Τροχοί & TIR

Πρόσβαση του ιδιοκτήτη στις υπηρεσίες Volvo

Το Σεπτέμβριο του 2018 θα παρουσιαστεί το Volvo Connect, ένα νέο portal πελατών που προσφέρει ψηφιακές υπηρεσίες και λειτουργίες, βοηθώντας τους ιδιοκτήτες φορτηγών και τις εταιρείες μεταφορών να βε
Παρασκευή 27/07/2018 - 09:00
Κοινοποίηση στα Social Media

Το Σεπτέμβριο του 2018 θα παρουσιαστεί το Volvo Connect, ένα νέο portal πελατών που προσφέρει ψηφιακές υπηρεσίες και λειτουργίες, βοηθώντας τους ιδιοκτήτες φορτηγών και τις εταιρείες μεταφορών να βελτιώσουν την παραγωγικότητα και την απόδοση των εργασιών τους. Η Volvo Trucks θα ενημερώνει και θα επεκτείνει τακτικά το Volvo Connect μέσα στα επόμενα χρόνια.

Το Volvo Connect θα περιλαμβάνει μια σειρά λειτουργιών που εξελίχθηκαν σε συνεργασία με το τμήμα του Volvo Group, Connected Solutions. Αναλυτικότερα, προσφέρεται το Dynafleet, μια αναβαθμισμένη έκδοση του συστήματος διαχείρισης στόλων της Volvo Trucks. Παράλληλα, το Service planning αποτελεί μια εφαρμογή για την παρακολούθηση των προγραμματισμένων σέρβις και εργασιών συντήρησης.

Η Volvo Trucks παρουσιάζει επίσης το Data Access, μία νέα υπηρεσία που επιτρέπει την αποθήκευση δεδομένων και την πρόσβαση μέσω cloud, σύμφωνα με το πρότυπο Remote FMS (rFMS). Ενσωματώνεται στα συστήματα του πελάτη, ανεξαρτήτως μάρκας ή μοντέλου. Το Dynafleet Safety Service, πάλι, αποτελεί μια εφαρμογή που σχεδιάστηκε για την παρακολούθηση και αναγνώριση κρίσιμων προειδοποιήσεων ασφαλείας, όπως απότομο φρενάρισμα και χρήση ζώνης ασφαλείας, που μπορούν στη συνέχεια να χρησιμοποιούνται στην καθοδήγηση και εκπαίδευση οδηγών.

Vehicle Status ονομάζεται η υπηρεσία που αναλαμβάνει την παρακολούθηση βασικών συστημάτων του οχήματος και την αναγνώριση πιθανών βλαβών για άμεση επισκευή για το επόμενο σέρβις. Η λειτουργία Asset Management προσφέρει επισκόπηση στοιχείων του στόλου και η Workshop History, τέλος, εμφανίζει το ιστορικό επισκευών και λεπτομερών εργασιών που έχουν πραγματοποιηθεί σε συνεργείο της Volvo.

Στο ίδιο τεύχος #364

PreviousNext