Τροχοί & TIR

ά-R-χοντας στα ορυχεία

Η δουλειά στα ορυχεία απαιτεί σκληροτράχηλα και ανθεκτικά οχήματα ικανά να αντεπεξέλθουν σε κάθε δυσκολία που θα αντιμετωπίσουν. Η κίνηση των φορτηγών σε ανώμαλα εδάφη, με βαρύ φορτίο και αφιλόξενο οδόστρωμα, δοκιμάζει καθημερινά τις αντοχές οδηγών και φορτηγών. Η σειρά R της Scania σχεδιάστηκε για τα δύσκολα και η σουηδική εταιρεία υπόσχεται άριστες επιδόσεις σε λατομεία και ορυχεία αλλά και εκτός δρόμου. Επισκεφθήκαμε, λοιπόν, τα ορυχεία της Πτολεμαΐδας και συναντήσαμε τον κ. Λευτέρη Φωτόπουλο από τα Κοίλα Κοζάνης, ο οποίος εδώ και έναν χρόνο είναι ιδιοκτήτης του “ ά-R-χοντα” των ορυχείων, όπως χαρακτηριστικά μας είπε αναφερόμενος στο καινούργιο του Scania R 500 λίγο πριν ξεκινήσει τη δουλειά.
από Παύλος Μαυρομύτης | Τρίτη 03/07/2012 - 16:30
Κοινοποίηση στα Social Media

Η δουλειά στα ορυχεία απαιτεί σκληροτράχηλα και ανθεκτικά οχήματα ικανά να αντεπεξέλθουν σε κάθε δυσκολία που θα αντιμετωπίσουν.

Η κίνηση των φορτηγών σε ανώμαλα εδάφη, με βαρύ φορτίο και αφιλόξενο οδόστρωμα, δοκιμάζει καθημερινά τις αντοχές οδηγών και φορτηγών. Η σειρά R της Scania σχεδιάστηκε για τα δύσκολα και η σουηδική εταιρεία υπόσχεται άριστες επιδόσεις σε λατομεία και ορυχεία αλλά και εκτός δρόμου.

Επισκεφθήκαμε, λοιπόν, τα ορυχεία της Πτολεμαΐδας και συναντήσαμε τον κ. Λευτέρη Φωτόπουλο από τα Κοίλα Κοζάνης, ο οποίος εδώ και έναν χρόνο είναι ιδιοκτήτης του “ ά-R-χοντα” των ορυχείων, όπως χαρακτηριστικά μας είπε αναφερόμενος στο καινούργιο του Scania R 500 λίγο πριν ξεκινήσει τη δουλειά.

Πλούσιο φωτορεπορτάζ και εντυπώσεις από το αυτοκίνητο επάνω στη δουλειά καταγράφονται στο ΤΡΟΧΟΙ & TIR Ιουλίου που κυκλοφορεί.

Διαβάστε επίσης

Η εμπρόσθια ανάρτηση είναι με τρία παραβολικά ελατήρια και η πίσω με οκτώ αερόφουσκες δεύτερης γενιάς.

Το συρόμενο μεταφέρει ευπαθή προϊόντα από την Ανδραβίδα σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας.

daf xf

kalatzis

Το τριαξονικό μόλις επιβιβάστηκε στο λιμάνι Κυθήρων (Διακόφτι)

PreviousNext