Τροχοί & TIR

Σαν παλιό σινεμά

Η χρυσή εποχή του ελληνικού κινηματογράφου γράφτηκε με κορυφαίες ταινίες, λαμπρά ονόματα ηθοποιών και αξέχαστες ατάκες οι οποίες μας χάρισαν, και συνεχίζουν ακόμη και σήμερα, γέλιο και δεκάδες συναι
από Παύλος Μαυρομύτης | Τρίτη 01/05/2018 - 00:00
Κοινοποίηση στα Social Media

Η χρυσή εποχή του ελληνικού κινηματογράφου γράφτηκε με κορυφαίες ταινίες, λαμπρά ονόματα ηθοποιών και αξέχαστες ατάκες οι οποίες μας χάρισαν, και συνεχίζουν ακόμη και σήμερα, γέλιο και δεκάδες συναισθήματα αγάπης και χαράς.

Οι περισσότεροι από τους καλλιτέχνες αυτούς έχουν φύγει από τη ζωή και τα ονόματά τους έχουν πλέον γραφεί στην ιστορία. Ωστόσο, όλοι τους βρίσκονται στην καρδιά και στο μυαλό μας, όσα χρόνια και αν περάσουν. Αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της ιστορίας και του πολιτισμού μας και είμαστε βέβαιοι πως για πολλά χρόνια ακόμη θα μεγαλώσουν ολόκληρες γενιές.

Όταν το μεράκι του ιδιοκτήτη συναντά το πάθος των μαστόρων, Δημήτρη Μυστιλίδη και Γιώργου Λάιτμερ, τότε το αποτέλεσμα είναι τέλειο, ξεπερνώντας κάθε φαντασία.

H μεταμόρφωση του 143

Άλλωστε, ο ιδιοκτήτης του 143, Νίκος Τράνακας, είναι ένας γνώριμος και καλός φίλος από τα παλιά ο οποίος διαθέτει έναν προσεγμένο στόλο Scania –στη Ζάκυνθο, και φημίζεται για το γούστο στα φορτηγά του. Αυτή τη φορά αποφάσισε να πρωτοτυπήσει, κάνοντας γενική ανακατασκευή σε ένα Streamline, που όμοιό του δεν έχουμε συναντήσει στους ελληνικούς και ευρωπαϊκούς δρόμους, προσέχοντας την κάθε λεπτομέρεια. Σε πρώτη φάση έγινε εξωτερική βαφή του τράκτορα και ακολούθησε η τοποθέτηση γείσου, φωτεινής επιγραφής, μπάρας με προβόλια, καθρεφτών από το μοντέλο 144, και τέλος, οι γρίλιες της μάσκας απέκτησαν στα άκρα τους σχήμα V.

Ένας τράκτορας ελληνική ταινία!

Θανάσης Βέγγος, Κώστας Βουτσάς, Αλίκη Βουγιουκλάκη, Λάμπρος Κωνσταντάρας, Διονύσης Παπαγιαννόπουλος, Ζωή Λάσκαρη, Μάρω Κοντού, Νίκος Σταυρίδης και Βασίλης Αυλωνίτης, όλοι τους πολυαγαπημένοι ηθοποιοί με πολλές καλές ταινίες στο ενεργητικό τους κοσμούν την εμφάνιση του 143. «Το σχέδιο της αερογραφίας ήταν κάτι που μου άρεσε και το σκεφτόμουν πολύ καιρό πριν», μας λέει ο Νίκος Τράνακας τη στιγμή που κοιτάζει το νέο στολίδι των δρόμων, και συνεχίζει, «Μεγαλώσαμε με τις ταινίες των ηθοποιών αυτών και τους λατρέψαμε, και γι’ αυτό ήθελα να κάνω κάτι προς τιμήν τους. Ένα μικρό αφιέρωμα είναι το λιγότερο που μπορούμε να πράξουμε γι’ αυτούς τους καλλιτέχνες. Δεν μπορώ να ξεχωρίσω κάποιον από τους ηθοποιούς, καθώς όλοι τους είναι αγαπημένοι και οι καλύτεροι στο είδος τους»

Συνάντηση με πολλά γκάζια

Συνοδευόμενοι από παρέα φίλων η φωτογράφιση του 143 ξεπέρασε κάθε αρχική χρονική πρόβλεψη, ξεκίνησε στη μια το μεσημέρι και ολοκληρώθηκε αργά το απόγευμα. Άλλωστε, σε ένα τέτοιο αμάξι αξίζει το καλύτερο φόντο και αυτό δεν ήταν άλλο από την τοποθεσία Άγιος Νικόλαος Νάουσας με τα δεκάδες πλατάνια και τα γάργαρα νερά του ποταμού. Από εκεί συνεχίσαμε για το χιονοδρομικό κέντρο Σέλι σε μια άκρως ανηφορική διαδρομή. Ο θόρυβος της ελευθέρας ήταν η καλύτερη παρέα, σε συνδυασμό με τις μουσικές επιλογές του Δημήτρη Τράνακα. Εκεί, έκανε μια μίνι επίδειξη των οδηγικών ικανοτήτων του, με συνεχόμενα drift του 143 γεμίζοντας την πίστα με κάπνες και μυρωδιές από το καμένο λάστιχο.

…και εσωτερικό V.I.P

Το 143 είναι πραγματική αμαρτία σε όλους τους τομείς, εξωτερική εμφάνιση, δύναμη κινητήρα, αερογραφίες, αλλά και σε έναν ακόμη τομέα, ώστε να ολοκληρωθεί η γοητεία και να συμπεριλαμβάνεται στα Super Trucks. Το Streamline έγινε αγνώριστο και στο εσωτερικό του με επενδύσεις, ντουλάπια, κρυφούς και φανερούς φωτισμούς, κορώνες του δράκου και γενικότερα με μια φιλοσοφία και άποψη που ταιριάζει με την όλη παρουσία του.

PreviousNext