Τροχοί & TIR

Ηλεκτρικά φορτηγά Renault μέχρι 26 τ.

Η Renault Trucks παρουσιάζει τα δεύτερης γενιάς ηλεκτρικά μοντέλα της, μετά από δέκα χρόνια εξέλιξης και δοκιμών. Η εν λόγω γκάμα καλύπτει τις ανάγκες των σύγχρονων αστικών μεταφορών, με μικτά βάρη
από Παναγιώτης Εμμανουήλ | Πέμπτη 09/08/2018 - 09:00
Κοινοποίηση στα Social Media

Η Renault Trucks παρουσιάζει τα δεύτερης γενιάς ηλεκτρικά μοντέλα της, μετά από δέκα χρόνια εξέλιξης και δοκιμών. Η εν λόγω γκάμα καλύπτει τις ανάγκες των σύγχρονων αστικών μεταφορών, με μικτά βάρη από τους 3,1 έως τους 26 τόνους και περιλαμβάνει εκτός από το ήδη γνωστό Renault Master Z.E., τα ολοκαίνουργια Renault Trucks D Z.E. και Renault Trucks D Wide Z.E.

Τα δύο νέα ηλεκτρικά φορτηγά της γαλλικής εταιρείας θα κατασκευάζονται στο εργοστάσιο της Renault Trucks στο Blainville-sur-Orne της Νορμανδίας και θα λανσαριστούν εμπορικά στο δεύτερο μισό τους επόμενου έτους. Νωρίτερα, τον προσεχή Σεπτέμβριο συγκεκριμένα, θα ξεκινήσουν οι πωλήσεις του Renault Master Z.E., το οποίο θα διατίθεται σε έξι εκδόσεις.

Σε ό,τι έχει να κάνει με το μεσαίο φορτηγό, Renault Trucks D Z.E., αυτό προσφέρει μικτό βάρος 16 τόνων και θα είναι διαθέσιμο με δύο μήκη μεταξονίου, στα 4.400 και 5.300 χλστ. Εξοπλίζεται με ηλεκτρικό κινητήρα 248 ίππων (174 ίπποι η συνεχής ισχύς) και 425 Nm ροπής, με τη ροπή του πίσω άξονα να ορίζεται στα 16 kNm. Το κιβώτιο ταχυτήτων διαθέτει δύο σχέσεις μετάδοσης της κίνησης. Οι μπαταρίες έχουν χωρητικότητα από 200 μέχρι 300 kWh και προσδίδουν στο όχημα αυτονομία που φτάνει έως και τα 300 χλμ.

Το μεγαλύτερο Renault Trucks D Wide Z.E. των 26 τόνων, προορίζεται για την αποκομιδή σκουπιδιών. Το μεταξόνιό του είναι 3.900 χλστ. και κινείται από δύο ηλεκτρικά μοτέρ συνολικής απόδοσης 496 ίππων (348 ίπποι η συνεχής ισχύς) και 850 Nm ροπής, με τη μέγιστη ροπή του πίσω άξονα να ανέρχεται στα 28 kNm. Ομοίως, το κιβώτιο ταχυτήτων είναι δύο ταχυτήτων (αργή και γρήγορη συνεχούς επιτάχυνσης) και οι μπαταρίες είναι στα 200 kWh, δίνοντας πραγματική αυτονομία της τάξης των 200 χλμ.

Αναφορικά με το σύστημα φόρτισης των δύο ηλεκτρικών φορτηγών, χάρη στον ταχυφορτιστή DC, η διαδικασία ολοκληρώνεται μόλις σε 1-2 ώρες, μέσω του βύσματος Combo CCS των 150 kW. Η βραδινή φόρτιση (AC) γεμίζει πλήρως τις μεγαλύτερες μπαταρίες των 300 kWh μέσα σε 12 ώρες, κάνοντας χρήση του τριφασικού βιομηχανικού βύσματος των 380V 32A.

Κλείνοντας, υπενθυμίζουμε πως το Renault Master Z.E. των 3,1 τόνων, έχει ισχύ 76 ίππων και ροπή 225 Nm. Αναπτύσσει ταχύτητα μέχρι και 100 χλμ./ώρα και οι μπαταρίες ιόντων λιθίου των 33 kWh, του προσδίδουν πραγματική αυτονομία έως και 120 χλμ. (200 χλμ. βάσει του κύκλου NEDC). Είναι τοποθετημένες κάτω από τα εμπρός καθίσματα και απαιτούν έξι ώρες για να φορτιστούν.

PreviousNext