Τροχοί & TIR

Το Σημείωμα του Εκδότη

Είμαι σίγουρος ότι οι περισσότεροι αυτοκινητιστές ξέχασαν την 24η του Οκτώβρη, ημέρα λήξης της αναστολής της απεργίας τους. Με συνοπτικές διαδικασίες των συνδικαλιστών αποφασίστηκε η μη συνέχιση των
από Μανώλης Αγριμανάκης | Sunday 26/02/2012 - 22:26
Κοινοποίηση στα Social Media

Είμαι σίγουρος ότι οι περισσότεροι αυτοκινητιστές ξέχασαν την 24η του Οκτώβρη, ημέρα λήξης της αναστολής της απεργίας τους. Με συνοπτικές διαδικασίες των συνδικαλιστών αποφασίστηκε η μη συνέχιση των απεργιών και άποψή μου είναι, ότι δεν θα είχε νόημα κάτω από τις συνθήκες κρίσης που πιέζουν ασφυκτικά την αγορά και κυρίως τον έλληνα πολίτη.

Ποιος θυμήθηκε την 24η του Οκτώβρη;

Είμαι σίγουρος ότι οι περισσότεροι αυτοκινητιστές ξέχασαν την 24η του Οκτώβρη, ημέρα λήξης της αναστολής της απεργίας τους. Με συνοπτικές διαδικασίες των συνδικαλιστών αποφασίστηκε η μη συνέχιση των απεργιών και άποψή μου είναι, ότι δεν θα είχε νόημα κάτω από τις συνθήκες κρίσης που πιέζουν ασφυκτικά την αγορά και κυρίως τον έλληνα πολίτη.

Γιατί, δυστυχώς σήμερα, δεν υπάρχει επαγγελματικός κλάδος που να μην έχει σοβαρά αιτήματα προς διεκδίκηση. Συνεπώς, μια απεργία ενός μόνον Κλάδου ούτε απήχηση θα είχε, ούτε ελπίδα επίλυσης των προβλημάτων. Και τούτο, γιατί απλά, διερχόμαστε μια περίοδο βαθειάς, γενικευμένης κρίσης που δυστυχώς βρίσκει δεκάδες αυτοκινητιστές καταχρεωμένους στις τράπεζες από τα λήζινγκ που υπέγραψαν για να χρηματοδοτηθεί η αγορά του φορτηγού τους, το οποίο τώρα κινδυνεύουν να χάσουν εξαιτίας της βαθειάς κρίσης που επέρχεται -μια και τα δύσκολα ακόμη δεν ήρθαν.

Στα αζήτητα η σύγχρονη τεχνολογία

Τραγική θα λέγαμε ειρωνεία: Οι αυτοκινητοβιομηχανίες της Ευρώπης παρουσίασαν πρόσφατα στο Αννόβερο ό,τι νεώτερο μοντέλο ανέπτυξαν βασισμένο στη σύγχρονη τεχνολογία της υβριδικής κίνησης, φορτηγά και ελαφρά επαγγελματικά με κινητήρες εναλλακτικών καυσίμων ή ηλεκτρικά. Και σήμερα, λίγες βδομάδες μετά έρχονται τα πάνω κάτω. Βάζουν στοπ, όχι μόνο στα υπό ανάπτυξη σύγχρονα οχήματα, αλλά διακόπτουν και την παραγωγή των κανονικών, των συμβατικών αυτοκινήτων, εξαιτίας της κατακόρυφης πτώσης της ζήτησης και τις κατά συρροήν ακυρώσεις παραγγελιών. Τα εργοστάσια κλείνουν, βάρδιες αναστέλλονται, εργαζόμενοι απολύονται κατά χιλιάδες, ακόμη και μάρκες φορτηγών καταργούνται οριστικά!

Η χιονοστιβάδα της κρίσης καταπλακώνει και συμπαρασύρει τις οικονομίες των χωρών... πλην Ελλάδος. Εμείς είμαστε θωρακισμένοι, σύμφωνα με την κυβέρνηση(!!!)

