Ford Transit με αυξημένο ωφέλιμο

Η Ford παρουσιάζει μια νέα έκδοση «chassis cab» του Transit, η οποία διαθέτει μικρότερο βάρος αλλά και χαμηλότερο ύψος πλατφόρμας.

Η Ford παρουσιάζει μια νέα έκδοση «chassis cab» του Transit, η οποία διαθέτει μικρότερο βάρος αλλά και χαμηλότερο ύψος πλατφόρμας, στοιχεία που ανεβάζουν το ωφέλιμο φορτίο του οχήματος και παράλληλα το καθιστούν ιδανικό για ένα μεγάλο εύρος μετατροπών / υπερκατασκευών.

Πιο αναλυτικά, το Transit στη νέα έκδοση «καμπίνα σασί», είναι ελαφρύτερο κατά 200 κιλά σε σχέση με το βασικό προσθιοκίνητο μοντέλο, κάτι που συμβάλει στη μείωση της κατανάλωσης του μοντέλου. Επιπλέον, προσφέρει το πλεονέκτημα του μεγαλύτερου ωφέλιμου βάρος (το μεικτό είναι στους 3,5 τόνους), την ίδια στιγμή που ο περιορισμός του ύψους της πλατφόρμας κατά 100 χλστ., εξασφαλίζει ευκολότερη πρόσβαση στο χώρο φόρτωσης, δίνοντας παράλληλα τη δυνατότητα τοποθέτησης υψηλότερης υπερκατασκευής.

Η «πλάτη» της καμπίνας της νέας έκδοσης του Ford Transit είναι ανοικτή, προκειμένου να γίνεται ανεμπόδιστα η μετακίνηση από την καμπίνα προς την υπερκατασκευή και αντίστροφα. Οι παραγγελίες ξεκίνησαν ήδη και οι υποψήφιοι πελάτες μπορούν να διαλέξουν ανάμεσα σε τρία μήκη μεταξονίου, σε δύο αποδόσεις (130 ή 170 PS) του δίλιτρου EcoBlue diesel κινητήρα, αλλά και μεταξύ του μηχανικού ή αυτόματου κιβωτίου των έξι σχέσεων.

Ο περιορισμός του ύψους της πλατφόρμας κατά 100 χλστ., εξασφαλίζει ευκολότερη πρόσβαση στο χώρο φόρτωσης, δίνοντας παράλληλα τη δυνατότητα τοποθέτησης υψηλότερης υπερκατασκευής.
Το Transit στη νέα έκδοση «καμπίνα σασί», είναι ελαφρύτερο κατά 200 κιλά σε σχέση με το βασικό προσθιοκίνητο μοντέλο, κάτι που συμβάλει στη μείωση της κατανάλωσης του μοντέλου.
Οι παραγγελίες ξεκίνησαν ήδη και οι υποψήφιοι πελάτες μπορούν να διαλέξουν ανάμεσα σε τρία μήκη μεταξονίου, σε δύο αποδόσεις (130 ή 170 PS) του δίλιτρου EcoBlue diesel κινητήρα, αλλά και μεταξύ του μηχανικού ή αυτόματου κιβωτίου των έξι σχέσεων.
Ετικέτες: 
FordTransitchassis cab

Στο ίδιο τεύχος: