Τροχοί & TIR

Θεσσαλονίκη-Αμβούργο-Θεσσαλονίκη

- Από Βουλγαρία - Ρουμανία στο πήγαινε- Από Σερβία - Σκόπια στο έλα Την καταγραφή της σημερινής κατάστασης των οδικών αξόνων, το κοστολόγιο, τους χρόνους και τα προβλήματα για τους οδηγούς επιχειρεί
από Παύλος Μαυρομύτης | Sunday 26/02/2012 - 22:27
Κοινοποίηση στα Social Media

- Από Βουλγαρία - Ρουμανία στο πήγαινε
- Από Σερβία - Σκόπια στο έλα

Την καταγραφή της σημερινής κατάστασης των οδικών αξόνων, το κοστολόγιο, τους χρόνους και τα προβλήματα για τους οδηγούς επιχειρεί το περιοδικό Τ&Τ πραγματοποιώντας ταξίδι σε μια «κλασσική» διαδρομή των διεθνομεταφορέων από Θεσσαλονίκη για Γερμανία μέχρι Αμβούργο και επιστροφή, ακολουθώντας στο πήγαινε τον οδικό άξονα Βουλγαρίας - Ρουμανίας και στο έλα μέσω Σερβίας και Σκοπίων.


Το φορτηγό -από τα καλύτερα για τρανσπόρτ- ένα SCANIA 164 στα 580 άλογα, ιδιοκτησία του Μιχάλη Κρεμλίδη από τη Βέροια.


Οδηγοί, ο «Παράξενος», διάβαζε Ανδρέας Ανδρεάδης, έμπειρος επαγγελματίας και γνώστης της διεθνομεταφοράς και Παύλος Μαυρομύτης, συντάκτης του περιοδικού Τ&Τ που μας τα περιγράφει με κάθε λεπτομέρεια στο τεύχος Αυγούστου που κυκλοφορεί.

Στο ίδιο τεύχος #268

Ο κ. Roland W. Schacht και η κα Monika Weber βράβευσαν τον κ. Ευάγγελο Λύκαρη ως τον πρώτο υπάλληλο της ΜΑΝ, τον κ. Κωνσταντίνο Πλέσσα ως τον πρώτο Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΜΑΝ και τον κ. Παύλο Αντωνιάδη για το πρώτο Συνεργείο ΜΑΝ.
PreviousNext