Έντονη αντιπαράθεση στο Ευρωκοινοβούλιο για τα ωράρια οδήγησης / ανάπαυσης

Οι ίδιοι οι οδηγοί δυσανασχετούν για την υποχρεωτική διανυκτέρευση, καθώς αυξάνεται το μεταφορικό κόστος, ο χρόνος παράδοσης, αλλά και η ανταγωνιστικότητα των φορτηγών.

Το θέμα της τροποποίησης των ωρών οδήγησης / ανάπαυσης των οδηγών φορτηγών αυτοκινήτων απασχόλησε το Ευρωκοινοβούλιο με οξεία αντιπαράθεση μεταξύ των βουλευτών της Ν.Δ. και του ΣΥΡΙΖΑ.

Βουλευτές της Ν.Δ. και της Χρυσής Αυγής ψήφισαν μεταξύ άλλων υπέρ της κατάργησης του 8ώρου εργασίας ημερησίως και του εβδομαδιαίου 48ώρου, ενώ υπέρ της διατήρησης του 8ώρου και του 48ώρου ψήφισαν οι ευρωβουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ και οι ευρωβουλευτές της ομάδας των σοσιαλιστών και δημοκρατών πλην της κας Καϊλή, που στην τροπολογία για το όριο των 48 ωρών εργασίας εβδομαδιαίως απείχε. Τελικά, οι προτεινόμενες τροπολογίες δεν «πέρασαν» και παραπέμφθηκαν στην επιτροπή Μεταφορών για επανεξέταση.

Διαβάστε περισσότερα στο τεύχος Αυγούστου (364) του περιοδικού ΤΡΟΧΟΙ & TIR, που κυκλοφορεί στα περίπτερα Ελλάδας και Κύπρου.

Θεματική Ενότητα: 
Νομοθεσία

Στο ίδιο τεύχος: