Τροχοί & TIR

Οδηγούμε το 5αξονικό Ginaf στην Ανάβρα

Έπιασε δουλειά το 5αξονικό GINAFτο οδηγήσαμε σε εργοτάξιο του Ε65 στην Ανάβρα Το πρώτο 5αξονικό φορτηγό ανατρεπόμενο μάρκας GINAF που ήρθε στην Ελλάδα, είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε σε πραγματικ
από Μανώλης Αγριμανάκης | Sunday 26/02/2012 - 22:26
Κοινοποίηση στα Social Media

Έπιασε δουλειά το 5αξονικό GINAF
το οδηγήσαμε σε εργοτάξιο του Ε65 στην Ανάβρα


Το πρώτο 5αξονικό φορτηγό ανατρεπόμενο μάρκας GINAF που ήρθε στην Ελλάδα, είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε σε πραγματικές συνθήκες εργοταξίου κοντά στην Ανάβρα (Θεσσαλία).


Για το φορτηγό είχαμε αναφερθεί στο τεύχος του περασμένου Μάη και μόλις πριν λίγες ημέρες το είδαμε να δουλεύει σε εργοτάξιο της κατασκευαστικής TEΡNA για τη διάνοιξη του νέου αυτοκινητόδρομου Ε65.


Ήταν το μοντέλο X5450S με 50 τόνους μικτό, αλλά με τα ίδια χαρακτηριστικά του επίσης διαθέσιμου X5376 Τ των 76 τόνων μικτού βάρους.


Το φορτηγό παρουσιάστηκε στους υπευθύνους του έργου, όπου ανέλαβε εργασία μαζί με τα άλλα 4αξονικά φορτηγά και βέβαια, η απόδοση στη παραγωγικότητα του οχήματος ήταν εμφανής, αφού με το ίδιο κόστος, κάνοντας τον ίδιο κύκλο εργασίας (φόρτωση - διαδρομή - απόθεση - διαδρομή πίσω προς φόρτωση) το μεταφερόμενο υλικό είναι έως 30 τόνους περισσότερο, ανάλογα με το μοντέλο της GINAF.


Συγκεκριμένα, το μοντέλο Χ 5376 Τ το οποίο προσφέρεται για τα ελληνικά εργοτάξια έχει μικτό 76 τόνους και ωφέλιμο 54.420 (απόβαρο 21.580), ενώ το μοντέλο Χ 5450 S δίνει μικτό 50 τόνους και ωφέλιμο 30 τόνους.
Το αυτοκίνητο παίρνει έγκριση τύπου και πινακίδες Μηχανήματος Έργου (ΜΕ) και στη πράξη ανταγωνίζεται τα μεγάλα τάμπερ έχοντας το συγκριτικό πλεονέκτημα του ταχύτερου και οικονομικότερου κύκλου εργασίας δουλεύοντας σε εργοταξιακό περιβάλλον, ενώ σημαντική είναι η διαφορά στην τιμή κτήσης.


Παραλάβαμε το GINAF στο εργοτάξιο της TEΡNA και το οδηγήσαμε με κατεύθυνση, το σημείο φόρτωσης όπου μας περίμενε μια τσάπα HYUNDAI 500 LC - 7A με εμπειρότατο χειριστή ικανό να πραγματοποιεί γεμάτες κουβαδιές και να τις κατανέμει γρήγορα και σωστά στην καρότσα του GINAF χωρητικότητας 29 κυβικών μ.


Στο ΤΡΟΧΟΙ & TIR Ιουλίου που κυκλοφορεί έχετε την ευκαιρία να διαβάσετε ολόκληρο το φωτορεπορτάζ του εντυπωσιακού GINAF Χ5376 Τ , που προσφέρεται για την ελληνική αγορά από την εταιρεία PANERGON του ομίλου Σφακιανάκη.

PreviousNext