Τροχοί & TIR

Ο γίγας της KOMATSU

Αυξημένη παραγωγικότητα για εργοτάξια με συνεχές έργο υπόσχεται ο γίγας της Komatsu, το ντάμπερ HD 405. Κατάλληλο για μεταφορές λατομικών υλικών ή προϊόντων εκσκαφής, διαθέτει καρότσα για
Κοινοποίηση στα Social Media

Αυξημένη παραγωγικότητα για εργοτάξια με συνεχές έργο υπόσχεται ο γίγας της Komatsu, το ντάμπερ HD 405. Κατάλληλο για μεταφορές λατομικών υλικών ή προϊόντων εκσκαφής, διαθέτει καρότσα για ωφέλιμο φορτίο 40 τόνων, μεταφερόμενο με άνεση χάρη στον κινητήρα των 518 HP της μάρκας που είναι κατά 5% ισχυρότερος του προηγούμενου μοντέλου.

Βελτιώσεις στη λειτουργία του PTO (δυναμολήπτη) και στο σύστημα υδραυλικής πίεσης για τον έλεγχο της μετάδοσης συνεισφέρουν στη μείωση της κατανάλωσης, όπως επίσης και το σύστημα προγραμματισμού βραδείας λειτουργίας του κινητήρα.

Το σύστημα αυτό κρατάει στις 1.100 σ. α. λ., που είναι οι στροφές της μηχανής στο ρελαντί, αλλά τις ρίχνει στις 750 σ. α. λ., όταν ανεβαίνει η θερμοκρασία του συστήματος ψύξης και αυτόματα επαναφέρει τη μηχανή στις 1.100 σ.α.λ., όταν πέφτει η θερμοκρασία του ψυκτικού.

Ο κινητήρας είναι κατηγορίας Stage V ως προς τα επίπεδα ρύπων των ΜΕ. Η μείωση των ρύπων επιτυγχάνεται με «κουτί» για adblue (σύστημα SCR) και φίλτρο μικροσωματιδίων με ταυτόχρονη λειτουργία συστήματος επανακύκλωσης των καυσαερίων (EGR).

Η παραγωγικότητα του ντάμπερ υποστηρίζεται από το αυτόματο σύστημα μετάδοσης Κ - ATOMICS με ηλεκτρονικό έλεγχο των αλλαγών, αλλά και από το σύστημα που παρέχει αυτόματα ελκτική δύναμη (τράβηγμα), όταν κάποιος τροχός βρεθεί σε λάσπες και σπινάρει.

Στον εξοπλισμό του ντάμπερ περιλαμβάνεται μετρητής ωφέλιμου φορτίου, ο οποίος εμπεριέχει εφαρμογή με την οποία γίνεται ανάλυση του παραγωγικού κύκλου (φόρτωση, βάρος, απόσταση, ανατροπή, συνθήκες οδήγησης κ.α.).

Για την κατηφόρα ο οδηγός έχει στη διάθεσή του το σύστημα ελαχιστοποίησης της ταχύτητας με κλιμάκωση κατά 1 χλμ./ώρα, ενώ για την ανηφόρα το σύστημα μετάδοσης επιλέγει ταχύτητα με γνώμονα να μην «κρεμάσει» ο κινητήρας και η πορεία να παραμένει ομαλή χωρίς σκορτσαρίσματα.

Το κόκπιτ είναι ευρύχωρο με σωστή εργονομία, κάθισμα και τιμόνι με ρυθμίσεις, χειριστήρια σε σωστή θέση, κλιματισμό και διευρυμένη ορατότητα στα πλάγια μέσω των καθρεφτών και πίσω μέσω κάμερας.

PreviousNext