Τροχοί & TIR

Δοκιμή: Νέο Toyota Yaris Van

Το νέο Toyota Yaris Van αποτελεί την επαγγελματική εκδοχή ενός από τα πλέον επιτυχημένα αυτοκίνητα στην κατηγορία των σούπερμινι (B- segment) στη χώρα μας. Διατίθεται στην ελληνική αγορά εδώ και μερικούς μήνες με τον σύγχρονο πετρελαιοκινήτηρα D-4D χωρητικότητας 1,4 λίτρων (1.364 κ.εκ. για την ακρίβεια), με τεχνολογία common-rail, ο οποίος συνδυάζεται με εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο, και αποδίδει μέγιστη ισχύ 90 hp στις 3.800 rpm και μέγιστη ροπή 205 Nm μεταξύ 1.800-2.800 σ.α.λ. Η τυποποιημένη μέση κατανάλωση καυσίμου ανέρχεται στα 4,2 λίτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 κυμαίνονται στα 111γρ./χιλιόμετρο. Στο ΤΡΟΧΟΙ & TIR Δεκεμβρίου που κυκλοφορεί έχουμε στη διάθεσή μας για εκτεταμένη δοκιμή το μικρότερο επαγγελματικό της Toyota και καταγράφουμε αρκετά ενδιαφέροντα στοιχεία αναφορικά με την αποδοτικότητά του και τα στοιχεία εκμετάλλευσης.
από Βασίλης Δαραμούσκας | Κυριακή 01/12/2013 - 00:00
Κοινοποίηση στα Social Media

Το νέο Toyota Yaris Van αποτελεί την επαγγελματική εκδοχή ενός από τα πλέον επιτυχημένα αυτοκίνητα στην κατηγορία των σούπερμινι (B- segment) στη χώρα μας. Διατίθεται στην ελληνική αγορά εδώ και μερικούς μήνες με τον σύγχρονο πετρελαιοκινήτηρα D-4D χωρητικότητας 1,4 λίτρων (1.364 κ.εκ. για την ακρίβεια), με τεχνολογία common-rail, ο οποίος συνδυάζεται με εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο, και αποδίδει μέγιστη ισχύ 90 hp στις 3.800 rpm και μέγιστη ροπή 205 Nm μεταξύ 1.800-2.800 σ.α.λ. Η τυποποιημένη μέση κατανάλωση καυσίμου ανέρχεται στα 4,2 λίτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 κυμαίνονται στα 111γρ./χιλιόμετρο. Στο ΤΡΟΧΟΙ & TIR Δεκεμβρίου που κυκλοφορεί έχουμε στη διάθεσή μας για εκτεταμένη δοκιμή το μικρότερο επαγγελματικό της Toyota και καταγράφουμε αρκετά ενδιαφέροντα στοιχεία αναφορικά με την αποδοτικότητά του και τα στοιχεία εκμετάλλευσης.

PreviousNext