Τροχοί & TIR

Οδηγούμε το Νέο Setra Topclass 500

Τη Νίκαια της Γαλλίας επέλεξε η Setra για την πρώτη οδηγική παρουσίαση της κορυφαίας σειράς πολυτελών λεωφορείων που κατασκευάζει και της οποίας η παραγωγή έχει ήδη ξεκινήσει. Τα νέα TopClass 500 αντικαθιστούν από εδώ και στο εξής τη δημοφιλή σειρά «400». Οι αλλαγές σε σασί, αμάξωμα, μηχανικά μέρη και σαλόνι, είναι εκτεταμένες και, όπως συμβαίνει και με τη σειρά ComfortClass 500, έχουμε να κάνουμε με ολοκαίνουριο μοντέλο καθώς, έχουν αλλάξει σχεδόν τα πάντα σε σχέση με τον προκάτοχο. Τα TopClass 500 καταγράφουν κάμποσες πρεμιέρες για το χώρο του λεωφορείου. Ανάμεσά τους, ξεχωρίζει η -για πρώτη φορά- διάθεση προγνωστικού συστήματος αλλαγής σχέσεων στο κιβώτιο. Στο ΤΡΟΧΟΙ & TIR Δεκεμβρίου που κυκλοφορεί οδηγούμε για μία ημέρα και τα τρία λεωφορεία της παρουσίασης, σε αστικό και επαρχιακό δίκτυο και σε εθνική οδό και καταγράφουμε τις εντυπώσεις μας από την οδηγική συμπεριφορά τους.
από Βασίλης Δαραμούσκας | Κυριακή 01/12/2013 - 00:00
Κοινοποίηση στα Social Media

Τη Νίκαια της Γαλλίας επέλεξε η Setra για την πρώτη οδηγική παρουσίαση της κορυφαίας σειράς πολυτελών λεωφορείων που κατασκευάζει και της οποίας η παραγωγή έχει ήδη ξεκινήσει. Τα νέα TopClass 500 αντικαθιστούν από εδώ και στο εξής τη δημοφιλή σειρά «400». Οι αλλαγές σε σασί, αμάξωμα, μηχανικά μέρη και σαλόνι, είναι εκτεταμένες και, όπως συμβαίνει και με τη σειρά ComfortClass 500, έχουμε να κάνουμε με ολοκαίνουριο μοντέλο καθώς, έχουν αλλάξει σχεδόν τα πάντα σε σχέση με τον προκάτοχο. Τα TopClass 500 καταγράφουν κάμποσες πρεμιέρες για το χώρο του λεωφορείου. Ανάμεσά τους, ξεχωρίζει η -για πρώτη φορά- διάθεση προγνωστικού συστήματος αλλαγής σχέσεων στο κιβώτιο. Στο ΤΡΟΧΟΙ & TIR Δεκεμβρίου που κυκλοφορεί οδηγούμε για μία ημέρα και τα τρία λεωφορεία της παρουσίασης, σε αστικό και επαρχιακό δίκτυο και σε εθνική οδό και καταγράφουμε τις εντυπώσεις μας από την οδηγική συμπεριφορά τους.

Στο ίδιο τεύχος #308

PreviousNext