Τροχοί & TIR

Νέα Krone για πόλεις και λιμάνια

Δύο νέα προϊόντα για τα logistics των πόλεων, αλλά και των container, λανσάρει η Krone. Πρόκειται για το μονού άξονα επικαθήμενο Profi Liner City, αλλά και το σασί μεταφοράς container, Box Liner. Αν
Πέμπτη 11/10/2018 - 09:00
Κοινοποίηση στα Social Media

Δύο νέα προϊόντα για τα logistics των πόλεων, αλλά και των container, λανσάρει η Krone. Πρόκειται για το μονού άξονα επικαθήμενο Profi Liner City, αλλά και το σασί μεταφοράς container, Box Liner.

Αναλυτικότερα, το Profi Liner City, είναι ένα επικαθήμενο κουρτίνα χαμηλού ύψους που εξοπλίζεται με σύστημα διεύθυνσης Tridec. Έχει μήκος φόρτωσης 11.025 χλστ. και ύψος φόρτωσης 2.480 χλστ. και φέρει πλευρικές κουρτίνες. Για μεγαλύτερη ασφάλεια και προστασία από την κλοπή, οι κουρτίνες ενισχύονται με συρματόπλεγμα. Το πλαστικοποιημένο δάπεδο είναι αδιάβροχο και έχει ύψος 30 χλστ. Επιπλέον, είναι ενισχυμένο στο πίσω τμήμα του για μεγαλύτερη αντοχή κατά τη φόρτωση. Το πάτωμα έχει φέρουσα ικανότητα 5.460 κιλών και είναι σύμφωνο με το πρότυπο DIN EN 283. Για γρήγορη και εύκολη φορτοεκφόρτωση, η μονοαξονική σειρά Profi Liner City εξοπλίζεται με υδραυλική πίσω πόρτα, καθώς και έξτρα ενισχύσεις για την προστασία από ζημιές κατά την πρόσκρουση σε ράμπα φορτοεκφόρτωσης, γεγονός που καθιστά την υπερκατασκευή συμβατή με το πρότυπο EN 12642 Code XL. Για ασφαλή φόρτωση, τέλος, τα εξωτερικά πλαϊνά πλαίσια «Multi Lock» διαθέτουν σημεία σύνδεσης κάθε 100 χλστ. κατά μήκος του τρέιλερ, ένα στοιχείο που επιτρέπει τη στερέωση των συσκευασιών και των διαφορετικών φορτίων, σε οποιαδήποτε θέση.

Για container

Σε ό,τι αφορά στα logistics λιμένων, η πρόταση της Krone ακούει στο όνομα «Box Liner», με την εταιρεία να παρουσιάζει το κοντό σασί μεταφοράς container «SDC27 eL20», το οποίο -όπως υποδηλώνει και το όνομά του- προορίζεται για container μήκους 20 ποδών. Το καθαρό βάρος του επικαθήμενου είναι στα 3.400 κιλά και το ωφέλιμο φορτίο ορίζεται στα 37.600 κιλά. Η καινοτομία του εν λόγω τρέιλερ είναι πως το ανασχεδιασμένο πίσω τμήμα του, επιτρέπει τη μετακίνηση του φορτίου κατά 20 εκ. προς τα εμπρός, γεγονός που βελτιώνει την κατανομή φορτίου (βελτιστοποιώντας τα φορτία άξονα και της πλάκας επικαθήσεως) και συνεπακόλουθα την οδική συμπεριφορά του οχήματος. Επιπλέον, σε κλασικές οδικές μεταφορές, το ωφέλιμο φορτίο ανεβαίνει από τους 27 στους 28 τόνους.

PreviousNext