Τροχοί & TIR

Κρεατάδικος Θάλαμος Schmitz Cargobull με νέο εξοπλισμό

Έναν σύγχρονο, τριαξονικό, επικαθήμενο, ψυκτικό θάλαμο Schmitz Cargobull παρέλαβε ο αυτοκινητιστής Λάζαρος Σαλτζίδης, ο οποίος δραστηριοποιείται στη μεταφορά κρεάτων από την Ευρώπη. Η κατασκευή και
από Παύλος Μαυρομύτης | Κυριακή 01/05/2016 - 00:00
Κοινοποίηση στα Social Media

Έναν σύγχρονο, τριαξονικό, επικαθήμενο, ψυκτικό θάλαμο Schmitz Cargobull παρέλαβε ο αυτοκινητιστής Λάζαρος Σαλτζίδης, ο οποίος δραστηριοποιείται στη μεταφορά κρεάτων από την Ευρώπη. Η κατασκευή και η δομή του σασί και του θαλάμου εξασφαλίζουν σταθερό πάτημα στο δρόμο και ευστάθεια στις στροφές, το οποίο είναι και το ζητούμενο για τσιγκελάδικους θαλάμους. Επιπρόσθετα, νέα συστήματα όπως το Load Spread Program 2 (για ομοιόμορφη κατανομή φορτίου στην φορτοεκφόρτωση), τα Led φώτα νέας γενιάς στην πίσω πλευρά και οι δύο προβολείς, το σύστημα WABCO tail guard light και η ενισχυμένη μπάρα κρούσης με τα διπλά σιδερένια ρολά κρούσης κάθετα με αμορτισέρ, που παρουσιάζουμε στη συνέχεια, αυξάνουν στο μέγιστο το επίπεδο ασφαλείας οδηγού, φορτίου και οχήματος.

Ο ιδιοκτήτης του, έμπειρος αυτοκινητιστής από τη Λάρισα, μας μίλησε για τα κριτήρια επιλογής του θαλάμου που αγόρασε: «Φορτώνω από την Ελλάδα και μεταφέρω στην Ευρώπη διάφορα εμπορεύματα τροφοδοσίας Super-Market ενώ στην επιστροφή πάντοτε κρεμαστά κρέατα, από Ολλανδία και Γαλλία. Ήθελα, λοιπόν, έναν σύγχρονο θάλαμο κατάλληλο για τη δουλειά αυτή. Συζήτησα με συναδέλφους μου, οι οποίοι έχουν αγοράσει ψυκτικούς θαλάμους Schmitz Cargobull, και όλοι τους μίλησαν με τα καλύτερα λόγια για τη μάρκα, κυρίως για τη σταθερότητα και το περπάτημά τους στο δρόμο. Επίσης, μου ανέφεραν ότι είναι εύκολοι στο φόρτωμα».

Ενισχυμένη κατασκευή για αντοχή στο χρόνο και τα χιλιόμετρα

Τα πάνελ, τα πλαϊνά και ο «καθρέπτης» είναι κατασκευασμένα από ισχυρή πολυουρεθάνη –αφρό συμπιεσμένο Pannel Ferroplast– ενώ τα πλευρικά τοιχώματα από την εσωτερική πλευρά του θαλάμου από υλικό GFK. Έτσι εξασφαλίζουν αυξημένη μόνωση στο εσωτερικό και εξαιρετικά υψηλή αντοχή στο χρόνο.

Η οροφή επίσης κατασκευασμένη από ΝΧ 17 Schaum διαθέτει προεγκατάσταση για ευρωράγες σφαγείου. Επιπλέον, φέρει τοίχο ανακύκλωσης από προφίλ αλουμινίου εσωτερικά για τη διατήρηση απόστασης και την καλή κυκλοφορία του αέρα. Είναι εφοδιασμένος με δυο ζευγάρια προφίλ αλουμινίου 300 χιλιοστών κατά μήκος στα πλαϊνά εσωτερικά του ψυκτικού θαλάμου. Τέλος, οι άξονες του θαλάμου Schmitz Cargobull Rotos συνοδεύονται από εγγύηση 6 ετών ή μέχρι 1.000.000 χιλιόμετρα.

Ηλεκτρικό κλείδωμα θαλάμου με pin για την προφύλαξη του φορτίου

Ο θάλαμος έχει δύο πόρτες με διπλά κλείστρα και τελάρο ανοξείδωτο matt. Το φύλλο αλουμινίου στις πόρτες έχει ύψος 300 χιλιοστά ενώ το πορτάκι εξαερισμού βρίσκεται κάτω δεξιά, επάνω στην πόρτα. Αξιοσημείωτη είναι η έξτρα ασφάλιση που προσφέρει η ηλεκτρική κλειδαριά ασφάλισης θυρών, Trans Safety, στο τελάρο. Στην μπροστινή πλευρά, κάτω από το ψυκτικό μηχάνημα, είναι τοποθετημένο ένα ηλεκτρονικό πληκτρολόγιο. Ο οδηγός πληκτρολογεί τον προσωπικό κωδικό pin (από 4 έως 8 ψηφία) και ο πείρος κλειδώνει (ή ξεκλειδώνει) την πίσω πόρτα καθιστώντας έτσι αδύνατη την παραβίασή της.

