Τροχοί & TIR

Red Hell

Ο στόλος της μεταφορικής Βασιλάκη με έδρα το Ηράκλειο αποτελείται από σύγχρονους τράκτορες και βυτία, κατάλληλα να αντεπεξέλθουν στις δύσκολες και απαιτητικές συνθήκες της διεθνούς μεταφοράς και ιδι
από Παύλος Μαυρομύτης | Τετάρτη 01/06/2016 - 00:00
Κοινοποίηση στα Social Media

Ο στόλος της μεταφορικής Βασιλάκη με έδρα το Ηράκλειο αποτελείται από σύγχρονους τράκτορες και βυτία, κατάλληλα να αντεπεξέλθουν στις δύσκολες και απαιτητικές συνθήκες της διεθνούς μεταφοράς και ιδιαίτερα των υγρών τροφίμων. Άλλωστε, όπως μας δήλωσε και ο ιδιοκτήτης της Σπύρος Βασιλάκης μόνο με καινούργια οχήματα μπορεί κάποιος μεταφορέας να είναι ανταγωνιστικός και συνεπής απέναντι στους πελάτες του.

Κόκκινη γοητεία

Κατά την επίσκεψή μας στις εγκαταστάσεις της εταιρείας είδαμε ένα μέρος του στόλου, με το μάτι μας να καρφώνεται στη ναυαρχίδα, σε ένα κόκκινο Scania R.

 «Αυτό το όχημα είναι το δικό μου, με αυτό ταξιδεύω στην Ευρώπη και του έχω ιδιαίτερη αδυναμία», μας λέει ο Σπύρος και μας προσκαλεί να περάσουμε στο εσωτερικό του για μια γρήγορη βόλτα στους δρόμους της ΒΙ.ΠΕ Ηρακλείου.

Πριν επιβιβαστούμε φωτογραφίζουμε τον τράκτορα εξωτερικά, εστιάζοντας κυρίως στον κόκκινο χρωματισμό και τα ανοξείδωτά του. Στον ιδιοκτήτη του δεν αρέσουν τα πολλά έξτρα και αξεσουάρ και γι' αυτό το λόγο τοποθέτησε σε αυτό ό,τι έκρινε πως θα το ομορφύνει χωρίς να το παραφορτώσει.

Με δυο προσθήκες και το αυτοκίνητο απέκτησε άλλον χαρακτήρα και αναφερόμαστε στα pilot μπροστινά ελαστικά και τα πλαϊνά σπόιλερ από το τελευταίο μοντέλο R. Όπως θα παρατηρείτε οι περισσότεροι στο δρόμο, είναι πλέον της μόδας η χρήση των συγκεκριμένων σπόιλερ σε παλαιότερα μοντέλα της Scania, 144-164-R, και αν θέλετε τη γνώμη μας πράγματι είναι μια καλή κίνηση και το τελικό αποτέλεσμα μετράει.

Κόλαση

Η ουσία όμως της συνάντησης έχει να κάνει με τον κινητήρα του Scania και τις επιδόσεις του. Μάλιστα, όταν πήραμε την απόφαση να επιβιβαστούμε σε αυτό βάλαμε τη ζώνη ασφαλείας, όχι γιατί δεν είχαμε εμπιστοσύνη στον οδηγό του αλλά γιατί σε κάθε βύθισμα του γκαζιού στη μοκέτα νιώθαμε αναταράξεις στο κάθισμα!

Όταν οι αλλαγές που αφορούν τη βελτίωση του κινητήρα είναι εκτεταμένες, όπως στο R του Σπύρου, τότε όλα τα περιμένουμε: και να πετάει πολλά ντουμάνια από την εξάτμιση και να κινείται με υψηλή ταχύτητα στις ανηφόρες το όχημα και στα σημεία που τα υπόλοιπα φορτηγά κόβουν ταχύτητα αυτό να ανεβαίνει πιο αεράτα!

Βέβαια το γκάζι είναι γλυκό και όταν ο οδηγός έχει διαθέσιμη υψηλή ιπποδύναμη ανά πάσα στιγμή στο πεντάλ του δεξιού ποδιού, μπαίνει στον πειρασμό, να το πατάει συνεχώς... Στη δική μας περίπτωση, οι βελτιώσεις στον κινητήρα έχουν μετατατρέψει το Scania από κανονικό φορτηγό σε κόκκινη κόλαση! Στο δρόμο είναι πραγματικά ασταμάτητο και τα γκάζια του πολλά! Ο Σπύρος μας αποζημίωσε με το παραπάνω και μας ευχαρίστησε με πολλές δόσεις από ντουμάνια και μαύρο καπνό, τη μυρωδιά των οποίων έχουμε ακόμη και τώρα στα ρούχα μας.

Στο ίδιο τεύχος #338

PreviousNext