Τροχοί & TIR

Δοκιμή: MAN TGX 18.440 4x2 BLS EfficientLine Euro 6

Η σειρά βαρέων οχημάτων για Μεταφορά μεγάλων αποστάσεων/διεθνών και εθνικών εφαρμογών της ΜΑΝ TGX διατίθεται εδώ και καιρό με κινητήρες προδιαγραφών Euro 6. Πέρα από τη γραμμή μετάδοσης κίνησης, τα
από Βασίλης Δαραμούσκας | Παρασκευή 02/05/2014 - 13:49
Κοινοποίηση στα Social Media

Η σειρά βαρέων οχημάτων για Μεταφορά μεγάλων αποστάσεων/διεθνών και εθνικών εφαρμογών της ΜΑΝ TGX διατίθεται εδώ και καιρό με κινητήρες προδιαγραφών Euro 6.

Πέρα από τη γραμμή μετάδοσης κίνησης, τα νέα TGX –όπως και τα TGL, TGM και TGS– έχουν δεχθεί σειρά βελτιώσεων και σχεδιαστικών αλλαγών. Η εκτεταμένη αυτή ανανέωση συνδυάστηκε με την παρουσίαση των κινητήρων αντιρρυπαντικών προδιαγραφών Euro 6.

Οι κυριότερες αλλαγές ως προς τον σχεδιασμό των νέων ΜΑΝ, εντοπίζονται στο νέο εμπρός τμήμα του οχήματος. Μάσκα, γρίλιες, προφυλακτήρας και άλλα στοιχεία έχουν αλλάξει για τη βελτίωση της αεροδυναμικής συμπεριφοράς και, φυσικά, την πιο αποτελεσματική ψύξη των Euro 6 κινητήρων μέσω της μεγαλύτερης εισαγωγής.

Είχαμε στη διάθεσή μας για δοκιμή επί ελληνικού εδάφους, ένα νέο TGX 18.440 στην έκδοση υψηλής αποδοτικότητας EfficientLine. Η συγκεκριμένη σειρά του κατασκευαστή ήταν η πρώτη της ευρωπαϊκής αγοράς που διατέθηκε με προεγκατεστημένο «πακέτο» υψηλής αποδοτικότητας. Και οι νέοι Euro 6 τράκτορες EfficientLine φέρουν τις αισθητικές βελτιώσεις των νέων TGX. Η κύρια, και άμεσα αντιληπτή αλλαγή για τους φίλους της φίρμας είναι ότι, το γνωστό λιοντάρι, σήμα κατατεθέν της εταιρείας, έχει τώρα μετακινηθεί πάνω από το λογότυπο της ΜΑΝ, στο χρωμιωμένο περίγραμμα της μάσκας.

Φωτογραφίες: Μανώλης Αγριμανάκης

Στο ίδιο τεύχος #313

PreviousNext