Τροχοί & TIR

Επαναπροσδιορίστηκαν τα μικτά βάρη

Στους 42 τόνους τα βυτία εθνικών μεταφορών Στους 42 τόνους νόμιμα ανέβηκε με υπουργική απόφαση το μικτό βάρος των αρθρωτών και συρομένων βυτιοφόρων υγρών καυσίμων αλλά και υγρών τροφίμων, είτε πρόκε
Sunday 26/02/2012 - 22:26
Κοινοποίηση στα Social Media

Στους 42 τόνους τα βυτία εθνικών μεταφορών

Στους 42 τόνους νόμιμα ανέβηκε με υπουργική απόφαση το μικτό βάρος των αρθρωτών και συρομένων βυτιοφόρων υγρών καυσίμων αλλά και υγρών τροφίμων, είτε πρόκειται για συνδυασμό 5 ή 6 αξόνων.


Συγκεκριμένα με την απόφαση 38504/2786 των υπουργείων ΠΕΧΩΔΕ και ΥΜΕ γίνεται επανακαθορισμός των μεγίστων ορίων και διαστάσεων και του μικτού βάρους των οχημάτων εθνικών μεταφορών. Η απόφαση ισχύει από 11 Αυγούστου 2009, δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ 1703/Β/09 και ορίζει τα κατ' άξονα βάρη των οχημάτων και τη ΜΑΜΦΟ που σημαίνει Μέγιστη Αποδεκτή Μάζα Φόρτωσης Οχήματος (είναι το μικτό βάρος του οχήματος σε λειτουργία). Όπως θα διαπιστώσετε η απόφαση περιλαμβάνει όλα τα οχήματα και με διαχωρισμό των αξόνων σε κατευθυντήριους και μη, όπως προβλέπεται διεθνώς με βάση τα κοινοτικά πρότυπα.


Το πλήρες κείμενο της απόφασης δημοσιεύεται στο ΤΡΟΧΟΙ & TIR Σεπτεμβρίου που κυκλοφορεί.

PreviousNext