Τροχοί & TIR

Μεταφορά container με ηλεκτρικά DAF CF

Μετά τις πρώτες δοκιμές στην Ολλανδία, η DAF παρέδωσε δύο πλήρως ηλεκτρικά DAF CF Electric στη γερμανική εταιρεία Contargo, η οποία είναι μέλος του ομίλου Rhenus Group και ηγέτης στο χώρο των logist
Παρασκευή 14/06/2019 - 11:00
Κοινοποίηση στα Social Media

Μετά τις πρώτες δοκιμές στην Ολλανδία, η DAF παρέδωσε δύο πλήρως ηλεκτρικά DAF CF Electric στη γερμανική εταιρεία Contargo, η οποία είναι μέλος του ομίλου Rhenus Group και ηγέτης στο χώρο των logistics.

Συνολικά επτά ηλεκτρικοί τράκτορες της DAF έχουν βγει μέχρι στιγμής στους δρόμους προκειμένου να δοκιμαστούν σε πραγματικές συνθήκες εργασίας, με τους δύο τελευταίους να αποτελούν και τους πρώτους της Γερμανίας. Τα εν λόγω DAF CF Electric δραστηριοποιούνται στη μεταφορά container ανάμεσα στους τερματικούς σταθμούς της ενδοχώρας στη γερμανική περιοχή του Κάτω Ρήνου.

Υπενθυμίζεται πως το DAF CF Electric είναι ένας 4x2 τράκτορας με μικτό βάρος συρμού 37 τόνων και απόβαρο 9,7 τόνων. «Δανείζεται» από τη VDL την τεχνολογία E-Power Technology, κάτι που σημαίνει πως εξοπλίζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 286 ίππων ισχύος και 2.000 Nm ροπής. Τροφοδοτείται με ενέργεια από μπαταρίες ιόντων λιθίου χωρητικότητας 170 kWh, που προσδίδουν στο όχημα αυτονομία έως και 100 χλμ. Η διαδικασία της ταχείας φόρτισης των μπαταριών διαρκεί 30 λεπτά, ενώ η πλήρης φόρτιση επιτυγχάνεται σε 1,5 ώρα.

Νέα επένδυση

Με μία επένδυση ύψους 200 εκ. ευρώ, η DAF εκσυγχρονίζει το εργοστάσιό της στο Βέστερλο του Βελγίου, όπου από το 1966 κατασκευάζει καμπίνες και άξονες για τα φορτηγά της, τα οποία παράγονται στα εργοστάσια του Αϊντχόβεν της Ολλανδίας και του Λέιλαντ της Αγγλίας.

Στο εν λόγω εργοστάσιο σήμερα απασχολούνται 2.800 εργαζόμενοι και χάρη στην επένδυση της DAF, η παραγωγική ικανότητα αναμένεται να αυξηθεί κατά περίπου 45%, φτάνοντας στις 300 καμπίνες ημερησίως με δύο βάρδιες, ένας αριθμός που έρχεται σε αντιστοιχία με την παραγωγικότητα του νέου εργοστασίου βαφής καμπινών (Cab Paint Factory), το οποίο άνοιξε επίσημα στα τέλη του 2017, μετά από μία επένδυση ύψους 100 εκ. ευρώ.

Σε ό,τι αφορά τη μονάδα «Cab Body Welding» όπου γίνεται η συναρμολόγηση των καμπινών των DAF CF και DAF XF, από τα 17.800 τ.μ. που καταλαμβάνει σήμερα θα επεκταθεί κατά 13.200 τ.μ. και θα περιλαμβάνει μια διάταξη ενιαίας γραμμής παραγωγής, με περίπου 130 προηγμένα ρομπότ και 135 πλήρως αυτοματοποιημένα πιστόλια συγκόλλησης.

PreviousNext