Τροχοί & TIR

Οι καινοτομίες της Continental

Έμφαση στις προκλήσεις των μεταφορών μεγάλων αποστάσεων δίνει η Continental, παρουσιάζοντας καινοτομίες οι οποίες περιλαμβάνουν τη μείωση των εκπομπών CO2, την εξοικονόμηση καυσίμων, τη βελτίωση της
Τετάρτη 24/10/2018 - 09:00
Κοινοποίηση στα Social Media

Έμφαση στις προκλήσεις των μεταφορών μεγάλων αποστάσεων δίνει η Continental, παρουσιάζοντας καινοτομίες οι οποίες περιλαμβάνουν τη μείωση των εκπομπών CO2, την εξοικονόμηση καυσίμων, τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας, αλλά και όφελος για τον ιδιοκτήτη.

Συγκεκριμένα, η Continental στο Ανόβερο παρουσίασε μια πλατφόρμα παρακολούθησης ελαστικών, την ContiConnect, η οποία έχει λανσαριστεί ήδη σε 15 χώρες. Η γερμανική εταιρεία την αναβάθμισε, ενσωματώνοντας μια νέα εφαρμογή που επιτρέπει στους διαχειριστές στόλων φορτηγών και λεωφορείων να έχουν ψηφιακή απεικόνιση των ελαστικών απευθείας μέσα από τα υπάρχοντα συστήματα διαχείρισης στόλου. Έτσι, στη νέα έκδοση του ContiConnect οι υπεύθυνοι έχουν ακριβείς πληροφορίες σχετικά με τη θερμοκρασία και την πίεση των ελαστικών, σε συνδυασμό με πρόσθετα δεδομένα του οχήματος. Οι απαραίτητες διορθωτικές ενέργειες μπορούν να αξιολογηθούν ολιστικά και να πραγματοποιηθούν περισσότερο στοχευμένα.

Παράλληλα, η Continental παρουσίασε μια λύση του προβλήματος της έλλειψης χώρου που παρατηρείται στα μικρά και μεσαία φορτηγά, ώστε να εγκατασταθεί σε αυτά ένας επαρκώς μεγάλος καταλύτης (το λεγόμενο «κουτί»). Η πρώτη είναι η χρήση μιας νέας τεχνικής διπλώματος τύπου «φυσαρμόνικας» στο χώρο του καταλύτη, η οποία καθιστά ευκολότερη την παρουσία καταλύτη ασύμμετρων διαστάσεων που προσαρμόζονται καλύτερα στο διαθέσιμο χώρο. Συγχρόνως, το κεκλιμένο μεταλλικό υπόστρωμα CS, επιτρέπει τη μείωση της μάζας του όλου συστήματος κατά περίπου 20%.

Εξάλλου, για την αποτελεσματική καταλυτική μείωση των εκπομπών NOx στα καυσαέρια με AdBlue – σύστημα CSR - εισάγεται το υδατικό διάλυμα της ουρίας στη ροή των καυσαερίων. Μια νέα αντλία (Gen V) προσφέρει μια προαιρετική λειτουργία καθαρισμού, που αδειάζει τη γραμμή ουρίας όταν το όχημα είναι απενεργοποιημένο, για να αποφευχθούν προβλήματα παγετού στο ακροφύσιο. Εναλλακτικά, εάν χρησιμοποιείται ακροφύσιο ανθεκτικό στον παγετό, η λειτουργία καθαρισμού δεν απαιτείται και μπορεί να δοθεί προτεραιότητα στην ταχύτερη ετοιμότητα του συστήματος. Με χωρητικότητα μέχρι και 20 κιλά/ώρα, η αντλία μπορεί να τροφοδοτήσει δύο μπεκ ψεκασμού. Μια νέα διάταξη φιλτραρίσματος προστατεύει από τον κίνδυνο βλάβης εξαιτίας τυχόν ακατάλληλου AdBlue. Η αντλία είναι κατάλληλη για εγκατάσταση σε διάφορες θέσεις τοποθέτησης, επιτρέποντας την ευκολότερη ενσωμάτωσή της στο όχημα.

PreviousNext