Τροχοί & TIR

Mercedes με καρότσα!

Το πρώτο pick-up -αν εξαιρέσουμε το Unimog και την αειθαλή G-Class- στην ιστορία της Mercedes-Benz είναι γεγονός. Η νέα X-Class παρουσιάστηκε επίσημα, με τις παραδόσεις να ξεκινούν πανευρωπαϊκά στα
από Βασίλης Δαραμούσκας | Τρίτη 18/07/2017 - 17:08
Κοινοποίηση στα Social Media

Το πρώτο pick-up -αν εξαιρέσουμε το Unimog και την αειθαλή G-Class- στην ιστορία της Mercedes-Benz είναι γεγονός. Η νέα X-Class παρουσιάστηκε επίσημα, με τις παραδόσεις να ξεκινούν πανευρωπαϊκά στα τέλη του 2017. Το όχημα παραγωγής ελάχιστα απέχει από το εντυπωσιακό πρωτότυπο που είχε δείξει η εταιρεία πέρυσι, και θα διατίθεται σε τρεις εκδόσεις/επίπεδα εξοπλισμού: Pure, Progressive και Power, με το τελευταίο να διαθέτει μακροσκελή λίστα εξοπλισμού άνεσης ενώ, καθεμιά από αυτές τις εκδόσεις θα προσφέρεται σε περαιτέρω επιλογές αναφορικά με τον διάκοσμο. Ενδεικτικά, οι πελάτες θα μπορούν να επιλέξουν ακόμη και διαφορετικά υφάσματα για την οροφή και τις εμπρός κολώνες (A-pillars).

Η Mercedes κλείνει έτσι ένα από τα τελευταία κενά στην αχανή γκάμα της, και προσδοκά να προσελκύσει πελάτες που, πέρα από στοιχεία εκμετάλλευσης, εκτός δρόμου δυνατότητες, αντοχή και ευελιξία, ψάχνουν την πολυτέλεια του αστεριού ακόμη και σε ένα ελαφρύ ημιφορτηγό. Σε αυτή την κατεύθυνση λοιπόν, θα υπάρχουν πολλές επιλογές εξατομίκευσης του οχήματος, πλήρη συνδεσιμότητα με εξελιγμένα συστήματα πολυμέσων και πλειάδα συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας. Ενδεικτικά, θα διατίθενται τρεις τύποι ταμπλό, έξι με διαφορετικά υλικά επενδύσεων για την καμπίνα, και τα τρία επίπεδα εξοπλισμού που προαναφέραμε.



Η γκάμα κινητήρων απαρτίζεται από τετρακύλινδρους ντίζελ με μονό ή διπλό τούρμπο, στα 163 και 190 hp, και στα μέσα της επόμενης χρονιάς θα λανσαριστεί το πιο ισχυρό μοντέλο της γκάμας, η "X 350 d" με ένα V6 ισχύος 258 hp και μέγιστη ροπή 550 Nm. Οι τετρακίνητες X-Class θα «φοράνε» 4Matic με κοντές σχέσεις και κλείδωμα διαφορικού, με τα κιβώτια να είναι μηχανικά έξι σχέσεων ή αυτόματα 7G-Tronic Plus. Το ωφέλιμο αγγίζει τα 1.050 κιλά, η δυνατότητα ρυμούλκησης τα 3.500 και ως έξτρα θα διατίθεται πιο ψηλή (κατά 20 χιλιοστά) ανάρτηση, με πολλαπλούς συνδέσμους πίσω. Περισσότερες λεπτομέρειες σύντομα με οδηγικές εντυπώσεις και μετρήσεις. Το αυτοκίνητο θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο των Renault-Nissan στη Βαρκελώνη.

 

Διαβάστε επίσης

kalatzis

Το αστέρι του Δημήτρη Σκαμπετζάκη με έτος κατασκευής το 1977

To 540 μεταφέρει διάφορα εμπορεύματα στη γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη.

Νέο Iveco S-Way 2024

PreviousNext