Τροχοί & TIR

Test Drive: Νέο Ford Transit Custom

Πρακτικό, πιο χρηστικό στην καθημερινή του χρήση, με πλήρη εκμετάλλευση του χώρου φόρτωσης χάρη στην έξυπνη σχεδίασή του, ένας δυναμικός κινητήρας 2,2 λ. υψηλών αποδόσεων (155 HP-385 Nm), αλλά χαμηλής κατανάλωσης, άψογη οδηγική συμπεριφορά, άνεση, σύγχρονος εξοπλισμός και δεκάδες διαφορετικές επιλογές για πολλαπλές μεταφορικές εφαρμογές, είναι τα στοιχεία που καθιστούν ιδιαίτερα ανταγωνιστικό το νέο Ford Transit Custom, το οποίο είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε φορτωμένο σε διαφορετικές κυκλοφοριακές συνθήκες (κέντρο πόλης, δακτύλιους, αυτοκινητόδρομους κ.ά.).
από Μανώλης Αγριμανάκης | Σάββατο 01/09/2012 - 00:00
Κοινοποίηση στα Social Media

Λύνει τα χέρια του επαγγελματία

Πρακτικό, πιο χρηστικό στην καθημερινή του χρήση, με πλήρη εκμετάλλευση του χώρου φόρτωσης χάρη στην έξυπνη σχεδίασή του, ένας δυναμικός κινητήρας 2,2 λ. υψηλών αποδόσεων (155 HP-385 Nm), αλλά χαμηλής κατανάλωσης, άψογη οδηγική συμπεριφορά, άνεση, σύγχρονος εξοπλισμός και δεκάδες διαφορετικές επιλογές για πολλαπλές μεταφορικές εφαρμογές, είναι τα στοιχεία που καθιστούν ιδιαίτερα ανταγωνιστικό το νέο Ford Transit Custom, το οποίο είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε φορτωμένο σε διαφορετικές κυκλοφοριακές συνθήκες (κέντρο πόλης, δακτύλιους, αυτοκινητόδρομους κ.ά.).

Επιλογές

Με το νέο Transit Custom η Ford προσφέρει στους πελάτες μία ολοκληρωμένη γκάμα αμαξωμάτων με εκδόσεις και επιλογές που καλύπτουν όλες τις επαγγελματικές ανάγκες. Συγκεκριμένα, προσφέρονται προς επιλογή από τον πελάτη, τέσσερις τύποι αμαξωμάτων, δύο μεταξόνια και πολλαπλές επιλογές ωφέλιμου φορτίου που ξεκινά από 600 kg και φτάνει στα 1.400 kg για οχήματα μικτού βάρους από 2.500 kg μέχρι 3.300 kg. Εξάλλου, μηχανολογικά, προβλέπεται και έλξη ρυμουλκουμένου με συνολικό (όχημα και ρυμουλκούμενο) μικτό βάρος 4.600 kg.

Αναλυτικότερα, το Ford Transit Custom με το κοντό μεταξόνιο, δίνει ωφέλιμο φορτίο 871 kg και όγκο φόρτωσης 6 κ.μ. (SAE), ενώ το μοντέλο με το μακρύ μεταξόνιο δίνει ωφέλιμο 1.200 kg και όγκο φόρτωσης 6,8 κ.μ. (SAE).

Οι παραπάνω χώροι φόρτωσης είναι οι μεγαλύτεροι για τα συγκεκριμένα μεταξόνια και αποκτούν ιδιαίτερη πρακτική αξία από το γεγονός ότι το πλάτος ανάμεσα στους θόλους των τροχών φτάνει τα 1.390 mm (190 mm πάνω από τη μεγάλη διάσταση της ευρωπαλέτας που είναι 1.200 mm). Εξίσου σημαντικό είναι το γεγονός, ότι και οι πλαϊνές πόρτες, δίνουν από τα μεγαλύτερα ανοίγματα με ύψος 1.030 mm και πλάτος 1.320 mm συμβάλλοντας ουσιαστικά στην εύκολη φορτο-εκφόρτωση προϊόντων, συσκευασιών, εργαλείων κ.λπ.

Αξίζει, επίσης, να αναφερθεί ότι υπάρχει πρόβλεψη για μεταφορά σανίδων στη διάσταση 2.440x1.220 mm κάθετα στην άκρη του διαχωριστικού ή επίπεδα πάνω στο πάτωμα, όπως επίσης έχει γίνει πρόβλεψη για τη μεταφορά σωλήνων με εκμετάλλευση του χώρου κάτω από το κάθισμα του συνοδηγού.

Σε αυτά να προσθέσουμε και την οροφή που δέχεται σχάρα για φορτίο μέχρι 100 kg.

Ο εσωτερικός χώρος καλύπτεται με ειδικό «κόντρα – πλακέ» στα πλαϊνά και στο ταβάνι, ενώ στο πάτωμα έχει τοποθετηθεί σκληρό pvc με ενισχύσεις στο κατώφλι φόρτωσης. Ο σιδηρόδρομος της πλαϊνής πόρτας δουλεύει απαλά και ανοίγει με μια μόνο ώθηση.

Τα φύλλα της πίσω πόρτας ανοίγουν και δεν μετακινούνται από τον αέρα, χάρη στο σύστημα στερέωσης που υπάρχει πάνω στους μεντεσέδες από το μέσα μέρος. Επαρκής, τέλος, είναι και ο φωτισμός.

Περιηγηθείτε στο εσωτερικό του νέου Ford Transit Custom μέσα από το ΤΡΟΧΟΙ & TIR Σεπτεμβρίου και γνωρίστε τις νέες προηγμένες τεχνολογίες για άνεση, ασφάλεια αλλά και εύκολη οδήγηση.

PreviousNext