Η Scania εισβάλλει στις αστικές μεταφορές

Η επιγονάτιση (kneeling) φέρνει την καμπίνα 10 εκ. χαμηλότερα, μόλις ο οδηγός ενεργοποιήσει το χειρόφρενο, διευκολύνοντας έτσι την έξοδό του και την επιβίβασή του κατόπιν. Για τη νέα σειρά, η Scania προσφέρει κινητήρες πετρελαίου 280, 320 και 360 HP με αντίστοιχες ροπές 1.400, 1.600 και 1.700 Nm, καθώς και έναν κινητήρα αερίου 280 HP με ροπή 1.350 Nm. Όλοι οι κινητήρες πετρελαίου χρησιμοποιούν μόνο AdBlue για τη μείωση των καυσαερίων εκτός του κινητήρα αερίου που απαιτεί και ανακύκλωση των καυσαερίων.

Με μια νέα σειρά φορτηγών η Scania εισβάλλει στη μεγάλη αγορά των αστικών μεταφορών και διανομών με μεσαία φορτηγά καθώς και μεσαία-βαριά με καμπίνα χαμηλής εισόδου, κατάλληλα για εθνικές και περιαστικές μεταφορές.

Συγκεκριμένα, η νέα σειρά L της Scania περιλαμβάνει καμπίνες με αυτόματο σύστημα επιγονάτισης (όπως στα λεωφορεία) και ένα μόνο σκαλοπάτι 44 εκ. από το έδαφος, ενώ το μήκος τους φτάνει τα δύο μέτρα.

Η επιγονάτιση (kneeling) φέρνει την καμπίνα 10 εκ. χαμηλότερα, μόλις ο οδηγός ενεργοποιήσει το χειρόφρενο, διευκολύνοντας έτσι την έξοδό του και την επιβίβασή του κατόπιν. Για τη νέα σειρά, η Scania προσφέρει κινητήρες πετρελαίου 280, 320 και 360 HP με αντίστοιχες ροπές 1.400, 1.600 και 1.700 Nm, καθώς και έναν κινητήρα αερίου 280 HP με ροπή 1.350 Nm. Όλοι οι κινητήρες πετρελαίου χρησιμοποιούν μόνο AdBlue για τη μείωση των καυσαερίων εκτός του κινητήρα αερίου που απαιτεί και ανακύκλωση των καυσαερίων.

Σε όλες τις εκδόσεις συνυπάρχει και PTO (δυναμολήπτης) 600 Nm με κίνηση απευθείας από τη μηχανή. Ως προς τη μετάδοση διαθέσιμα είναι τα σασμάν της Scania 8 και 12 σχέσεων με OpriCruise και retarder. Τα πλαίσια (σασί) της νέας σειράς είναι 4x4, 6x2, 6x4 και 6x2/4 (τιμόνι σε δύο άξονες).

Αναλυτική παρουσίαση στο ΤΡΟΧΟΙ & TIR Ιανουαρίου.

Με μια νέα σειρά φορτηγών η Scania εισβάλλει στη μεγάλη αγορά των αστικών μεταφορών και διανομών με μεσαία φορτηγά καθώς και μεσαία-βαριά με καμπίνα χαμηλής εισόδου, κατάλληλα για εθνικές και περιαστικές μεταφορές.