Τροχοί & TIR

ΒΑΝ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ 2013

Τα μέλη της Διεθνούς επιτροπής Κρίσεως των Van (Ιnternational Van of the Year) στην οποία μετέχει και η χώρα μας εκπροσωπούμενη από τον Μανώλη Αγριμανάκη, έδωσαν στο νέο Transit Custom την υψηλότερη βαθμολογία από ιδρύσεως του θεσμού. Συγκεκριμένα, το Ford απέσπασε 113 βαθμούς (μέγιστο θεωρητικά σκορ οι 133) από τους 24 δημοσιογράφους, περισσότερους δηλαδή, από το συνολικό σκορ των άλλων δύο φιναλίστ, Dacia Dokker και Mercedes Citan.
Δευτέρα 01/10/2012 - 13:52
Κοινοποίηση στα Social Media

Πανηγυρική η ατμόσφαιρα στον εκθεσιακό χώρο που κατέλαβε η Ford για την επικράτηση του νέου Transit Custom έναντι του ανταγωνισμού στη διαδικασία ανάδειξης του «Βαν της Χρονιάς 2013». Τη βραδιά της απονομής του βραβείου, στην εκδήλωση της Ένωσης Κατασκευαστών της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας, αναλύθηκαν και οι λόγοι της τελικής επιλογής του Ford.

Τα μέλη της Διεθνούς επιτροπής Κρίσεως των Van (Ιnternational Van of the Year) στην οποία μετέχει και η χώρα μας εκπροσωπούμενη από τον Μανώλη Αγριμανάκη, έδωσαν στο νέο Transit Custom την υψηλότερη βαθμολογία από ιδρύσεως του θεσμού. Συγκεκριμένα, το Ford απέσπασε 113 βαθμούς (μέγιστο θεωρητικά σκορ οι 133) από τους 24 δημοσιογράφους, περισσότερους δηλαδή, από το συνολικό σκορ των άλλων δύο φιναλίστ, Dacia Dokker και Mercedes Citan.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Επιτροπής Κρίσης: «το νέο Transit ανεβάζει συνολικά τον πήχυ σε θέματα στοιχείων εκμετάλλευσης, οδηγησιμότητας και σχεδιασμού. Τα υπάρχοντα στοιχεία της γραμμής μετάδοσης κίνησης ενσωματώθηκαν υποδειγματικά στη νέα παγκόσμια πλατφόρμα της εταιρείας ενώ, αν και αυξήθηκαν οι μεταφορικές δυνατότητες, τα δυναμικά χαρακτηριστικά η ενεργητική ασφάλεια και ο διάκοσμος παραπέμπουν σε επιβατικό. Η πρακτικότητα για τον επαγγελματία είναι άρδην βελτιωμένη και τα μεγάλα διαστήματα μεταξύ των εργασιών τακτικής συντήρησης συνηγορούν στη μέγιστη δυνατή οικονομία χρήσης».

Από εκεί και πέρα, ακόμη και έχοντας οδηγήσει το νέο Transit, το περίπτερο της Ford ήταν γεμάτο αυτοκίνητα που όλοι οι εκπρόσωποι του ειδικού Τύπου βλέπαμε για πρώτη φορά. Το νέο Ford Transit Connect βασίζεται στη νέα –προερχόμενη από την «C»- παγκόσμια πλατφόρμα της Ford, την οποία και μοιράζεται με τα Focus και Kuga με ό,τι αυτό συνεπάγεται σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς. Ο σχεδιασμός είναι εντυπωσιακός και η καμπίνα συνιστά όπως διαπιστώσαμε από πρώτο χέρι, ένα ιδιαίτερα φιλόξενο και εργονομικά σωστό περιβάλλον. Θα υπάρχουν διαθέσιμες εκδόσεις «κλούβα» με κοντό (SWB) και μακρύ (LWB) μεταξόνιο, με ωφέλιμο όγκο φόρτωσης 2,9 και 3,6 κυβικά μέτρα αντίστοιχα, καθώς και Kombi και «διπλοκάμπινο» ή double-cab-in-van σύμφωνα με την εταιρική αργκό της Ford.

Παγκόσμια πρώτη και για το μεγάλο Transit, αμαξωμάτων και εκδόσεων περιλαμβάνει μοντέλα Van, Double Cab-in-Van (DCiV), Kombi, Kombi Van και Bus, καθώς και Chassis Cab και Chassis Cowl. Τα Van θα διατίθενται σε τρία διαφορετικά μήκη και δύο διαφορετικά ύψη οροφής με πολλαπλές επιλογές μικτού βάρους έως και τους 4,7 τόνους. «Μεγάλο» Transit και Transit Connect αργούν πάντως ακόμη, με το εμπορικό λανσάρισμα στην Ευρώπη να προσδιορίζεται στα τέλη της επόμενης χρονιάς.

Για περισσότερες λεπτομέρειες, πατήστε εδώ

Διαβάστε επίσης

Η ναυαρχίδα της Βέλγικης εταιρείας, το διώροφο Vanhool TDX  27 Astromega

Πληθωρική η παρουσία  της MAN Truck & Bus, παρουσιάζοντας καινοτόμα οχήματα

Δημοσιογράφοι από Νορβηγία έως Νότια Αφρική, μηχανικοί εξέλιξης και στελέχη των Kosmocar και Ford Ελλάς δίνουν ραντεβού για την επόμενη διοργάνωση, μετά από ένα κοπιαστικό τριήμερο γεμάτο οδήγηση και μετρήσεις

kalatzis

Το περίπτερο της πολωνικής εταιρείας Solaris, το Solaris  Urbino 18 Electric και το Solaris Urbino 18 Hydrogen.

PreviousNext