Τροχοί & TIR

Πάτρα – Θεσσαλονίκη μέσω Λαμίας ή μέσω Ιωαννίνων;

Στο ΤΡΟΧΟΙ & TIR Σεπτεμβρίου που κυκλοφορεί συγκρίνουμε τις διαδρομές από το Αντίρριο μέχρι τα Μάλγαρα Θεσσαλονίκης μέσω Λαμίας και πάλι πίσω μέσω της Εγνατία οδού. Καταγράφουμε το κόστος διοδίων και το κόστος ανά χιλιόμετρο, τα χιλιόμετρα που διανύσαμε, τα επικίνδυνα σημεία, τις υποδομές, όλο το εξοδολόγιο και φυσικά παρουσιάζουμε σε αναλυτικό συγκριτικό πίνακα τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα του κάθε δρομολογίου.
από Παύλος Μαυρομύτης | Σάββατο 01/09/2012 - 00:00
Κοινοποίηση στα Social Media

Στο ΤΡΟΧΟΙ & TIR Σεπτεμβρίου που κυκλοφορεί συγκρίνουμε τις διαδρομές από το Αντίρριο μέχρι τα Μάλγαρα Θεσσαλονίκης μέσω Λαμίας και πάλι πίσω μέσω της Εγνατίας οδού. Καταγράφουμε το κόστος διοδίων και το κόστος ανά χιλιόμετρο, τα χιλιόμετρα που διανύσαμε, τα επικίνδυνα σημεία, τις υποδομές, όλο το εξοδολόγιο και φυσικά παρουσιάζουμε σε αναλυτικό συγκριτικό πίνακα τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα του κάθε δρομολογίου.

Καθημερινά εκατοντάδες Δ.Χ. και Ι.Χ. φορτηγά εκτελούν μεταφορές στην γραμμή από τη Δυτική Πελοπόννησο προς τη Βόρεια Ελλάδα έχοντας να επιλέξουν ανάμεσα σε δύο διαδρομές, ταξιδεύοντας είτε μέσω Λαμίας είτε μέσω Ιωαννίνων. Πριν την κατασκευή της Εγνατίας Οδού η συνηθισμένη και πιο γρήγορη διαδρομή ήταν μέσω Λαμίας. Με την ολοκλήρωση όμως της Εγνατίας τα δεδομένα άλλαξαν και οι αυτοκινητιστές επιλέγουν και τη διαδρομή μέσω Ιωαννίνων. Ποια είναι όμως πραγματικά συμφέρουσα; Ταξιδέψαμε και από τις δύο πλευρές, καταγράφοντας τις χιλιομετρικές αποστάσεις, την ποιότητα των δρόμων, τις υποδομές γύρω από αυτούς, καθώς και το εξοδολόγιο και τα συγκρίνουμε ΤΡΟΧΟΙ & TIR Σεπτεμβρίου που κυκλοφορεί.

PreviousNext