Τροχοί & TIR

Mercedes-Benz Vito Tourer Dark Edition

Η ειδική έκδοση Dark έρχεται να προσδώσει στο ήδη εντυπωσιακό Mercedes-Benz Vito Tourer επιπλέον νότες πολυτέλειας και άνεσης. Ενσωματώνει τώρα στάνταρ τον (προαιρετικό μέχρι πρότινος) πλούσιο εξοπλ
από Παύλος Μαυρομύτης | Παρασκευή 01/06/2018 - 08:00
Κοινοποίηση στα Social Media

Η ειδική έκδοση Dark έρχεται να προσδώσει στο ήδη εντυπωσιακό Mercedes-Benz Vito Tourer επιπλέον νότες πολυτέλειας και άνεσης. Ενσωματώνει τώρα στάνταρ τον (προαιρετικό μέχρι πρότινος) πλούσιο εξοπλισμό και με όφελος τιμής έως 4.880 ευρώ αποτελεί μια άκρως ελκυστική επιλογή για ευρεία κατηγορία πελατών. Το Vito Tourer Dark Edition σχεδιάστηκε για να εξυπηρετεί ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, τουριστικά γραφεία, μετακινήσεις VIP επιβατών, υπηρεσίες ταξί καθώς και ιδιώτες. Οδηγούμε την έκδοση Extra Long για 1.100 χιλιόμετρα και καταγράφουμε τα πλεονεκτήματα που πρόκειται να εκτιμήσουν οι υποψήφιοι αγοραστές, τόσο χάρη στους χώρους που προσφέρει όσο και λόγω της οικονομίας στις μετακινήσεις.

Δωρεάν internet

Κάθε επιβάτης θα ενθουσιαστεί με τη δωρεάν σύνδεση στο internet εντός του Vito Tourer Dark. Το αυτοκίνητο μετατρέπεται σε Wi-Fi hotspot προσφέροντας τη δυνατότητα στους επιβάτες να είναι διαρκώς συνδεδεμένοι μέσω των ηλεκτρονικών τους συσκευών στο internet. Το ταξίδι πλέον γίνεται πραγματική απόλαυση καθώς παρέχει, χωρίς καμία επιβάρυνση, σύστημα In-Car Wi-Fi με δυνατότητα ταυτόχρονης σύνδεσης έως και οκτώ συσκευών. H προπληρωμένη mobile internet SIM card των 60 GB είναι δωρεάν και η ταχύτητα σύνδεσης αγγίζει τα 150 Mbps. Στην πράξη, η ταχύτητα του internet είναι γρήγορη και μάλιστα κατά μήκος της διαδρομής Αθήνας-Βόλου που το οδηγήσαμε είχε σήμα σε όλα τα σημεία. Αυτή η δυνατότητα, προσδίδει ένα ακόμα ατού στις παρεχόμενες υπηρεσίες μιας τουριστικής επιχείρησης.

Με άνεση στο Κέντρο

Η καθημερινή χρήση του Vito Tourer Dark Edition περιλαμβάνει μικτές διαδρομές: στο κέντρο πόλεων για την προσέγγιση ξενοδοχείων αλλά και σε πιο μακρινές περιοχές τουριστικού ενδιαφέροντος. Οδηγώντας τη μακρύτερη -Extra Long- έκδοση από το Σύνταγμα μέχρι την Κυψέλη παρατηρούμε ότι κινείται με άνεση σε στενούς δρόμους με διπλοπαρκαρισμένα οχήματα κυρίως χάρη στο καλό κόψιμο του τιμονιού. Είναι αρκετά ελαφρύ και, σε συνδυασμό με τους καθρέφτες που προσφέρουν καλή ορατότητα προς τις πλαϊνές πλευρές, αποδεικνύεται σύμμαχος στο παρκάρισμα και τις μανούβρες.

