Τροχοί & TIR

Τα 4 κρίσιμα θέματα που ζητούν επίλυση

Την ανάγκη άμεσης επίλυσης των κρίσιμων προβλημάτων που αντιμετωπίζει ο Κλάδος των Οδικών Μεταφορών επαναφέρει το ΠΣΧΕΜ, με τον πρόεδρό του Πέτρο Σκουλικίδη να ζητά συνάντηση με τον Υπουργό Χρήστο Σ
Παρασκευή 01/02/2019 - 01:00
Κοινοποίηση στα Social Media
Στην επιστολή του ο κ. Σκουλικίδης κάνει λόγο για «λήψη αποφάσεων» αφήνοντας να εννοηθεί ότι θα ακολουθήσουν κινητοποιήσεις
Στην επιστολή του ο κ. Σκουλικίδης κάνει λόγο για «λήψη αποφάσεων» αφήνοντας να εννοηθεί ότι θα ακολουθήσουν κινητοποιήσεις

Την ανάγκη άμεσης επίλυσης των κρίσιμων προβλημάτων που αντιμετωπίζει ο Κλάδος των Οδικών Μεταφορών επαναφέρει το ΠΣΧΕΜ, με τον πρόεδρό του Πέτρο Σκουλικίδη να ζητά συνάντηση με τον Υπουργό Χρήστο Σπίρτζη.

Στην επιστολή του ο κ. Σκουλικίδης κάνει λόγο για «λήψη αποφάσεων» αφήνοντας να εννοηθεί ότι θα ακολουθήσουν κινητοποιήσεις, εφόσον δεν καρποφορήσει μια συνάντηση με θετικό αποτέλεσμα, τουλάχιστον για τα τέσσερα επίμαχα θέματα. Η επιστολή του προέδρου του ΠΣΧΕΜ έχει ως εξής:

«Κύριε Υπουργέ,

Ο Κλάδος των Οδικών Εμπορευματικών Μεταφορών, όπως θα πρέπει να γνωρίζετε, από τον Σεπτέμβριο του 2010 έως σήμερα στοχοποιήθηκε αδίκως και δεν προστατεύθηκε από την Πολιτεία.

Οι άυλες αξίες που είχαν πληρωθεί με στερήσεις και μόχθο, εξαϋλώθηκαν λόγω της άναρχης απελευθέρωσης, της οικονομικής κρίσης, της ανεξέλεγκτης υφαρπαγής φορτίων από ξένα φορτηγά και παράνομα Φ.Ι.Χ., τη βαρύτατη φορολογία, τις υπέρογκες ασφαλιστικές εισφορές, την υπερβολική αύξηση του ειδικού φόρου κατανάλωσης του πετρελαίου, την υποχρεωτική χρήση των αυτοκινητοδρόμων λόγω της απαγόρευσης χρήσης των παλαιών εθνικών οδών και του υπόλοιπου επαρχιακού δικτύου με την αγορά να αδυνατεί να καλύψει το αυξημένο κόστος, συν τα υπέρογκα πρόστιμα του Υπουργείου Εργασίας για την τροποποίηση του ωραρίου και των υπερωριών των οδηγών που δεν είναι εφικτό να υλοποιηθούν λόγω της ιδιαιτερότητας του επαγγέλματος, έχει φέρει το σύνολο των αυτοκινητιστών σε οικονομικό αδιέξοδο.

Σε αυτό συμβάλλουν και οι συνθήκες της αγοράς που επιβάλλουν την άμεση πληρωμή καυσίμων, διοδίων, μισθοδοσίας και εισφορών, ενώ η εξόφληση των κομίστρων κατά μέσο όρο πραγματοποιείται από 2-6 μήνες. Τα αποτελέσματα όλων αυτών των οφειλών μπλοκάρουν τους λογαριασμούς και οδηγούν τον πυλώνα αυτόν της οικονομίας να συρρικνώνεται και να διέπεται από απροθυμία ανάπτυξης και ίσως ύπαρξης.

Είναι επιτακτικό πλέον και μετά από εννέα χρόνια εσωστρέφειας και προσπάθειας χωρίς καμία ελπίδα επιβίωσης, να πάρουμε αποφάσεις για το μέλλον μας. Όμως θα ήταν χρήσιμο πριν πάρουμε τις τελικές αποφάσεις να σας συναντήσουμε το συντομότερο δυνατό προκειμένου να συζητήσουμε τα 4 βασικά μας θέματα.

  1. Τη συγκρότηση του παρατηρητηρίου κομίστρων και την εφαρμογή του minimum κόστους που εσείς το υιοθετήσατε και το νομοθετήσατε.
  2. Την πλήρη εφαρμογή του κανονισμού 561/2006 που αφορά τις ώρες εργασίας και ανάπαυσης των οδηγών. Γνωρίζουμε βεβαίως ότι δεν είναι θέμα του Υπουργείου Μεταφορών, όμως εσείς ως προϊστάμενο υπουργείο με τις μελέτες που έχουν εκπονηθεί για το συγκεκριμένο θέμα γνωρίζετε την ιδιαιτερότητα και τη μη κανονικότητα του επαγγέλματός μας και θα μπορούσατε να λειτουργήσετε καταλυτικά για τη λύση του προβλήματος.
  3. Εξεύρεση και προώθηση χρηματοδοτικών εργαλείων που θα ενισχύσουν την ρευστότητα, θα βελτιώσουν τις υποδομές και θα βοηθήσουν την ανανέωση του στόλου μας.
  4. Την αναστολή της υπ’ αριθμόν ΔΝΣγ/οικ. 708 49/ΦΝ 393/ 2017 Υπουργικής απόφασης (ΦΕΚ αρ. φύλλου 3769 ΤΕΥΧΟΣ Β 26-10-2017 περί απαγορεύσεως διελεύσεων από το παραλλαγμένο παράπλευρο οδικό δίκτυο μέχρι της εφαρμογής του minimum κόστους».
PreviousNext