Με τη συμπαράσταση των Επιμελητηρίων, επαγγελματικών οργανώσεων και κυρίως του επιχειρηματικού κόσμου του Θριάσιου Πεδίου κορυφώθηκαν οι διαμαρτυρίες των Μεταφορέων που αντιδρούν στην απαγόρευση εισόδου των φορτηγών τους, θεωρώντας ότι η αίτηση άδειας εισόδου σε ένα εμπορευματικό κέντρο δεν έχει νόημα, ούτε είναι πρακτικά εφαρμόσιμη.

Κάτι που έγινε, παρά τις αντίθετες θέσεις του Γ.Γ. του υπ. Μεταφορών, Θάνου Βούρδα, που εξαπέλυσε σφοδρή επίθεση κατά των αυτοκινητιστών, πιθανώς, μη λαμβάνοντας υπόψη τις δραματικές επιπτώσεις για τους εμπόρους της περιοχής και για τους λόγους που αυτοί εγκαταστάθηκαν στον Ασπρόπυργο και στη Μαγούλα.

«Τα απαγορευτικά στις εισόδους του Ασπρόπυργου έριξαν λάδι στη φωτιά», ανέφεραν καταστηματάρχες και βιοτέχνες που θεωρούν, ότι ο περιορισμός της εισόδου των φορτηγών στην περιοχή θα αποδυναμώσει τις επιχειρήσεις τους, ενώ μακροπρόθεσμα θα απαξιώσει τις επενδύσεις που έχουν πραγματοποιήσει στην περιοχή και θα μειώσει τις αξίες των ακινήτων και της γης τους, όπως ανέφεραν.

Καθώς η μεταφορά είναι απόλυτα συνδεδεμένη με την παραγωγή και το εμπόριο, παραγωγικοί φορείς και επιμελητήρια συντάσσονται με την πλευρά των αυτοκινητιστών, ζητώντας όχι κατάργηση, αλλά αναστολή του μέτρου για συγκεκριμένους λόγους. Οι κινητοποιήσεις των αυτοκινητιστών και οι ανακοινώσεις τους προς τον Τύπο, προκάλεσαν όπως ήταν αναμενόμενο την αντίδραση του υπ. Μεταφορών με τον Γενικό Γραμματέα, Θάνο Βούρδα, να κάνει λόγο για «ψευδείς πληροφορίες» και να προβαίνει «σε αποκατάσταση της αλήθειας», δηλώνοντας μάλιστα πως «η απαγόρευση θεσμοθετήθηκε και θα εφαρμοστεί». Παραθέτει κατόπιν τις περιπτώσεις και τον τρόπο με τον οποίο κάθε οδηγός θα μπορούσε να αιτηθεί άδεια εξαίρεσης και να εισέλθει στο Θριάσιο.

Διαβάστε περισσότερα στο τεύχος Μαρτίου (371) του περιοδικού ΤΡΟΧΟΙ & TIR που κυκλοφορεί στα περίπτερα Ελλάδας και Κύπρου.