Ο σωτήρας των τραπεζιτών

Την ίδια ώρα, ο κ. Αλογοσκούφης, πιστός -και αυτός- υπηρέτης του τραπεζικού συστήματος, χρεώνει τον κρατικό προϋπολογισμό, δηλαδή τον έλληνα φορολογούμενο, με 28 δισ. ευρώ για την διάσωση του τραπεζικού συστήματος. Τον αυτοκινητιστή κύριε Αλογοσκούφη, πώς θα τον σώσετε; Μήπως με την... αύξηση των επιτοκίων; Μήπως με την αύξηση (20% πάνω) των τελών κυκλοφορίας; Μήπως με την τιμή του πετρελαίου στην αντλία; Ή μήπως με τις αυξήσεις των ασφαλιστικών ταμείων;

Δυστυχώς κύριες Αλογοσκούφη, τίποτε δεν μπορείτε ή δεν θέλετε να κάνετε γι' αυτή την κατηγορία των επαγγελματιών, όπως βέβαια και για πολλές άλλες. Σίγουρα όμως, θα διασώσετε το «τραπεζικό σύστημα». Συγχαρητήρια.

Καμιά αμφιβολία, ότι η χώρα μας μαστίζεται από την κρίση που είναι διεθνής. Καμιά αμφιβολία, ότι η κρίση επηρεάζει όλους τους τομείς της οικονομίας. Καμιά αμφιβολία ότι οι επιπτώσεις αγγίζουν κάθε πολίτη, εργαζόμενο, επαγγελματία.

Όμως, ο καπετάνιος στη φουρτούνα φαίνεται. Στις κρίσεις, οι αποφάσεις γίνονται κρίσιμες.

Ποιανού το εισόδημα θα πρέπει να προστατευθεί κατά προτεραιότητα; Ποιοι δεν πρέπει να χάσουν τη δουλειά τους; Ποιοι Κλάδοι επαγγελματιών πρέπει να στηριχθούν; Η άποψή του περιβόητου «οικονομικού επιτελείου της Κυβέρνησης» ότι η ελληνική οικονομία είναι θωρακισμένη και θ' αντέξει την κρίση, προσωπικά δεν την αποδέχομαι, ίσως γιατί θυμάμαι και με επηρεάζει ακόμη μια φράση του πατέρα μου, που έλεγε, ότι «αν η Ευρώπη φταρνιστεί, η Ελλάδα θα πάθει πνευμονία».

Θα δείξει...

Μείωση δρομολογίων

Προς το παρόν πάντως, οι πωλήσεις καινουργών φορτηγών, λεωφορείων, πούλμαν κόπηκαν μαχαίρι. Θα το δείτε στις ταξινομήσεις του επόμενου μήνα. Η μεταφορά έπεσε κι αυτή σημαντικά, καθώς μειώθηκαν τα δρομολόγια. Δυστυχώς, η μείωση αυτή των δρομολογίων με κάνει να φοβούμαι ότι θα ρίξει και τα κόμιστρα. Άκουσα κιόλας για κάτι 400 ευρώ για Θεσσαλονίκη. Παιδιά, έλεος! Το αυτοκίνητο, δεν βγαίνει με 400 ευρώ στα 500 χιλιόμετρα με 25 τόνους. Αφήστε το καλύτερα να κάθεται!

Φτάνει πια! Όχι άλλη... φαγωμάρα!

Δεν πρόλαβε να καθίσει στην καινούργια του θέση με την ιδιότητα του προέδρου της Ο.Φ.Α.Ε., ο κ. Κενανίδης, και τα πρώτα πυρά εναντίον του εκτοξεύθηκαν κιόλας από μέλος του Δ.Σ. Το ίδιο συνέβαινε και από τον ίδιο τον κ. Κενανίδη, όταν ήταν στην «αντιπολίτευση». Το «Τ&Τ» φιλοξένησε στο παρελθόν αρκετές επιστολές βορειοελλαδιτών συνδικαλιστών (Κενανίδη, Αλχαζίδη κ.ά.) κατά της προηγούμενης διοίκησης της Ο.Φ.Α.Ε. και αμέσως μόλις ανέλαβε ο κ. Κενανίδης, έφτασαν και οι πρώτες «αντιπολιτευτικές» επιστολές από τους νοτιοελλαδίτες συνδικαλιστές.