Με το Tourer στην Εθνική

Οδηγούμε το Vito Tourer από την Αθήνα μέχρι το Βόλο ακολουθώντας τον αυτοκινητόδρομο αλλά και το παράπλευρο δίκτυο με κυμαινόμενη ταχύτητα. Η ποιότητα κύλισης είναι εξαιρετική και οι επιβάτες τόσο των εμπρός όσο και των πίσω θέσεων απολαμβάνουν ένα άνετο και ξεκούραστο ταξίδι. Στην ανηφόρα της Πελασγίας ανεβήκαμε με έκτη (και τρία άτομα) και 115 χλμ/ ώρα, χωρίς να χρειαστεί να κατεβάσουμε σχέση στο κιβώτιο. Στις στροφές του Αερινού μέχρι την κατηφόρα του Βελεστίνου, οδηγήσαμε το αυτοκίνητο με υψηλή ταχύτητα και παρατηρήσα με πως η ανάρτησή του προσφέρει καλό χειρισμό και δυναμική συμπεριφορά.

Ανεβαίνοντας στα Αμπελάκια Λάρισας

Η απόσταση από τα Τέμπη μέχρι το χωριό Αμπελάκια είναι μόλις πέντε χιλιόμετρα, ωστόσο προτιμούμε τη συγκεκριμένη διαδρομή καθώς έχει συνεχόμενη ανάβαση, με υψομετρική διαφορά 300 μέτρων. Έτσι, έχουμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε τον κινητήρα του Vito. Οι περισσότερες αλλαγές που κάνουμε στο κιβώτιο είναι μεταξύ δεύτερης και τρίτης σχέσης και παρατηρούμε ότι ο κινητήρας αρπάζει περίπου στις 1.600 σ.α.λ. Έχοντας επιλεγμένη την τρίτη, μπαίνουμε σε δεξιά ανηφορική στροφή. Παίρνουμε το πόδι μας από το γκάζι και οι στροφές πέφτουν ομαλά από τις 1.900 στις 1.300. Ο κινητήρας σε αυτές τις σ.α.λ ούτε σκορτσάρει ούτε κρεμάει. Αν, όμως, πέσει κάτω από τις 1.250 σ.α.λ πρέπει να γίνει αλλαγή σχέσης με μικρότερη. Το χειροκίνητο εξάρι κιβώτιο επιτυγχάνει ομαλές αλλαγές και η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς ενώ διατίθεται έκδοση με κίνηση και στους πίσω τροχούς.

Άνετο για τους επιβάτες

Αναβαθμισμένος είναι ο χώρος των επιβατών, τόσο των δύο συνοδηγών όσο και των έξι πίσω, με δερμάτινα και φαρδιά καθίσματα. Σε πρώτη φάση αξιολογούμε το χώρο οδήγησης. Είναι εργονομικός και πρακτικά σχεδιασμένος κοντά στις ανάγκες του οδηγού. Ο λεβιές ταχυτήτων είναι τοποθετημένος στο ταμπλό, ο οποίος ναι μεν βολεύει τον οδηγό στη χρήση του, ωστόσο αφαιρεί πολύτιμα εκατοστά διαθέσιμου χώρου από το αριστερό πόδι του μεσαίου συνοδηγού. Το κάθισμα του οδηγού μετακινείται εμπρός-πίσω, ώστε να εξασφαλιστεί η σωστή θέση οδήγησης, ενώ το ενιαίο κάθισμα του συνοδηγού είναι σταθερό. Επιπρόσθετα το τιμόνι είναι ρυθμιζόμενο σε κλίση και ύψος. Για την τοποθέτηση μικροαντικειμένων και εγγράφων διατίθενται τρία ανοιχτά ντουλάπια επάνω στο ταμπλό και, τέλος, το ντουλαπάκι στην πλευρά του συνοδηγού κλειδώνει.

Η είσοδος των πίσω επιβατών γίνεται από τη δεξιά συρόμενη πόρτα και για τη διευκόλυνσή τους διατίθεται και χειρολαβή. Η μια σειρά των καθισμάτων είναι τοποθετημένη αντικρυστά από την άλλη, αφήνοντας αρκετά εκατοστά ελεύθερου χώρου για τα πόδια. Οι επιβάτες έχουν στη διάθεσή τους ποτηροθήκες καθώς και ακροφύσια του αποδοτικού ημιαυτόματου κλιματισμού Tepmatic που διαχέει γρήγορα ζεστό ή κρύο αέρα σε όλη την καμπίνα. Σίγουρα η δωρεάν συνδεσιμότητα στο internet, που αναφέραμε και στην αρχή, αποτελεί μεγάλο συγκριτικό πλεονέκτημα που κάθε τουρίστας θα εκτιμήσει.

