Τροχοί & TIR

Έρευνα: Χάνονται 37 εργάσιμες ημέρες λόγω μποτιλιαρίσματος

Περισσότερο από ένας μήνας χάνεται ετησίως στις μεταφορές διανομών, εξαιτίας της κυκλοφοριακής συμφόρησης των δρόμων. Αυτό, τουλάχιστον, προέκυψε από την τελευταία έρευνα της Mercedes-Benz Vans Busi
Σάββατο 17/11/2018 - 09:00
Κοινοποίηση στα Social Media

Περισσότερο από ένας μήνας χάνεται ετησίως στις μεταφορές διανομών, εξαιτίας της κυκλοφοριακής συμφόρησης των δρόμων.

Αυτό, τουλάχιστον, προέκυψε από την τελευταία έρευνα της Mercedes-Benz Vans Business Barometer, που διεξήγαγε σε 2.000 μικρές και μεγάλες εταιρείες με βαν του Ην. Βασιλείου.

Συγκεκριμένα, οι Βρετανοί οδηγοί διανομών κατά μέσο όρο, δήλωσαν πως χάνουν το 16% του καθημερινού τους εργάσιμου χρόνου, παραμένοντας εγκλωβισμένοι στο όχημά τους λόγω κυκλοφοριακής συμφόρησης.

Το παραπάνω μεταφράζεται στο 8ώρο, σε απώλεια 1 ώρας και 17 λεπτών και κάνοντας την αναγωγή στην εβδομάδα, προκύπτει πως πάνε χαμένες έξι ώρες. Στο χρόνο, δε, η απώλεια παραγωγικού χρόνου είναι της τάξης των 37 εργάσιμων ημερών!

Δεν είναι περίεργο, συνεπώς, πως οι συμμετέχοντες στην έρευνα της Mercedes-Benz Vans θεωρούν πως το μποτιλιάρισμα είναι το 2ο μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν, με το ποσοστό, μάλιστα, να ανεβαίνει στο 38% στις απαντήσεις των χειριστών στόλων. Συγκεκριμένα, τα μεγαλύτερα εμπόδια στην ανάπτυξη των μεταφορών είναι τα εξής:

1. Αυξανόμενο κόστος καυσίμων (57%)

2. Κυκλοφοριακή συμφόρηση (31%)

3. Δαπάνες οχημάτων (29%)

4. Έλλειψη οδηγών (21%)

5. Ικανοποίηση της αυξανόμενης ζήτησης των πελατών (16%)

6. Χαμένος χρόνος λόγω επισκευών (10%)

Επιπλέον, η κατάσταση στους δρόμους του Ην. Βασιλείου αναμένεται να επιδεινωθεί, καθώς το 55% των ιδιοκτητών και χειριστών στόλων που συμμετείχε στην έρευνα, δήλωσε πως σχεδιάζει μέσα στους επόμενους 12 μήνες να αυξήσει τον εταιρικό του στόλο.

Οι εν λόγω επενδύσεις σύμφωνα με τους επιχειρηματίες του κλάδου, έχουν να κάνουν με την άνοδο της οικονομίας των παραδόσεων, λόγω των αυξανόμενων πελατειακών βάσεων (47%) και της συνεχιζόμενης αύξησης των ηλεκτρονικών αγορών (40%).

Στο ίδιο τεύχος #367

PreviousNext