Τροχοί & TIR

Αυτόνομο Scania σε ορυχείο

Ένα σύστημα αυτόνομων μεταφορών νέας γενιάς, δοκιμάζει η Scania σε ένα ορυχείο της Δυτικής Αυστραλίας, συμμετέχοντας στις επιχειρήσεις της κοινοπραξίας Dampier Salt, βασικός εταίρος της οποίας είναι
Τρίτη 19/02/2019 - 14:00
Κοινοποίηση στα Social Media
Στην πρώτη φάση των δοκιμών παίρνει μέρος ένα ανατρεπόμενο αυτόνομο Scania XT 8x4, στο οποίο επιβαίνει ένας οδηγός ασφαλείας, προκειμένου να επιβλέπει την όλη διαδικασία και να επεμβαίνει εφόσον παραστεί ανάγκη.
Στην πρώτη φάση των δοκιμών παίρνει μέρος ένα ανατρεπόμενο αυτόνομο Scania XT 8x4, στο οποίο επιβαίνει ένας οδηγός ασφαλείας, προκειμένου να επιβλέπει την όλη διαδικασία και να επεμβαίνει εφόσον παραστεί ανάγκη.

Ένα σύστημα αυτόνομων μεταφορών νέας γενιάς, δοκιμάζει η Scania σε ένα ορυχείο της Δυτικής Αυστραλίας, συμμετέχοντας στις επιχειρήσεις της κοινοπραξίας Dampier Salt, βασικός εταίρος της οποίας είναι ο όμιλος Rio Tinto.

Στην πρώτη φάση των δοκιμών παίρνει μέρος ένα ανατρεπόμενο αυτόνομο Scania XT 8x4, στο οποίο επιβαίνει ένας οδηγός ασφαλείας, προκειμένου να επιβλέπει την όλη διαδικασία και να επεμβαίνει εφόσον παραστεί ανάγκη. Στα επόμενα στάδια των δοκιμών, θα προστεθούν περισσότερα αυτόνομα φορτηγά Scania, ώστε να αναπτυχθούν τα συστήματα επικοινωνίας μεταξύ των οχημάτων (V2V) και να εξελιχθούν περαιτέρω οι τρόποι «έξυπνων» εποπτικών ελέγχων του στόλου.

Αξίζει να τονιστεί, πως η Rio Tinto έχει πρωτοπορήσει στη χρήση αυτοματισμού στην εξορυκτική βιομηχανία, διαθέτοντας το μεγαλύτερο στόλο φορτηγών χωρίς οδηγούς, το πρώτο στον κόσμο πλήρως αυτόνομο φορτηγό μεγάλων αποστάσεων, ένα ευρύ σιδηροδρομικό δίκτυο, αλλά και πλήρως αυτόνομες παραγωγικές διαδικασίες.

Στα επόμενα στάδια των δοκιμών, θα προστεθούν περισσότερα αυτόνομα φορτηγά Scania, ώστε να αναπτυχθούν τα συστήματα επικοινωνίας μεταξύ των οχημάτων (V2V) και να εξελιχθούν περαιτέρω οι τρόποι «έξυπνων» εποπτικών ελέγχων του στόλου.
PreviousNext