Τροχοί & TIR

Scania και Volvo στις κορφές του Ταΰγετου φορτωμένα πυρήνα

Στη νοτιοανατολική πλευρά της Πελοποννήσου, πενήντα επτά χιλιόμετρα με συνεχόμενες ανηφόρες και κατηφόρες, πολλές στροφές και ιδιαίτερη στενότητα δρόμου συνθέτουν το σκηνικό της απαιτητικής διαδρομής που συνδέει τη Σπάρτη με την Καλαμάτα μέσω του Ταΰγετου. Αυτά με καλό καιρό, γιατί τους χειμερινούς μήνες στο σκηνικό προστίθενται και χιόνια και βροχή και γλίτσα και ομίχλη. Σίγουρα η εναλλακτική μέσω Τρίπολης είναι πιο βατή, ασφαλής και εύκολη, το φορτωμένο όχημα καταπονείται σε πολύ μικρότερο βαθμό αλλά παρόλα αυτά, δεν είναι λίγοι οι αυτοκινητιστές οι οποίοι προτιμούν να ταξιδέψουν από το βουνό. Γι’ αυτό λοιπόν ο συντάκτης του Τ&Τ, Παύλος Μαυρομύτης, ταξίδεψε με οχήματα της μεταφορικής του κ. Κώστα Τσατά στη διαδρομή αυτή, και κατέγραψε όχι μόνο τις δυσκολίες και τα επικίνδυνα σημεία της αλλά και τα πλεονεκτήματά της και την οδηγική συμπεριφορά των τριών οχημάτων.
από Παύλος Μαυρομύτης | Παρασκευή 01/02/2013 - 00:00
Κοινοποίηση στα Social Media

Scania και Volvo στις κορφές του Ταΰγετου φορτωμένα πυρήνα

Όπου τολμούν οι Αετοί...

Στη νοτιοανατολική πλευρά της Πελοποννήσου, πενήντα επτά χιλιόμετρα με συνεχόμενες ανηφόρες και κατηφόρες, πολλές στροφές και ιδιαίτερη στενότητα δρόμου συνθέτουν το σκηνικό της απαιτητικής διαδρομής που συνδέει τη Σπάρτη με την Καλαμάτα μέσω του Ταΰγετου. Αυτά με καλό καιρό, γιατί τους χειμερινούς μήνες στο σκηνικό προστίθενται και χιόνια και βροχή και γλίτσα και ομίχλη. Σίγουρα η εναλλακτική μέσω Τρίπολης είναι πιο βατή, ασφαλής και εύκολη, το φορτωμένο όχημα καταπονείται σε πολύ μικρότερο βαθμό αλλά παρόλα αυτά, δεν είναι λίγοι οι αυτοκινητιστές οι οποίοι προτιμούν να ταξιδέψουν από το βουνό. Γι’ αυτό λοιπόν ο συντάκτης του Τ&Τ, Παύλος Μαυρομύτης, ταξίδεψε με οχήματα της μεταφορικής του κ. Κώστα Τσατά στη διαδρομή αυτή, και κατέγραψε όχι μόνο τις δυσκολίες και τα επικίνδυνα σημεία της αλλά και τα πλεονεκτήματά της και την οδηγική συμπεριφορά των τριών οχημάτων.

PreviousNext