Τροχοί & TIR

Με προτεραιότητα στην Κεντρική Μακεδονία στήνονται τα εργοτάξια

Στον σχεδιασμό της Κυβέρνησης η Θεσσαλονίκη και ευρύτερα η Κεντρική Μακεδονία έχουν προτεραιότητα, ανέφερε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, μιλώντας σε διαδικτυακή εκδήλωση του
Πέμπτη 24/02/2022 - 13:11
Κοινοποίηση στα Social Media
Φωτό αρχείου
Φωτό αρχείου

Στον σχεδιασμό της Κυβέρνησης η Θεσσαλονίκη και ευρύτερα η Κεντρική Μακεδονία έχουν προτεραιότητα, ανέφερε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, μιλώντας σε διαδικτυακή εκδήλωση του ΤΕΕ Κεντρικής Μακεδονίας.

Επεσήμανε «ότι είναι η πρώτη φορά, που ειδικά για την περιοχή της Θεσσαλονίκης παρουσιάζεται ένα τόσο ολοκληρωμένο σχέδιο που περιλαμβάνει μεγάλα έργα, όπως η Ανατολική Περιφερειακή Θεσσαλονίκης, το λεγόμενο Flyover, η οδική και σιδηροδρομική σύνδεση 6ου προβλήτα, η επέκταση του Μετρό προς Καλαμαριά και οι οδικοί άξονες Θεσσαλονίκης - Έδεσσας και Δράμας - Αμφίπολης».

Η Ελλάδα γίνεται Logistic Hub

Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών αναφέρθηκε και στη νέα γενιά έργων που θα αλλάξουν το παραγωγικό μοντέλο της χώρας μας.

«Τώρα που έχουν πάρει τον δρόμο τους όλα τα αναγκαία μεγάλα οδικά έργα, σειρά έχει η ανάπτυξη επιτέλους του σιδηροδρομικού μας δικτύου. Τα σιδηροδρομικά είναι τα έργα του αύριο. Έχουν διπλό στόχο. Από τη μία αναβαθμίζουν την Ελλάδα στον χάρτη των εμπορευματικών μεταφορών. Γίνεται η Ελλάδα ένα logistic hub. Αλλά είναι και σε πλήρη αρμονία με την ατζέντα της ΕΕ για την πράσινη ανάπτυξη. Γι’ αυτό και ανακοινώσαμε το μεγαλύτερο πακέτων σιδηροδρομικών έργων που έχει γίνει ποτέ στην Ελλάδα, ύψους 4 δισ. ευρώ, με τη διαδικασία της μελετοκασκευής. Ενώ παράλληλα βρίσκεται σε εξέλιξη και το πρόγραμμα αναβάθμισης και εξηλεκτρισμού του υφιστάμενου δικτύου του ΟΣΕ, ύψους 1,2 δισ. ευρώ», σημείωσε.

Εξήγησε ότι στόχος είναι να ενωθούν όλα τα μεγάλα λιμάνια της χώρας με ένα σύγχρονο και αξιόπιστο σιδηροδρομικό δίκτυο. Και να δημιουργηθούν κοντά σε αυτά, σύγχρονα εμπορευματικά κέντρα. «Μόνο έτσι θα καταστεί η Ελλάδα κόμβος υποδομών και συνδυασμένων μεταφορών της Νοτιοανατολικής Ευρώπης. Μόνο έτσι θα συμβάλλουμε στην αλλαγή του παραγωγικού μοντέλου της χώρας και θα βγούμε επιτέλους από ένα φαύλο κύκλο αποεπένδυσης και έλλειψης ανταγωνιστικών υπηρεσιών, ειδικά στον τομέα των μεταφορών», τόνισε, ενώ σημείωσε ότι με αυτό τον τρόπο δημιουργούνται και χιλιάδες νέες θέσεις εργασίας.

PreviousNext