Τροχοί & TIR

NEA DAF EURO 6

Οδηγούμε στο Βέλγιο τα νέα DAF σε διάφορες διαμορφώσεις Η DAF ξεκίνησε την παραγωγή όλων των νέων, Euro 6 μοντέλων ως μονά φορτηγά/πλαίσια με δύο, τρεις και τέσσερις άξονες, με σειρά βελτιώσεων Η
από Βασίλης Δαραμούσκας | Τρίτη 01/07/2014 - 00:00
Κοινοποίηση στα Social Media

Οδηγούμε στο Βέλγιο τα νέα DAF σε διάφορες διαμορφώσεις

 

Η DAF ξεκίνησε την παραγωγή όλων των νέων, Euro 6 μοντέλων ως μονά φορτηγά/πλαίσια με δύο, τρεις και τέσσερις άξονες, με σειρά βελτιώσεων

Η DAF εκκίνησε την παραγωγή των νέων τρακτόρων των Euro 6 CF και XF το δεύτερο εξάμηνο του 2013, και ξεκινά πλέον να δέχεται παραγγελίες για μία πλήρη γκάμα μονών φορτηγών/πλαισίων, με δύο, τρεις και τέσσερις άξονες. Οι Ολλανδοί έχουν κάνει και πάλι εξαιρετική δουλειά στη διάταξη των εξαρτημάτων του σασί, με χαρακτηριστικό παράδειγμα τη μονάδα του SCR και το φίλτρο σωματιδίων αιθάλης, τα οποία μπορούν να τοποθετηθούν σε όποιο σχεδόν σημείο επιθυμεί ο πελάτης.

Αυτό γίνεται για να υπάρχει ευκολία στο να τοποθετηθεί οποιαδήποτε υπερκατασκευή. Το ρεζερβουάρ του AdBlue μπορεί να τοποθετηθεί και κάτω από την καμπίνα, απελευθερώνοντας επιπλέον χώρο ενώ, πολλές είναι οι επιλογές και για τις μπαταρίες. Γενικά η διάταξη των εξαρτημάτων είναι προσεγμένη, και ως αποτέλεσμα, μπορούν να τοποθετηθούν ρεζερβουάρ καυσίμου συνολικής χωρητικότητας έως 1.200 λίτρα. Ο ελεύθερος χώρος στα πλαϊνά του σασί φτάνει έως και τα 2,30 μέτρα οπότε είναι εύκολη η τοποθέτηση π.χ., αντλιών.

Πλήρως ανασχεδιασμένο είναι και το ηλεκτρικό σύστημα όλων των νέων DAF, με αρκετές βελτιώσεις και αυξημένη προστασία από τις φθορές και τις καιρικές συνθήκες. Τα ηλεκτρικά και ηλεκτρονικά που έχουν να κάνουν με την τοποθέτηση της οποιασδήποτε υπερκατασκευής είναι ομαδοποιημένα μαζί και πλήρως διαχωρισμένα από τα αντίστοιχα του οχήματος, ώστε να διασφαλίζεται η μέγιστη διαθεσιμότητα, και να δουλεύει άνετα οι μηχανικοί που τοποθετούν την υπερκατασκευή.

Στο τεύχος Ιουλίου που κυκλοφορεί θα διαβάσετε ό,τι καταγράψαμε για τους κινητήρες, τις μεταφορικές εφαρμογές, τα τετραξονικά Μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, τα νέα εργοταξιακά και φυσικά τις εντυπώσεις μας από την πολύωρη οδήγηση των νέων DAF Euro 6.

PreviousNext