Τροχοί & TIR

Τα ηλεκτρικά της MAN

Ηλεκτρική κινητικότητα, ψηφιοποίηση, αυτόνομη οδήγηση ήταν μερικά από τα βασικά θέματα που ανέπτυξαν οι υπεύθυνοι της ΜΑΝ Truck & Bus στο περίπτερο της γερμανικής εταιρείας, συνοδευόμενα φυσικά
Κυριακή 14/10/2018 - 14:00
Κοινοποίηση στα Social Media

Ηλεκτρική κινητικότητα, ψηφιοποίηση, αυτόνομη οδήγηση ήταν μερικά από τα βασικά θέματα που ανέπτυξαν οι υπεύθυνοι της ΜΑΝ Truck & Bus στο περίπτερο της γερμανικής εταιρείας, συνοδευόμενα φυσικά και από τα αντίστοιχα εκθέματα. Η παρουσία της στην έκθεση ΙΑΑ ήταν ισχυρή με όλη την γκάμα των επαγγελματικών της οχημάτων να δίνει το «παρών», από το TGE μέχρι το TGX, και όπως ήταν φυσικό δεν έλειψαν και οι λαμπερές πρεμιέρες.

Ηλεκτρικό ΜΑΝ eTGE: To ηλεκτρικό eTGE προσφέρει ωφέλιμο φορτίο από 950 έως 1.700 κιλά και το μικτό βάρος ποικίλει από τους 3,5 μέχρι τους 4,25 τόνους. Η αυτονομία του φτάνει έως και τα 160 χιλιόμετρα και η ΜΑΝ ανακοινώνει ηλεκτρική κατανάλωση της τάξης των 20 kWh/100 χλμ. Ο ηλεκτροκινητήρας του αποδίδει ισχύ 100 kW (134 ίππους) και ροπή 290 Nm. Το μοτέρ παίρνει ενέργεια από μπαταρίες 36 kWh, οι οποίες σύμφωνα με τη ΜΑΝ πρόκειται να χάσουν μόλις το 15% της απόδοσής τους μετά από 10 χρόνια ή 2.000 κύκλους φόρτισης. Να αναφέρουμε επίσης σε ένα σταθμό 40 kW μπορεί να φορτιστεί το 80% των μπαταριών μέσα σε 45 λεπτά.

Ηλεκτρικό ΜΑΝ eTruck: Από τα σημαντικότερα εκθέματα στο περίπτερο της ΜΑΝ ήταν το ηλεκτροκίνητο φορτηγό αστικών διανομών ΜΑΝ eTruck το οποίο είναι βασισμένο στο μοντέλο TGM σε πλαίσιο φορτηγού 6Χ2. Η μέγιστη αυτονομία του φτάνει τα 200 χιλιόμετρα και εφοδιάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα στο κέντρο του πλαισίου του, με απόδοση 264 kW και μέγιστη ροπή 3.100 Nm. Να αναφέρουμε ότι το νέο ηλεκτρικό ΜΑΝ eTruck δεν υστε ρεί σε τίποτα αναφορικά με το ωφέλιμο φορτίο του και την απόδοτικότητά του σε σχέση με τα μοντέλα εσωτερικής καύσης.

Αποκαλυπτήρια του ΜΑΝ CitE 15 τόνων: Κατά τη διάρκεια της έκθεσης έγινε η επίσημη παρουσίαση του ΜΑΝ CitE το οποίο έχει σχεδιαστεί ειδικά για την κυκλοφορία εντός πόλης. Ο εργονομικός και ξεχωριστός σχεδιασμός του είναι δυο από τα βασικά γνωρίσματά του. Το μεγάλο παρμπρίζ και τα μεγάλα παράθυρα εξασφαλίζουν καλή ορατότητα στον οδηγό και επιπλέον σημαντική βοήθεια προσφέρουν οι κάμερες με το οποίο είναι εξοπλισμένο. Να τονίσουμε ότι το ηλεκτρικό πρότυπο δημιουργήθηκε μέσα σε 18 μήνες. Επίσης, κατά την κίνησή του έχει μειωμένους θορύβους και μηδενικούς ρύπους. Οι μπαταρίες ιόντων λιθίου είναι τοποθετημένες κάτω από το πλαίσιο του οχήματος και επιτρέπουν αυτονομία περίπου για 100 χιλιόμετρα. Τα γαλάζια φώτα Led δίνουν ένα ξεχωριστό τόνο το βράδυ και επιπλέον να αναφέρουμε ότι τα ελαστικά είναι ειδικά σχεδιασμένα από την Continental.

PreviousNext