Τροχοί & TIR

Peugeot Boxer: Νέα μοντέλα και ηλεκτρική έκδοση

Παράλληλα με τις γνωστές εκδόσεις PRO και PREMIUM, η Peugeot εμπλουτίζει τη γκάμα του Boxer με δύο νέες, την ίδια στιγμή που αντικαθιστά τον 2λιτρο diesel κινητήρα με έναν 2,2 λίτρων, ο οποίος είναι
Τετάρτη 17/07/2019 - 02:00
Κοινοποίηση στα Social Media

Παράλληλα με τις γνωστές εκδόσεις PRO και PREMIUM, η Peugeot εμπλουτίζει τη γκάμα του Boxer με δύο νέες, την ίδια στιγμή που αντικαθιστά τον 2λιτρο diesel κινητήρα με έναν 2,2 λίτρων, ο οποίος είναι συμβατός με τις τελευταίες αντιρρυπαντικές προδιαγραφές της Ευρώπης.

Αναλυτικότερα, η γαλλική εταιρεία λανσάρει την έκδοση GRIP στις εκδόσεις ωφέλιμου φορτίου «Heavy 435», η οποία απευθύνεται στους πελάτες της μάρκας που δραστηριοποιούνται σε δύσκολα εδάφη μεταφέροντας βαρύ φορτίο. Στον στάνταρ εξοπλισμό περιλαμβάνεται το σύστημα πρόσφυσης Grip Control, το οποίο συνδυάζεται με την τεχνολογία Hill Assist και ελαστικά AllSeasons. Επιπλέον, μεταξύ άλλων προσφέρονται προστατευτικά για τους θόλους των τροχών και για το κάτω τμήμα του οχήματος (ποδιές), όπως και εμπρός-πίσω λασπωτήρες, αλλά ενισχυμένη ανάρτηση. Το «παρών» δίνει ακόμα, το πακέτο «Comfort seat» και η ειδοποίηση για την προσέγγιση πεζών.

Σε ό,τι αφορά στην έκδοση ASPHALT, αυτή προσφέρεται σε όλες τις εκδόσεις μήκους και ωφέλιμου φορτίου του οχήματος. Απευθύνεται στους επαγγελματίες που περνούν πολύ χρόνο στο όχημά τους και για αυτό εστιάζει στην προσφερόμενη άνεση. Έτσι, εντάσσει στον εξοπλισμό στοιχεία όπως το GPS, το Lane Departure Warning, το Distance Alert, το Active Safety Brake και την αναγνώριση των πινακίδων του Κ.Ο.Κ. Ακόμα, μεταξύ άλλων προσφέρονται: αυτόματα φώτα, κλιματισμός, θύρα USB, υποβοήθηση στάθμευσης, αλλά και τα πακέτα «Visibility» και «Comfort seat».

Νέος κινητήρας 2,2 λτ. και ηλεκτρική έκδοση

Στο πλαίσιο των αναβαθμίσεων του νέου Peugeot Boxer, ο 2λιτρος diesel κινητήρας αντικαθίσταται από τον BlueHDi των 2,2 λίτρων, ο οποίος πληροί τις αντιρρυπαντικές προδιαγραφές Euro 6.2. Στη βασική του έκδοση ο εν λόγω 4κύλινδρος κινητήρας αποδίδει 120 ίππους και 300 Nm, ενώ πιο πάνω συναντάμε την έκδοση των 140 ίππων και των 340 Nm ροπής. Στην κορυφή της γκάμας τοποθετείται ο 2,2 BlueHDi των 165 ίππων και των 370 Nm. Σημειώνεται πως σε όλες τις εκδόσεις, στάνταρ είναι το σύστημα Stop & Start και ότι είναι διαθέσιμες προς παραγγελία. Σύντομα θα ακολουθήσει και μία αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, η οποία εξελίχθηκε από κοινού με τη συνεργάτιδα εταιρεία BD OTO και έκανε ντεμπούτο στην πρόσφατη έκθεση επαγγελματικών οχημάτων CH Show του Μπέρμινγχαμ. Το Boxer Electric θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο Sevel της Ιταλίας και θα προσφέρεται σε δύο εκδόσεις αυτονομίας, με 225 χλμ. για τα μήκη L1 και L2 και με 270 χλμ. για τα L3 και L4 (κύκλος NEDC).

Αναβαθμισμένος εξοπλισμός

Ανάμεσα στα νέα στοιχεία του εξοπλισμού του Boxer συναντάμε την οθόνη αφής των 9 ιντσών, στην οποία απεικονίζονται οι ενδείξεις του GPS που είναι συμβατό με την τεχνολογία WAZE, η οποία επιτρέπει την πληροφόρηση σε πραγματικό χρόνο. Την ασφάλεια αναβαθμίζει το Blind Spot Monitoring System, το οποίο καλύπτει και τρέιλερ μήκους 3-9 μέτρων, όπως και το σύστημα «rear traffic alert» που κατά την οπισθοπορεία ανιχνεύει οχήματα που βρίσκονται σε απόσταση έως και 50 μέτρων και ενημερώνει τον οδηγό με ηχητική προειδοποίηση.

Οι διαχειριστές στόλων θα εκτιμήσουν το σύστημα τηλεματικής «Peugeot Connect», καθώς τους επιτρέπει να παρακολουθούν την κατανάλωση καυσίμου, αλλά και να παίρνουν συμβουλές για οικονομική/οικολογική οδήγηση. Επιπλέον, οι fleet managers έχουν υπό έλεγχο τη συντήρηση του οχήματος και παράλληλα είναι σε θέση να εντοπίζουν το όχημά τους, σε περίπτωση που αυτό κλαπεί.

Σημειώνεται, κλείνοντας, πως η απόχρωση Artense Grey αντικαθιστά στην παλέτα των χρωμάτων την Aluminium Grey και ότι ο νέος σχεδιασμός των πάνελ των θυρών του Peugeot Boxer, επιτρέπει την τοποθέτηση σε αυτές ενός μπουκαλιού 1,5 λίτρου.

Το Peugeot Boxer Electric L1 H1 435 Panel Van που παρουσιάστηκε στην έκθεση CV Show 2019 του Μπέρμινχαμ, είχε ωφέλιμο φορτίο 1.215 κιλών (εξαιρουμένου του οδηγού).
PreviousNext