Τροχοί & TIR

H MAN στην έκθεση Bauma του Μονάχου

Μια σειρά χωματουργικών και εργοταξιακών φορτηγών παρουσίασε στη φετινή έκθεση Bauma η ΜΑΝ ανάμεσά τους και τα TGS WW με τους κινητήρες Euro 3, όπως γράφαμε στο προηγούμενο τεύχος προοριζόμενα για χ
Κυριακή 26/02/2012 - 22:26
Κοινοποίηση στα Social Media

Μια σειρά χωματουργικών και εργοταξιακών φορτηγών παρουσίασε στη φετινή έκθεση Bauma η ΜΑΝ ανάμεσά τους και τα TGS WW με τους κινητήρες Euro 3, όπως γράφαμε στο προηγούμενο τεύχος προοριζόμενα για χώρες εκτός Ε.Ε.



Για την Ευρώπη, η γκάμα ξεκινούσε από τα μεσαία TGM για μικρής έκτασης έργα και με διάφορες υπερκατασκευές (παπαγάλοι, πλαγιοανατροπές κ.ά.) ενώ στα βαριά TGS ξεχώριζαν τα 8x4 και 8x8 τετραξονικά με κινητήρες 540 HP, Euro 5 και EEV. Οι γερμανοί τόνιζαν τη σημασία του ECAS που ελέγχει τις αεροαναρτήσεις και διατηρεί το ίδιο επίπεδο οδήγησης ανάλογα με το φορτίο καθώς βέβαια και στο κιβώτιο ΜΑΝ TipMatic αυτοματοποιημένο.



Φυσικά, δεν μπορούσε να απουσιάζει η ναυαρχίδα, το ΜΑΝ TGX 41.680 8x4 BLS με τη μεγαλύτερη στην αγορά καμπίνα, τα ισχυρό μηχανόφρενο και με ιντάρντερ.



Επίσης η ΜΑΝ παρουσίασε το δικό της σύστημα HydroDrive, το οποίο δίνει έξτρα -κατά περίπτωση- κίνηση στον μπροστινό άξονα. Εφαρμόζεται σε οχήματα δρόμου με πίσω κίνηση, τα οποία χρειάζονται περιστασιακά επιπλέον κίνηση στον μπροστινό άξονα και αυτή την παρέχει το HydroDrive.



Τέλος, στη διάρκεια της έκθεσης του Μονάχου, η ΜΑΝ ανακοίνωσε την έναρξη της λειτουργίας ενός κέντρου ανάπτυξης κινητήρων στη Νυρεμβέργη σε έκταση 10.000 τ.μ., το οποίο περιλαμβάνει 16 εργαστήρια ξεχωριστών δοκιμών για τους υπό ανάπτυξη κινητήρες.

PreviousNext