Τροχοί & TIR

Scania 144: Ο πειρατής της Καλαμάτας

Ποιο είναι το όριο ή το ταβάνι της βελτίωσης ενός φορτηγού; Μέχρι πού μπορεί να φτάσει ο ιδιοκτήτης του; Πόσα χρήματα θα ξοδέψει γι αυτό; Τι σημαίνει Supertruck; Αυτά, είναι μερικά από τα βασικά ερω
από Παύλος Μαυρομύτης | Δευτέρα 01/06/2020 - 07:00
Κοινοποίηση στα Social Media
Pirates of the road.
Pirates of the road.

Ποιο είναι το όριο ή το ταβάνι της βελτίωσης ενός φορτηγού; Μέχρι πού μπορεί να φτάσει ο ιδιοκτήτης του; Πόσα χρήματα θα ξοδέψει γι αυτό; Τι σημαίνει Supertruck; Αυτά, είναι μερικά από τα βασικά ερωτήματα φίλων του truck tuning. Για εμάς ο ορισμός του είναι αυτός του οχήματος της παρουσίασης. Ολοκληρωμένο από όλες τις πλευρές. Γνωρίζουμε βέβαια ότι οι βελτιώσεις σε ένα φορτηγό είναι καθαρά υποκειμενικό θέμα. Άλλος θέλει πολλά και άλλος λιγότερα. Εμείς λέμε less is more. Ωστόσο, ένα αυτοκίνητο «τούμπανο», δεν περνάει από πουθενά απαρατήρητο. Όπως αυτό της Καλαμάτας, του Γιώργου Κότση το οποίο από μπροστά μέχρι πίσω είναι πραγματικό αριστούργημα. Αυτή είναι η δύναμη του ονείρου του. Ας την γνωρίσουμε.

Ο δράκος της Μεσσηνίας

Στην Καλαμάτα έχει γίνει μεγάλος ντόρος για ένα Scania επικαθήμενο το οποίο αναστατώνει τους πάντες στο πέρασμά του, μικρούς και μεγάλους. Ναι, πολύ καλά διαβάσατε, δεν αναφερόμαστε μόνο στους ανθρώπους της μεταφοράς, αλλά γενικότερα σε όλους τους κατοίκους. Και εμείς όταν ακούσαμε για πρώτη φορά την είδηση αυτή μας φάνηκε περίεργη, αλλά όταν είδαμε το 144 καταλάβαμε το λόγο που γίνεται όλη αυτή η συζήτηση. Κάποιοι ίσως να αναρωτηθούν αν άξιζε ο κόπος να φύγουμε από την Αθήνα και να φτάσουμε στην Καλαμάτα για να γνωρίσουμε ένα φορτηγό το οποίο δεν είχαμε δει ούτε σε φωτογραφία. Η απάντηση είναι ξεκάθαρα ναι. Μπορεί πράγματι να μην το είχαμε δει, αλλά εμπιστευόμαστε πάντα τις πηγές μας, τους ανθρώπους που μας έδωσαν την είδηση, οι οποίοι έχουν το ίδιο μεράκι και αγάπη για το φορτηγό όπως εμείς.

Οι πειρατές των δρόμων

Οι πειρατές της Καραϊβικής είναι μια αμερικανική σειρά ταινιών φαντασίας και περιπέτειας η οποία απαριθμεί πέντε ταινίες και οι εισπράξεις της ξεπερνάνε τα 4.5 δισεκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως. Οι θεατές απόλαυσαν τον καπετάν Τζακ Σπάροου και τους υπόλοιπους ήρωες σε απίστευτες περιπέτειες γεμάτες δράση. Όμως, ένας ηθοποιός αφήνει έντονο το στίγμα του στο κοινό του το οποίο πολλές φορές ταυτίζεται μαζί του. Ως επακόλουθο, οι φανατικοί θαυμαστές των ηρώων του σινεμά προχωρούν στην απεικόνισή τους πάνω σ’ αυτό που αγαπούν, όπως το φορτηγό της παρουσίασής μας.

Ο Γιώργος Κότσης θέλοντας να αναδείξει τους ήρωες των πειρατών της Καραϊβικής ζήτησε από τον αερογραφίστα να τους αποτυπώσει στην καμπίνα του Scania και στην πίσω πλευρά του βυτίου που έλκει. Όταν λέμε όμως αποτύπωση στην αερογραφία, εννοούμε πιστή, με κάθε λεπτομέρεια στα πρόσωπα, στα ρούχα και φυσικά στα κουμπούρια τους. Είναι το σχέδιο ωραίο; Δεν θα δώσουμε απάντηση με ένα ναι ή ένα όχι, αλλά θα σας απαντήσουμε με βάση αυτό που είδαμε. Μόλις παρκάραμε το επικαθήμενο στην παραλία της Καλαμάτας, τότε γύρω του έγινε πραγματικός χαμός, από μικρούς και μεγάλους λάτρεις των πειρατών της Καραϊβικής οι οποίοι ήθελαν να το φωτογραφίσουν.

Το Supertruck είναι σαν το παζλ, πρέπει να ενωθούν όλα τα κομμάτια για να ολοκληρωθεί. Έτσι εκτός από εξωτερική εμφάνιση το Scania της παρουσίασης έχει και το υπόλοιπο πακέτο που δικαιωματικά του δίνει τον τίτλο αυτό. Καμπίνα με καπιτονέ επένδυση, βελτιώσεις στον κινητήρα και φυσικά μία εξάτμιση η οποία κάνει πάταγο στο δρόμο. Πόσο θα κοστίσει όλο αυτό; Σίγουρα εξαρτάται από τι θα φτιάξει ο κάθε ιδιοκτήτης, αλλά το τελικό ποσό πρόκειται να ξεπεράσει τις 10.000 ευρώ.

Διαβάστε επίσης

PreviousNext