Οπισθοπορεία με ασφάλεια

Ένα από τα κορυφαία συστήματα ασφαλείας με το οποίο εφοδιάζεται ο θάλαμος, είναι το WABCO tail guard light που συμβάλλει σημαντικά στην ασφαλή οπισθοπορεία. Ο  ισθητήρας, που βρίσκεται εγκατεστημένος στον προφυλακτήρα, ελέγχει όλο το πεδίο στο πίσω μέρος και όταν έρθει κοντά σε κάποιο αντικείμενο φρενάρει προοδευτικά τον θάλαμο. Στην πράξη, υπολογίζει την απόσταση από τη ράμπα φόρτωσης και φρενάρει αυτόματα το όχημα αν χρειαστεί. Η καθημερινή διευκόλυνση για τον οδηγό είναι τεράστια και ταυτόχρονα μειώνονται ατυχήματα και φθορές.

Νέας σχεδίασης είναι η ενισχυμένη μπάρα κρούσης πάνω από τα φώτα, η οποία διαθέτει 17 λαστιχένιους τάκους καθώς και νέα, ενισχυμένα, διπλά, σιδερένια ρολά κρούσης που απορροφούν τους κραδασμούς κατά το κόλλωμα στις ράμπες. Νέας γενιάς είναι και τα φανάρια led που επέλεξε ο ιδιοκτήτης καθώς και τα φωτιστικά τεχνολογίας led στην οροφή του θαλάμου.

Ράγες ευρωπαϊκών προδιαγραφών για κρεμαστά κρέατα

Κατά μήκος της επάνω πλευράς του θαλάμου είναι τοποθετημένοι πέντε γαλβανιζέ σωλήνες διαμέτρου 60 χιλιοστών, μήκους 13.400 χιλιοστών με στοπ ανά κάθε κονσόλα. Κάθε σωλήνας είναι εφοδιασμένος με έξι συμπλέκτες και λαμάκια ασφάλισης γάντζων πάνω στους σωλήνες. Τέλος, διαθέτει έναν επιπλέον γαλβανιζέ σωλήνα για παρκάρισμα γάντζων.

Σύστημα LSP 2

Ο θάλαμος είναι εφοδιασμένος με το νέο σύστημα Load Spread Program 2, το οποίο κατανέμει ισομερώς το βάρος στους άξονες. Στην πράξη, ξεφορτώνοντας τέσσερις παλέτες από τις 33, το φορτίο πέφτει προς τα εμπρός, οπότε με τη χρήση του LSP 2 από τον οδηγό, κατανέμεται εξίσου και στους πίσω άξονες για να μην επιβαρύνεται το πέταλο. Ιδιαίτερα χρήσιμο εργαλείο για όσους δουλεύουν ή διέρχονται από κράτη όπου η ζύγιση του οχήματος γίνεται κατ' άξονα. Σημαντικό βοήθημα για τον επαγγελματία είναι και το χειριστήριο αφής για την ηλεκτρονική ανάρτηση Wabco Optilevel. Αυτό το χειριστήριο είναι τοποθετημένο στην εσωτερική πλευρά του θαλάμου δίνοντας στον οδηγό τη δυνατότητα να τη ρυθμίζει καθ' ύψος, χωρίς να χρειάζεται να κατέβει από το θάλαμο.

Στοιχεία εκμετάλλευσης

Ο θάλαμος είναι μεταφορικής δυνατότητας 33 ευρωπαλετών, με εσωτερικό μήκος 13.410χιλιοστά. Το εξωτερικό του ύψος είναι στο μέγιστο επιτρεπτό, το εσωτερικό ύψος φτάνει στα 2.650 χιλιοστά, ενώ το εσωτερικό πλάτος είναι στα 2.460 χιλιοστά. Το μεταξόνιο του θαλάμου, από τον πείρο ζεύξης μέχρι τον κεντρικό άξονα, είναι 7.600 χιλιοστά. Το απόβαρό του είναι 9.800 κιλά, χωρίς τσιγκέλια και πετρέλαια στο ψυκτικό μηχάνημα.

Ψυκτικό μηχάνημα

Την ψύξη και συντήρηση των εμπορευμάτων αναλαμβάνει το ψυκτικό μηχάνημα Thermo King SLX 300-50 με θερμογράφο νέας γενιάς Euroscan ΤΧ3 και δοχείο πετρελαίου 245 λίτρων με ένα στόμιο και μια αντικλεπτική κλειδαριά.

Πάτημα που εντυπωσιάζει

Έχοντας ήδη γράψει τα πρώτα χιλιόμετρα με τον νέο θάλαμο Schmitz Cargobull, o ιδιοκτήτης κ. Λάζαρος Σαλτζίδης κάνει λόγο για την εξαιρετική συμπεριφορά του οχήματος στο δρόμο και εξηγεί ότι στις στροφές της Κατάρας ο θάλαμος ακολουθεί καλύτερα απ’ ότι περίμενε τον τράκτορά του. Το σταθερό πάτημα του Schmitz στο οδικό δίκτυο εντυπωσίασε τον οδηγό κάνοντάς τον να νιώθει πιο σίγουρος και ασφαλής. Ακόμα, έχει εκτιμήσει τη δυνατότητα που προσφέρουν τα νέα συστήματα να ζυγίζουν καλά το φορτίο, να το κατανέμουν ισομερώς στους άξονες και έτσι εξασφαλίζεται ότι δεν θα είναι ούτε εμπροσθοβαρές ούτε οπισθοβαρές. Τέλος, ο ιδιοκτήτης δηλώνει ιδιαίτερα ευχαριστημένος από την πολύ αποτελεσματική ψύξη καθώς παραδίδει τα κρέατα ακριβώς στην κατάσταση και τη θερμοκρασία που απαιτείται.

Διαβάστε επίσης

Η ναυαρχίδα της Βέλγικης εταιρείας, το διώροφο Vanhool TDX  27 Astromega

Μολών Λαβέ power.

Το ΜΑΝ με τον αρχικό χρωματισμό του και τα γνήσια ανταλλακτικά του.

PreviousNext