Τροχοί & TIR

Νέο Volvo FH Aero 780 HP: Οδηγούμε το ισχυρότερο φορτηγό του κόσμου

Το ισχυρότερο φορτηγό στον κόσμο παίρνει ξανά τα σκήπτρα και εμείς στο ΤΡΟΧΟΙ & TIR Μαρτίου που το βρίσκετε εδώ έχουμε την ευκαιρία να το οδηγήσουμε στην έδρα του κατασκευαστή, στο Γκέτεμποργκ της Σουηδίας και να καταγράψουμε τις πρώτες μας εντυπώσεις.
από Παύλος Μαυρομύτης | Παρασκευή 01/03/2024 - 09:09
Κοινοποίηση στα Social Media
Volvo FH Aero των 780 HP
Volvo FH Aero 780 HP

Το θηρίο έφτασε! Αυτό και αν είναι είδηση. Η Volvo Trucks λανσάρει νέο 17λιτρο κινητήρα με ισχύ 780 ίππων και 3.800 Nm ροπής. Παράλληλα παρουσιάζει τη νέα σειρά βαρέων φορτηγών οχημάτων FH Aero και FH 16 Aero, η οποία αποτελείται από οχήματα με κινητήρες πετρελαίου, αερίου και ηλεκτρικά.

Με αεροδυναμική σχεδίαση και καινοτόμα χαρακτηριστικά το FH Aero προσφέρει ενεργειακή απόδοση σε νέα βελτιωμένα επίπεδα, μειώνοντας παράλληλα έως και 5% την κατανάλωση ενέργειας και τις εκπομπές ρύπων. 

Το ισχυρότερο φορτηγό στον κόσμο παίρνει ξανά τα σκήπτρα και εμείς στο ΤΡΟΧΟΙ & TIR Μαρτίου που το βρίσκετε εδώ έχουμε την ευκαιρία να το οδηγήσουμε στην έδρα του κατασκευαστή, στο Γκέτεμποργκ της Σουηδίας και να καταγράψουμε τις πρώτες μας εντυπώσεις. 

Volvo FH Aero. Αέρας αλλαγής 

Με την καινούργια προσθήκη της Volvo Trucks, το νέο πανίσχυρο φορτηγό FH Aero, φέρνει τον άνεμο της αλλαγής στις σχεδιαστικές τάσεις της εταιρείας που συνδυάζουν τη βέλτιστη αεροδυναμική, την κορυφαία άνεση της καμπίνας και, βέβαια, τη διατήρηση των γνώριμων εξωτερικών στοιχείων, εκείνων που αναδεικνύουν τα δυναμικά χαρακτηριστικά της μάρκας και συνάδουν απόλυτα με την πρωτόγνωρη ισχύ των 780 hp. 

Βλέπουμε λοιπόν, μια νέας σχεδίασης μπροστινή όψη με καινούργια μάσκα με το λογότυπο της εταιρείας τοποθετημένο ανάμεσα στα φώτα και, το κυριότερο, την επέκταση του μπροστινού μέρους της καμπίνας κατά 24 εκατοστά σε σχέση με το γνωστό μας Volvo FH. 

Αυτή η επέκταση που δόθηκε στο FH Aero συνέβαλε καθοριστικά στη δημιουργία της νέας αυτής αεροδυναμικής καμπίνας. Για τον ίδιο λόγο άλλωστε, απουσιάζει ο γείσος επάνω από το παρμπρίζ, όπως απουσιάζουν και οι μεγάλοι παραδοσιακοί καθρέφτες (έχουν αντικατασταθεί με κάμερες) συνεισφέροντας από κοινού στη μείωση της αντίστασης του αέρα, γεγονός που μεταφράζεται σε χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου και αύξηση της αποδοτικότητας του φορτηγού. Επιπλέον, η αεροδυναμική γραμή του οχήματος, συμβάλλει στη σταθερότερη οδήγηση ειδικά σε συνθήκες ισχυρών ανέμων. 

Πέντε Καμπίνες 

Ανάλογα με τις ανάγκες του ο πελάτης έχει να επιλέξει ανάμεσα σε πέντε διαφορετικές καμπίνες για το Volvo FH Aero. Δείτε τις αναλυτικά στο ΤΡΟΧΟΙ & TIR Μαρτίου που το βρίσκετε εδώ 

Στο τιμόνι του θηρίου 

Έχουμε στη διάθεσή μας για την πρώτη δοκιμή εντός πίστας το νέο 17λιτρο Volvo με τους 780 ίππους. Μια δυνατή πρόκληση και για εμάς καθώς ο συρμός έχει συνολικό μήκος 34,5 μέτρα με μικτό βάρος 65 τόνους. Ο χώρος οδήγησης, χάρη στη σωστά μελετημένη εργονομία του, είναι λειτουργικός, παρέχει υψηλού επιπέδου ανέσεις και κάνει ευκολότερη τη δουλειά του οδηγού.   Ο χειρισμός του I Shift συνεχίζει να γίνεται από το λεβιέ ο οποίος είναι τοποθετημένος στη δεξιά πλευρά του καθίσματος του οδηγού. Επιλέγουμε τη λειτουργία D και ο συρμός εκκινεί ομαλά. 

Η φράση που συχνά ακούγεται μεταξύ των επαγγελματιών οδηγών διεθνών μεταφορών ότι «το volvo έχει την καλύτερη καβάλα» φαίνεται να ισχύει και στις νέες καμπίνες των Volvo Aero, μένει όμως να το επιβεβαιώσουμε και στην πρώτη μας δοκιμή που σύντομα θα πραγματοποιήσουμε και μάλιστα εντός ελληνικών αυτοκινητόδρομων. 

 

Καταγράφουμε αναλυτικά την εμπειρία μας στο ΤΡΟΧΟΙ & TIR Μαρτίου που το βρίσκετε εδώ  

PreviousNext