Δρομολόγια

Ακολουθήστε μας σε ένα ενδιαφέρον οδοιπορικό, όπου η εμπειρία, η υπομονή και η προσοχή είναι τα απαραίτητα εφόδια του οδηγού για ασφαλείς και απροβλημάτιστες μεταφορές.

Οδοιπορικό στα Άγραφα

Σε έναν τόπο όμορφο, χαμένο μέσα σε δάση και άγρια βουνά, οι μεταφορές κρύβουν πολλούς κινδύνους, απρόοπτα και ιδιαιτερότητες.

Δοκιμάζουμε τον κορυφαίο 16λιτρο κινητήρα της Mercedes-Benz, με την ιπποδύναμη των 625 ίππων, σε μια από τις πιο ιδιαίτερες διαδρομές της χώρας μας για φορτηγά, από τη Θεσσαλονίκη μέχρι τα Γρεβενά μέσω Εγνατίας Οδού.

Στις ανηφόρες του Πολύμυλου με Actros 1863

Γρεβενά-Θεσσαλονίκη-Γρεβενά με Mercedes-Benz Actros 1863

Το τετραξονικό του Πέτρου Κοτσίκη εκτελεί κυρίως μεταφορές αγροτικών προϊόντων.

Στους δρόμους της Γκιώνας

Η αποθήκευση ζωοτροφών σε μεγάλες ποσότητες για τις ανάγκες των κτηνοτρόφων, δημιουργεί μια άλλη εφοδιαστική αλυσίδα με διαφορετικά χαρακτηριστικά και ιδιαιτερότητες. «Τα logistics των κτηνοτρόφων»...

Καθίστε αναπαυτικά στις θέσεις του Mercedes-Benz 0404 και ακολουθήστε μας κρατώντας παράλληλα τις δικές σας σημειώσεις για το τι πρόκειται να συναντήσετε εάν κανονίσετε εκδρομή προς το βουνό των θεών.

Ορεινός Τουρισμός: Ανεβάζοντας ποδηλάτες στον Όλυμπο

Στο τεύχος Ιανουαρίου που κυκλοφορεί έχουμε την ευκαιρία να ζήσουμε μια ξεχωριστή εκδρομική εμπειρία, ταξιδεύοντας στους πρόποδες του Ολύμπου σε υψόμετρο 1.700 μέτρων.

Στο τεύχος Οκτωβρίου που κυκλοφορεί, ο συντάκτης μας Παύλος Μαυρομύτης ταξιδεύει στα ορεινά των Τρικάλων - Ιωαννίνων, διασχίζοντας μια από τις υψηλότερες διαδρομές της χώρας μας, τη διάβαση του Μπάρου, σε υψόμετρο 1.905 μέτρων, με το συρόμενο Volvo του Χρήστου Φασούλα και το επικαθήμενο Scania του Γιάννη Ταμπόση. Ανηφόρες και κατηφόρες με μεγάλη κλίση, στενό οδόστρωμα, συνεχόμενες στροφές αλλά και μαγευτική θέα συνθέτουν το οδοιπορικό μας στην Πίνδο. Ακολουθήστε μας…

Μεταφορά ζώων στα 1.905 μέτρα

Η μεταφορά των ζώων γίνεται από εγκεκριμένους μεταφορείς, οι οποίοι γνωρίζουν καλά τις ιδιαιτερότητες της δουλειάς, κυρίως το κακό οδικό δίκτυο και τη διαδικασία φορτώματος, και πληρούν φυσικά τις...

Στο επετειακό τεύχος Απριλίου που κυκλοφορεί στα περίπτερα, ο συντάκτης μας Παύλος Μαυρομύτης καταγράφει και αναλύει τα χαρακτηριστικά της κάθε διαδρομής, εντοπίζοντας τα αρνητικά και θετικά της κάθε μιας ξεχωριστά, προτείνοντας παράλληλα τη συμφερότερη για τα φορτηγά.

Σύγκριση Διαδρομών Άρτα - Ηγουμενίτσα. Μέσω Λυγιάς ή μέσω Ιωαννίνων;

Μια γραμμή την οποία χρησιμοποιούν καθημερινά δεκάδες φορτηγά, είτε εθνικών είτε διεθνών μεταφορών, είναι αυτή από το λιμάνι της Ηγουμενίτσας προς Άρτα και εν συνεχεία Πάτρα-Αθήνα καθώς και το...


Ο αγροτικός συνεταιρισμός Καλαβρύτων για την κάλυψη των καθημερινών του αναγκών απέκτησε ένα καινούργιο ΜΑΝ TGM 15.250 από τη Helma Α.Ε με υπερκατασκευή σύγχρονο βυτίο κατασκευής Ermicon-Αφοί Κωνσταντινίδη. Η συνάντησή μας με τον οδηγό Γιώργο Καρατζιά έγινε στα Καλάβρυτα, και στο τεύχος Μαρτίου που κυκλοφορεί τον ακολουθούμε σε ένα τυπικό δρομολόγιο διακοσίων χιλιομέτρων και σε πολλές φάρμες.

Περισυλλογή γάλακτος στα Καλάβρυτα με ΜΑΝ TGM 15.250

Από τα βοσκοτόπια και τις φάρμες των κτηνοτρόφων μέχρι τις γαλακτοβιομηχανίες, τα super market και τελικά στο τραπέζι μας.

Κάθε άνοιξη οι κτηνοτρόφοι μετακινούν τα ζώα τους από τον κάμπο σε ορεινές περιοχές εξασφαλίζοντας έτσι πλούσια, φρέσκια τροφή και καλύτερες κλιματολογικές συνθήκες, μειώνοντας παράλληλα το κόστος διατροφής τους. Η άνοδος των κοπαδιών στα ορεινά ξεκινάει τον Απρίλιο και διαρκεί περίπου ένα μήνα ενώ αντίστοιχα η επιστροφή τους σε χαμηλότερα υψόμετρα γίνεται τον Οκτώβριο και το Νοέμβριο.

Ψηλά στην Πίνδο με ζωάμαξα

Κάθε άνοιξη οι κτηνοτρόφοι μετακινούν τα ζώα τους από τον κάμπο σε ορεινές περιοχές εξασφαλίζοντας έτσι πλούσια, φρέσκια τροφή και καλύτερες κλιματολογικές συνθήκες, μειώνοντας παράλληλα το κόστος...