Πρόκειται για μια συνεχή αντιπαράθεση που όταν είναι υγιής αποβαίνει σε καλό ή τουλάχιστον δεν βλάπτει. Όταν όμως αποκτά στοιχεία προσωπικής αντιπαράθεσης με ανυπόστατες ή προκατασκευασμένες κατηγορίες και ύβρεις, τότε ξεφεύγουμε από την καλώς νοούμενη κριτική και περνάμε σ' αυτό που λέγεται λάσπη. (Αναφέρομαι γενικά και όχι συγκεκριμένα).

Κάνω έκκληση προς όλους τους συνδικαλιστές να περιορίσουν την εσωστρέφεια αυτή και να εξαντλούν την αγωνιστική τους διάθεση και δράση προς το καλό του αυτοκινήτου.

Οι μεν εκλεγέντες που αποτελούν τα Δ.Σ. των διαφόρων Σωματείων και Ομοσπονδιών καλούνται να παράγουν έργο, να προασπίζουν και να προάγουν τη μεταφορά και το επάγγελμα του αυτοκινητιστή. Και οι μη εκλεγέντες καλό είναι να ασκούν κριτική εποικοδομητική. Και μια κριτική θεωρείται εποικοδομητική, αν καταλήγει σε μια συγκεκριμένη πρόταση. Να κρίνω, να κατακρίνω, να αποδοκιμάζω και να κατηγορώ, ναι, αλλά να έχω μια πρόταση. Αν δεν έχω να αντιπαραθέσω μια πρόταση, τότε δεν κάνω κριτική, κάνω... καφενείο.

Είναι να μην γεμίζει η Ελλάδα Αφγανούς;

Φαίνεται πως δεν έχουν άδικο οι Ιταλοί και οι κοινοτικοί που μας τα σέρνουν συχνά πυκνά γιατί δεν μπορούμε να περιορίσουμε τους λαθρομετανάστες. Η είδηση λύνει τις απορίες όλων μας: Λιμενικός παρέδιδε το απόρρητο πρόγραμμα περιπολιών των σκαφών του Λιμενικού σε διακινητή, ώστε τα πλοία των λαθρομεταναστών και των δουλεμπόρων να διέρχονται από ασφαλή σημεία. Η επίσημη ανακοίνωση του Λιμενικού αναφέρει σχετικά:

«Μετά από αξιοποίηση πληροφοριών και κατόπιν οργανωμένης επιχείρησης κλιμάκιο του Γραφείου Εσωτερικών Υποθέσεων / ΥΕΝΑΝΠ συνέλαβε επ' αυτοφώρω, εντός της χερσαίας ζώνης Λιμένος Πειραιά, στέλεχος του λιμενικού σώματος που υπηρετεί σε Τμήμα Ασφάλειας άλλης Λιμενικής Αρχής του Νομού Αττικής. Το εν λόγω στέλεχος συνελήφθη να παραδίδει το χρηματικό ποσό των τριακοσίων πενήντα ευρώ σε κυβερνήτη περιπολικού σκάφους του Λιμενικού Σώματος ακριτικής περιοχής, προκειμένου να παραλάβει αντίγραφο του απορρήτου προγράμματος νυχτερινών περιπολιών του σκάφους, με σκοπό να το παραδώσει σε διακινητή έτσι ώστε να διευκολυνθεί η παράνομη είσοδος μεταναστών στην περιοχή δραστηριοποίησης του πλωτού.»

Στο ίδιο τεύχος #247

PreviousNext