Χαμηλή κατανάλωση

«Πόσο καίει;» είναι το βασικό ερώτημα που μας θέτουν οι επαγγελματίες του χώρου για τα αυτοκίνητα δοκιμών. Άλλωστε, για τους ίδιους, και πολύ σωστά μάλιστα, ένα οικονομικό επαγγελματικό όχημα θα επιφέρει άμεσα κέρδος ορατό στα δρομολόγιά τους. Το Mercedes-Benz Vito Tourer και σε αυτόν τον τομέα τα πάει περίφημα. Με οδήγηση μέσα σε αστικό κύκλο σημειώσαμε μέση κατανάλωση 6,2 λίτρα/100 χλμ. σε σύνολο 1.106 χιλιομέτρων, αλλά με χαμηλή μέση ωριαία ταχύτητα, καθώς πολλά χιλιόμετρα έγιναν στο κέντρο της Αθήνας, σε παραδρόμους και στο επαρχιακό δίκτυο.

Διαθέσιμες Επιλογές

Η έκδοση Dark είναι διαθέσιμη σε τρία χρώματα: στο μαύρο του οψιδιανού, το μπλε του καβανσίτη και το γκρι της πέτρας, όπως χαρακτηριστικά ονομάζονται. Επιπλέον, στη βασική του έκδοση διαθέτει επένδυση τροχών, προφυλακτήρες βαμμένους στο χρώμα του αμαξώματος και μαύρα καθίσματα με δέρμα. Μας άρεσε που τα καθίσματα έχουν τη δυνατότητα να αλλάζουν εύκολα προσανατολισμό σε αντικρυστή διάταξη. Ανάλογα με τις μεταφορικές ανάγκες, το Tourer Dark Edition είναι διαθέσιμο σε τρία μήκη αμαξώματος στο Compact στα 4,895 χιλιοστά, στο Long στα 5,140 χιλιοστά και τέλος στην Extra Long στα 5,370 χιλιοστά (όχημα δοκιμής).

Μαύρη γοητεία

Κομψές γραμμές και φίνος σχεδιασμός χαρακτηρίζουν κάθε όχημα που φέρει το αστέρι στη μάσκα. Η συγκεκριμένη μπροστινή μάσκα είναι βαμμένη στο χρώμα του αμαξώματος, με τρεις οριζόντιες γρίλιες, και, σε συνδυασμό με τα ογκώδη φωτιστικά σώματα, εξασφαλίζει ένα ενιαίο οπτικά σύνολο. Τα ελαστικά του είναι διαστάσεων 195/65R 16. Η εμφάνιση του Tourer και ειδικά στη μαύρη του σπέσιαλ έκδοση γοητεύει. Συχνά, αρκεί μόνο ένα όχημα για να αναβαθμίσει την εικόνα και το γόητρο μιας τουριστικής επιχείρησης και το Vito Tourer Dark Edition το πετυχαίνει εύκολα.

Όφελος τιμής - Ευέλικτα προγράμματα

Το Vito Tourer προσφέρεται αυτή την περίοδο με όφελος τιμής έως 4.880 ευρώ. Επιπρόσθετα, τρέχουν: α) ανταγωνιστικό πρόγραμμα χρηματοδότησης με χαμηλή προκαταβολή και δυνατότητα αποπληρωμής μέχρι 84 μήνες, β) ευέλικτο πρόγραμμα χρηματοδότησης με δυνατότητα μηδενικών δόσεων κεφαλαίων τους μήνες με χαμηλή επιχειρηματική δραστηριότητα, αποκλειστικά για εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων και γ) δυνατότητα επέκτασης εργοστασιακής εγγύησης έως και 3 χρόνια.

Στο δια ταύτα η έκδοση Dark Edition δεν μεταφέρει απλά τον επιβάτη αλλά τον ταξιδεύει σε μια υπέροχη εμπειρία άνεσης και ασφάλειας, με νέες τεχνολογίες και υπηρεσίες. Τέλος, αυτή την περίοδο οι υποψήφιοι αγοραστές επωφελούνται από ειδικές προσφορές που κάνουν το μαύρο αστέρι ακόμη πιο ελκυστικό και προσιτό.

PreviousNext