και 540 hp. Ο επιλογέας είναι ο ίδιος με του I-Shift και γενικά, δεν αλλάζει τίποτα στην καμπίνα. Πολλές οι σημειώσεις μας από το οδηγικό σκέλος με το νέο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη της Volvo αφού, αυτό δουλεύει με τρόπο που δεν έχουμε ξαναδεί σε φορτηγό. Το κύριο σημείο που θα πρέπει να αναφέρουμε είναι ότι, το Dual Clutch δουλεύει μόνο κατά τη διάρκεια μιας διαδικασίας που λέγεται power shifting. Αυτό σημαίνει ότι, οι αισθητήρες αντιλαμβάνονται την κλίση του δρόμου και τα φορτία και κρίνουν αν πρέπει να λειτουργούν τους δύο συμπλέκτες ή όχι. Διαβάστε στο τεύχος Δεκεμβρίου που κυκλοφορεί στα περίπτερα για την πρωτόγνωρη εμπειρία που ζήσαμε κατά τη δοκιμή αλλά και τον αιφνιδιασμό που μας επεφύλασσε το νέο FH.
από Βασίλης Δαραμούσκας | Δευτέρα 01/12/2014 - 00:00
Κοινοποίηση στα Social Media

I-SHIFT DUAL CLUTCH

Εξασφαλίζει αδιάκοπη παροχή ροπής κατά τις αλλαγές των ταχυτήτων

Το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη I-Shift Dual Clutch αποτελεί παγκόσμια «πρώτη» σε βαρύ όχημα και σκοπό έχει να ελαχιστοποιήσει το χρόνο που απαιτείται για την αλλαγή σχέσεων και να κάνει την όλη διαδικασία πιο ομαλή. Τα πλεονεκτήματα ενός παρόμοιου συστήματος μετάδοσης είναι γνωστά εδώ και χρόνια από τα επιβατικά αυτοκίνητα αλλά και τα ελαφρά φορτηγά. Σε αυτά περιλαμβάνονται επίσης, η αίσθηση συνεχούς, αδιάκοπης επιτάχυνσης και η απουσία θορύβων. Το νέο 12άρι I-Shift Dual Clutch διατίθεται για τα FH με τον Euro 6 κινητήρα D13 στα 460, 500 και 540 hp. Ο επιλογέας είναι ο ίδιος με του I-Shift και γενικά, δεν αλλάζει τίποτα στην καμπίνα. Πολλές οι σημειώσεις μας από το οδηγικό σκέλος με το νέο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη της Volvo αφού, αυτό δουλεύει με τρόπο που δεν έχουμε ξαναδεί σε φορτηγό. Το κύριο σημείο που θα πρέπει να αναφέρουμε είναι ότι, το Dual Clutch δουλεύει μόνο κατά τη διάρκεια μιας διαδικασίας που λέγεται power shifting. Αυτό σημαίνει ότι, οι αισθητήρες αντιλαμβάνονται την κλίση του δρόμου και τα φορτία και κρίνουν αν πρέπει να λειτουργούν τους δύο συμπλέκτες ή όχι.    

Διαβάστε στο τεύχος Δεκεμβρίου που κυκλοφορεί στα περίπτερα για την πρωτόγνωρη εμπειρία που ζήσαμε κατά τη δοκιμή αλλά και τον αιφνιδιασμό που μας επεφύλασσε το νέο FH.

PreviousNext