Τροχοί & TIR

Μεγαλύτερη αυτονομία για το eVito

Μετά την τοποθέτηση μπαταριών μεγαλύτερης χωρητικότητας και τη γενικότερη αναβάθμιση της γραμμής μετάδοσης κίνησης του eVito Tourer, η Mercedes προχωρά σε αντίστοιχες βελτιώσεις και για το αντίστοιχ
Τρίτη 25/01/2022 - 13:10
Κοινοποίηση στα Social Media
evito

Μετά την τοποθέτηση μπαταριών μεγαλύτερης χωρητικότητας και τη γενικότερη αναβάθμιση της γραμμής μετάδοσης κίνησης του eVito Tourer, η Mercedes προχωρά σε αντίστοιχες βελτιώσεις και για το αντίστοιχο πάνελ van.

Συγκεκριμένα, το μεσαίο van της εταιρείας διατίθεται τώρα με μπαταρίες των 60 kWh, οι οποίες αυξάνουν την αυτονομία στα 242 με 314 χιλιόμετρα κατά το πρότυπο WLTP, ενώ η προηγούμενη έκδοση σταμάτησε να διατίθεται.

Το ηλεκτρικό μοτέρ των 85 kW που μεταφέρει την κίνηση στους εμπρός τροχούς παραμένει το ίδιο.

Ο υδρόψυκτος φορτιστής AC που φέρει το νέο μοντέλο μπορεί να χρησιμοποιείται σε παροχή έως 11 kW, κάτι που σημαίνει ότι είναι προετοιμασμένος και για εναλλασσόμενο ρεύμα, π.χ., σε αποθήκες logistics ή δημόσιες υποδομές.

Η πρίζα (CCS) του eVito βρίσκεται στο αριστερό τμήμα του εμπρός προφυλακτήρα. Το νέο μοντέλο μπορεί να ανέβει από το 10% στο 80% της φόρτισης σε ταχυφορτιστή DC σε 35 λεπτά (στα 80 kW, ή σε 50 λεπτά στα 50 kW).

Επίσης, έχουν προστεθεί τώρα διάφορα επίπεδα ανάκτησης ενέργειας, τα οποία μπορεί να επιλέξει ο οδηγός από τα paddles πίσω από το τιμόνι, ή να αφήσει τη λειτουργία DAUTO να τα κάνει όλα αυτόματα.

Ακόμη, υπάρχουν τρεις επιλογές (modes) οδήγησης, που αλλάζουν τη χαρτογράφηση του ηλεκτρικού μοτέρ, ανάλογα με το αν θέλει κάποιος μέγιστη αυτονομία ή φουλ επιδόσεις.

Η μπαταρία είναι τοποθετημένη κάτω από το δάπεδο του οχήματος, με συνέπεια ο ωφέλιμος όγκος στον χώρο φόρτωσης να φτάνει τα 6,6 κυβικά μέτρα.

Το eVito διατίθεται σε δύο μήκη αμαξώματος, στα 5.140 και 5.370 χιλιοστά, ενώ τμήμα του βασικού και στάνταρ εξοπλισμού είναι όλα τα προηγμένα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας των συμβατικών μοντέλων, από Active Brake Assist έως Attention Assist 

PreviousNext