Τροχοί & TIR

Αστική γραμμή μόνο με ηλεκτρικά

Με την απόκτηση οκτώ μονάδων του 12μετρου Ebusco 2.2 από την εταιρεία δημόσιων μεταφορών Munich Traffic Association (MVG), η γραμμή 144 του Μονάχου γίνεται η πρώτη της γερμανικής πόλης, που εξυπηρετ
Σάββατο 21/11/2020 - 08:00
Κοινοποίηση στα Social Media

Με την απόκτηση οκτώ μονάδων του 12μετρου Ebusco 2.2 από την εταιρεία δημόσιων μεταφορών Munich Traffic Association (MVG), η γραμμή 144 του Μονάχου γίνεται η πρώτη της γερμανικής πόλης, που εξυπηρετείται αποκλειστικά από ηλεκτρικά λεωφορεία.

Σημειώνεται, πως η γραμμή 144 είναι ιδιαίτερα δημοφιλής, καθώς διασχίζει τη λεωφόρο Landshuter και καταλήγει στο Ολυμπιακό Πάρκο του Μονάχου. Στόχος της MVG είναι μέχρι το τέλος του έτους, μία ακόμα γραμμή -η 100- να αποτελείται επίσης μόνο από ηλεκτρικά λεωφορεία.

Εξάλλου, όπως τόνισε η CEO της εταιρείας, Ingo Wortmann, το ζητούμενο είναι εντός δεκαετίας να διαθέτουν μόνο ηλεκτρικά λεωφορεία. Το παραπάνω επιβεβαίωσε και ο Δήμαρχος του Μονάχου, Dieter Reiter, για το σύνολο της πόλης, δίχως πάντως να δώσει συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα.

Αξίζει να αναφερθεί, πως εκτός από τα οκτώ νέα Ebusco, η MVG απέκτησε από την ολλανδική μάρκα και 10 ακόμα φορτιστές, τους οποίους τοποθέτησε στο ντεπό της στο ανατολικό Μόναχο, με το συνολικό κόστος της επένδυσης να αγγίζει τα 6 εκ. ευρώ.

Σε ό,τι αφορά στο 12μετρο Ebusco 2.2, αυτό μπορεί να μεταφέρει έως και 90 επιβάτες, από τους οποίους οι 41 είναι καθήμενοι. Εξοπλίζεται με ηλεκτρικό κινητήρα απόδοσης 270 kW (367 PS) ισχύος και 18.000 Nm ροπής, ο οποίος αντλεί ενέργεια από μπαταρίες 363 kWh που του προσδίδουν αυτονομία έως και 350 χλμ. Εναλλακτικά, μπορούν να τοποθετηθούν μπαταρίες 423 kWh, για μέγιστη αυτονομία μέχρι και 450 χλμ.

Στο ίδιο τεύχος #391

PreviousNext