Τροχοί & TIR

Έρχονται αυξήσεις στα διόδια

«Δυστυχώς, τα διόδια είναι συνδεδεμένα με τον τιμάριθμο, είμαστε σε συζητήσεις με τους παραχωρησιούχους, για να αντιμετωπίσουμε αυτό το φαινόμενο» Με τη δήλωση αυτή ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορ
Τετάρτη 12/10/2022 - 09:49
Κοινοποίηση στα Social Media

«Δυστυχώς, τα διόδια είναι συνδεδεμένα με τον τιμάριθμο, είμαστε σε συζητήσεις με τους παραχωρησιούχους, για να αντιμετωπίσουμε αυτό το φαινόμενο»

Με τη δήλωση αυτή ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Υποδομές, Γιώργος Καραγιάννης άφησε να εννοηθεί ότι έρχονται αυξήσεις στα διόδια, πιθανότατα με τον καινούριο χρόνο.

Ειδικότερα, ο κ. Καραγιάννης μιλώντας στο ραδιοφωνικό σταθμό Real FM και ερωτηθείς για το κύμα ανατιμήσεων και τον κίνδυνο αύξησης των διοδίων, παρατήρησε ότι «δυστυχώς, τα διόδια είναι συνδεδεμένα με τον τιμάριθμο» προσθέτοντας, ωστόσο, ότι «είμαστε σε συζητήσεις με τους παραχωρησιούχους, για να αντιμετωπίσουμε αυτό το φαινόμενο».

«Στόχος μας είναι την επόμενη διετία να υπάρχει η αναλογική χρέωση με βάση τα χιλιόμετρα που διανύει κανείς», συνέχισε ο Υφυπουργός Υποδομών.

Ειδικά για τα διόδια στην Αττική Οδό ο κ. Καραγιάννης τόνισε ότι «συζητάμε με το ΤΑΙΠΕΔ την τιμολογιακή πολιτική και θα είμαστε έτοιμοι να απαντήσουμε, μαζί με το ΤΑΙΠΕΔ, το επόμενο διάστημα».

Οι επεκτάσεις της Αττικής Οδού και της Λ. Κύμης

Ο κ. Καραγιάννης απαντώντας σε άλλη ερώτηση αναφέρθηκε εκτενώς στα έργα που έχουν δρομολογηθεί προκειμένου να αντιμετωπιστεί το έντονο κυκλοφοριακό πρόβλημα στο Λεκανοπέδιο. Τόνισε χαρακτηριστικά ότι:

- αρχίζει το επόμενο διάστημα η κατασκευή της επέκτασης της Λεωφόρου Κύμης και η σύνδεσή της με την ΠΑΘΕ

- θα ανακοινώσουμε το προσεχές διάστημα τον σχεδιασμό μας για τις επεκτάσεις της Αττικής Οδού προς Ραφήνα και Λαύριο

- Ξεμπλοκάραμε και προχωράμε την Γραμμή 4 του Μετρό που θα δώσει μεγάλη ανάσα καθώς θα εξυπηρετεί καθημερινά 340.000 ανθρώπους

- θα προκηρύξουμε στο τέλος του 2022 την επέκταση της Γραμμής 2 προς Ίλιον,

- προχωρά ο διαγωνισμός για την επέκταση του Προαστιακού Σιδηροδρόμου προς Ραφήνα και Λαύριο

- θα προχωρήσουμε στη δημοπράτηση της υπογειοποίησης της Ηλιουπόλεως.

Όπως σημείωσε ο Υφυπουργός Υποδομών «όταν μία πόλη αναπτύσσεται, χωρίς να αναπτύσσονται αντίστοιχα τα μέσα σταθερής τροχιάς και οι αυτοκινητόδρομοι φτάνουμε σε ένα σημείο όπου το κυκλοφοριακό πρόβλημα γίνεται έντονο». Πρόσθεσε: «Στην Αθήνα είχαν να γίνουν μεγάλα έργα από την περίοδο των Ολυμπιακών Αγώνων, αλλά αυτό πλέον έχει αλλάξει».

PreviousNext