Τροχοί & TIR

Volvo FH με το νέο πακέτο οικονομίας «I-Save»

Χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου έως και κατά 7%, υπόσχεται η Volvo Trucks λανσάροντας το Volvo FH με το νέο πακέτο «I-Save» (Long Haul Fuel Package). «Καρδιά» του εν λόγω πακέτου αποτελεί ο αναβαθμισ
Σάββατο 06/04/2019 - 12:00
Κοινοποίηση στα Social Media
Ο νέος κινητήρας D13TC (Turbo Compound) αποδίδει ισχύ 460 ή 500 ίππων, αλλά και μέχρι 300 Nm επιπλέον ροπής (2.600 Nm στην έκδοση των 460 ίππων και 2.800 Nm στην έκδοση των 500 ίππων).
Ο νέος κινητήρας D13TC (Turbo Compound) αποδίδει ισχύ 460 ή 500 ίππων, αλλά και μέχρι 300 Nm επιπλέον ροπής (2.600 Nm στην έκδοση των 460 ίππων και 2.800 Nm στην έκδοση των 500 ίππων).

Χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου έως και κατά 7%, υπόσχεται η Volvo Trucks λανσάροντας το Volvo FH με το νέο πακέτο «I-Save» (Long Haul Fuel Package).

«Καρδιά» του εν λόγω πακέτου αποτελεί ο αναβαθμισμένος κινητήρας D13TC. Διαθέτει πιστόνια με κυματοειδή εσωτερική σχεδίαση, η οποία βελτιώνει την καύση και αυξάνει την αποδοτικότητα, καθοδηγώντας τη θερμοκρασία στο κέντρο των κυλίνδρων. Η πλεονάζουσα ενέργεια από τα καυσαέρια χρησιμοποιείται στη συνέχεια για να τροφοδοτήσει τον κινητήρα, μέσω μιας πρόσθετης τουρμπίνας στη ροή των καυσαερίων, η οποία ονομάζεται μονάδα «Turbo Compound».

Ο νέος κινητήρας D13TC (Turbo Compound) της Volvo αποδίδει ισχύ 460 ή 500 ίππων, αλλά και μέχρι 300 Nm επιπλέον ροπής (2.600 Nm στην έκδοση των 460 ίππων και 2.800 Nm στην έκδοση των 500 ίππων), γεγονός που σημαίνει πως απαιτείται λιγότερο γκάζι (και άρα λιγότερο καύσιμο) προκειμένου το φορτηγό να διατηρήσει σταθερή ταχύτητα σε έναν αυτοκινητόδρομο. Στον περιορισμό της κατανάλωσης συμβάλλει και ο νέος πίσω άξονας, ο οποίος εμφανίζει χαμηλότερες τριβές, αλλά και το αναβαθμισμένο προγνωστικό σύστημα I-See, το οποίο με βάση το χάρτη που αναλύει, προσαρμόζεται στη μορφολογία της διαδρομής και ανάλογα διαμορφώνει την κλιμάκωση των σχέσεων του κιβωτίου I-Shift, το οποίο διαθέτει λογισμικό ειδικά σχεδιασμένο για τις μεταφορές μεγάλων αποστάσεων.

Στην ίδια κατεύθυνση κινείται και το αυτόματο σβήσιμο του κινητήρα μετά από 2,5 δλ., αλλά και το σύστημα I-Cruise με τη λειτουργία I-Roll, μέσω της οποίας ο κινητήρας σβήνει και το όχημα κινείται κάνοντας χρήση της ορμής του. Θετική επίδραση στην οικονομία καυσίμου, έχει και η αντλία υδραυλικού τιμονιού με τη μεταβλητή υποβοήθηση. Εκτός από την εξοικονόμηση καυσίμου, ο κινητήρας D13TC με το πακέτο I-Save προσφέρει και οικονομία στο AdBlue μέχρι και κατά 40%, σε σχέση με τον παλαιότερο κινητήρα D13 eSCR.

PreviousNext