Τροχοί & TIR

Οδηγούμε: Fuso Canter Eco Hybrid

Στο τεύχος Νοεμβρίου που κυκλοφορεί, οδηγούμε στο Ντίσελντορφ την –σύμφωνα με τον κατασκευαστή- πρώτη εμπορικά βιώσιμη πρόταση ενός υβριδικού οχήματος στους 7,5 τόνους μικτού. Συγκεκριμένα, το νέο Fuso Canter Eco Hybrid δεύτερης γενιάς που κατασκευάζεται ήδη στο εργοστάσιο του Τραμαγκάλ στην Πορτογαλία, και είναι άμεσα διαθέσιμο στο δίκτυο της εταιρείας ανά την Ευρώπη με έξτρα επιβάρυνση στο κόστος κτήσης που, σύμφωνα με την εταιρεία δύναται να αποσβεστεί ακόμη και σε τρία μόλις χρόνια.
από Βασίλης Δαραμούσκας | Πέμπτη 01/11/2012 - 00:00
Κοινοποίηση στα Social Media

Στο τεύχος Νοεμβρίου που κυκλοφορεί, οδηγούμε στο Ντίσελντορφ την –σύμφωνα με τον κατασκευαστή- πρώτη εμπορικά βιώσιμη πρόταση ενός υβριδικού οχήματος στους 7,5 τόνους μικτού. Συγκεκριμένα, το νέο Fuso Canter Eco Hybrid δεύτερης γενιάς που κατασκευάζεται ήδη στο εργοστάσιο του Τραμαγκάλ στην Πορτογαλία, και είναι άμεσα διαθέσιμο στο δίκτυο της εταιρείας ανά την Ευρώπη με έξτρα επιβάρυνση στο κόστος κτήσης που, σύμφωνα με την εταιρεία δύναται να αποσβεστεί ακόμη και σε τρία μόλις χρόνια.

Μανώλης Αγριμανάκης και Βασίλης Δαραμούσκας δοκιμάζουν το νέο Fuso (υπερκατασκευή απορριμματοφόρου) με βελτιώσεις που μεταξύ άλλων περιλαμβάνουν το πλήρως αναθεωρημένο ηλεκτρικό driveline, με μπαταρία ιόντων λιθίου, και φυσικά, το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη Duonic, στο κέντρο και την ευρύτερη περιοχή της γερμανικής πόλης.

Όλες οι λεπτομέρειες για την οδική συμπεριφορά του οχήματος, τις βελτιώσεις σε ηλεκτροκινητήρα, μπαταρίες, κόστος συν μία πρώτη ρεαλιστική εκτίμηση της ανακοινωθείσας δυνατότητας εξοικονόμησης καυσίμου έως και 23% σε σχέση με ένα συμβατικό Canter, στο τεύχος που κυκλοφορεί.

Στο ίδιο τεύχος #295

PreviousNext