Τροχοί & TIR

Σύγχρονος θάλαμος Chereau Inogam για μεταφορά κρεάτων

Ο πλέον σύγχρονος θάλαμος μεταφοράς κρεάτων της Chereau ήρθε στην Ελλάδα και τον συναντήσαμε στηΜεταφορική του Νάσου Πετρόπουλου στον Ασπρόπυργο που δραστηριοποιείται στις διεθνείς μεταφορές. Ο νέος
Σάββατο 29/04/2023 - 08:00
Κοινοποίηση στα Social Media

Ο πλέον σύγχρονος θάλαμος μεταφοράς κρεάτων της Chereau ήρθε στην Ελλάδα και τον συναντήσαμε στη
Μεταφορική του Νάσου Πετρόπουλου στον Ασπρόπυργο που δραστηριοποιείται στις διεθνείς μεταφορές.

Ο νέος θάλαμος Chereau Inogam με «τσιγκελάδικο» εξοπλισμό δίνει αυξημένο ωφέλιμο φορτίο, ενώ ταυτόχρονα μειώνει την κατανάλωση του αυτοκινήτου χάρη στον αεροδυναμικό του σχεδιασμό και το ελαφρύτερο απόβαρο λόγω της χρήσης καινοτόμων υλικών. Το τεχνικό μικτό βάρος του θαλάμου ορίζεται από τον κατασκευαστή στους 38 τόνους με άξονες φόρτισης 9 τόνων ο καθένας. Οι εξωτερικές διαστάσεις είναι:
μήκος 14.040 χλστ., πλάτος 2.597 χλστ. και μεταξόνιο 7.700 χλστ.. Εσωτερικά, το ύψος ορίζεται στα 2.700 χλστ., το πλάτος στα 2.470 χλστ. και το μήκος στα 13.389 χιλ.

Διατήρηση θερμοκρασίας χωρίς απώλειες

Το σύστημα αγωγών εξαερισμού «AirEfficient-C» επιτρέπει την καλύτερη χρήση της μονάδας ψύξης και τη διατήρηση της ίδιας θερμοκρασίας σε όλο το μήκος του θαλάμου, συμβάλλοντας στη σημαντική μείωση της κατανάλωσης καυσίμου της μονάδας ψύξης, του χρόνου χρήσης και κατά συνέπεια της συντήρησής της. Επιπλέον, για τη βελτιστοποίηση της σωστής ανακύκλωσης του αέρα εντός του θαλάμου, η CHEREAU τοποθέτησε κατακόρυφες γρίλιες στο εμπρόσθιο τμήμα του θαλάμου, παρέχοντας έναν ρυθμό ροής αέρα που υπερβαίνει τα 4.150 κ.μ. ανά ώρα, γεγονός που συμβάλλει περαιτέρω στη διατήρηση μιας ομοιόμορφης θερμοκρασίας μέσα στον θάλαμο.

Διαβάστε περισσότερα για τον σύγχρονο θάλαμο Chereau στο τεύχος Απριλίου που κυκλοφορεί.

Στο ίδιο τεύχος #419

Έτοιμο το R για δρομολόγια και βραβεία στα ευρωπαϊκά Truck Festival
Το αστέρι της οικογένειας Ζαφειράκη ανακατασκευασμένο με αγάπη και μεράκι
Το Setra εξοπλίζεται με τα πιο σύγχρονα συστήματα ασφαλείας όπως το ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας (Ε.S.P), το ηλεκτρονικό σύστημα πέδησης (E.B.S), το σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών (Α.Β.S), την ηλεκτρονική υποβοήθηση πέδησης (B.A.S) το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης (A.S.R) και τον περιοριστή συνεχούς πέδησης (D.B.L).
PreviousNext