Τροχοί & TIR

Οι Δράκοι της Κρήτης

Το καλοκαίρι του 2015 η μεγάλη ιδέα έπεσε από τον Πέτρο Μαυράκη και αμέσως βρήκε θερμούς υποστηρικτές, να δημιουργήσουν από κοινού τον σύλλογο φίλων φορτηγού Κρήτης. Σκοπός του είναι η συνεύρεση ανθ
από Παύλος Μαυρομύτης | Παρασκευή 01/04/2016 - 00:00
Κοινοποίηση στα Social Media

Το καλοκαίρι του 2015 η μεγάλη ιδέα έπεσε από τον Πέτρο Μαυράκη και αμέσως βρήκε θερμούς υποστηρικτές, να δημιουργήσουν από κοινού τον σύλλογο φίλων φορτηγού Κρήτης. Σκοπός του είναι η συνεύρεση ανθρώπων, επαγγελματιών και μη, οι οποίοι έχουν μεράκι και αγάπη για το φορτηγό. Η ανταπόκριση ήταν άμεση από τον κόσμο και σήμερα ο σύλλογος μετράει δεκάδες μέλη. Αρκετά συχνά γίνονται συναντήσεις στο Ηράκλειο, με αποκορύφωμα τη συμμετοχή τους στο Παγκρήτιο Truck Festival της προηγούμενης χρονιάς.

Στην πρόσφατη επίσκεψή μας στο νησί συναντήσαμε τρία από τα βασικά μέλη του, οι οποίοι μας επιφύλασσαν θερμή υποδοχή με τα οχήματά τους. Είχαμε την ευκαιρία να μιλήσουμε για διάφορα θέματα μαζί τους, που σχετίζονται με το σύλλογο και μελλοντικές διοργανώσεις, καθώς και να θαυμάσουμε από κοντά τα δυο Scania του Πέτρου Μαυράκη και το ένα της εταιρείας Ευάγγελος Μαθιουδάκης Α.Ε με οδηγό τον Μανώλη Ξυλούρη.

Με φόντο τη θάλασσα

Το καλύτερο φόντο για τα νησιωτικά φορτηγά είναι η θάλασσα, με το απέραντο γαλάζιο του Αιγαίου να δημιουργεί όμορφο σκηνικό. Σε μια καταπράσινη τοποθεσία κοντά στη θάλασσα συναντήσαμε τα τρία Scania τρακτόρια, το χαμηλό 144, το θαλασσί 164 και το μπλε 580.

Στο κόκκινο 144 μας άρεσαν τα γκάζια του, στο θαλασσί 164 η ταπετσαρία και στο μπλε 580 η εξωτερική του εμφάνιση. Ξεκινούμε με τα δυο Scania 164 για τις αλλαγές τους τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό τους. Στο θαλασσί Scania του Πέτρου Μαυράκη «μετράει» πολύ η ταπετσαρία του. Όχι άδικα βέβαια, καθώς οι αλλαγές που έχουν γίνει σε αυτό αντανακλούν με τον καλύτερο τρόπο τη διάθεση και την καλή δουλειά του ταπετσιέρη. Όπως φαίνεται και στις φωτογραφίες αυτής της σελίδας κατάφερε σε λίγα μέτρα καμπίνας να δημιουργήσει κάτι ξεχωριστό και ωραίο. Η δερματίνη γκρί χρώματος σε στυλ κουμπιών αναζωογόνησε στην ουσία το εσωτερικό, κρύβοντας τυχόν ατέλειές της.

Άλλωστε, μην ξεχνάμε ότι το 164 είναι μοντέλο του 2002 οπότε επιβάλλεται ένα εσωτερικό φρεσκάρισμα. Στα δερμάτινα καθίσματα έχει χαραχθεί ανάγλυφα το σήμα της εταιρείας, δίνοντας την αίσθηση στον οδηγό ότι κάθεται στο θρόνο του βασιλιά-δράκου! Για τη χαλάρωση και ψυχαγωγία του οδηγού δυο πτυσσόμενες τηλεοράσεις βρίσκονται τοποθετημένες στην κάτω πλευρά του επάνω κρεβατιού απ' όπου μπορεί να παρακολουθεί και ταινίες.

Στον αντίποδα, το 164 της εταιρείας Μαθιουδάκης εντυπωσιάζει με την εξωτερική του δυναμική εμφάνιση. Συνειδητοποιούμε αμέσως ότι αυτό που το κάνει ξεχωριστό είναι το μπλε χρώμα του σε συνδυασμό με τις ζάντες, το μπαράκι πινακίδας και την μπάρα με τους προβολείς. Κυρίως όμως, αυτό που τονίζει τα άγρια χαρακτηριστικά του Scania είναι το σήμα της εταιρείας στα αριστερά και δεξιά πλαϊνά σπόιλερ.

No Scania No Party...Live for nothing or die for something... είναι τα δυο αγαπημένα μότο του οδηγού του 164, Μανώλη Ξυλούρη, τα οποία έχει κολλήσει με αυτοκόλλητα επάνω στον τράκτορα.

Οι επενδύσεις στο εσωτερικό της καμπίνας βρίσκονται ακόμη σε αρχικό στάδιο, ντύθηκαν τα πλαϊνά στις πόρτες και ο θόλος του κινητήρα, ενώ σύντομα ετοιμάζεται κάτι δυνατό.

Κόκκινη φωτιά...

Για το τέλος σας αφήσαμε το καλύτερο...Ένταση, ταχύτητα, καμμένο λάστιχο! Ένας εκρηκτικός συνδυασμός απόλαυσης και ευχαρίστησης! Το σκηνικό έχει ως εξής. Σε ένα εγκαταλελειμμένο δρόμο της ΒΙ.ΠΕ Ηρακλείου το 144 με οδηγό τον Πέτρο Μαυράκη αφηνίασε...Τέρμα γκάζι, το μπαρόμετρο στα ύψη και ο καπνός από τα ντουμάνια να μας πνίγει...Η τουρμπίνα του δράκου έτοιμη να μας «καταπιεί» σε κάθε πέρασμα του Scania! Τα πολλά γκάζια όμως απαιτούν και οδηγό με άριστες οδηγικές ικανότητες, κάτι που διαθέτει ο Πέτρος, οπότε το mini-show στέφτηκε με απόλυτη επιτυχία...Βέβαια, τα ρούχα μας μυρίζουν ακόμη, αλλά χαλάλι... Μπρος στο θέαμα τι είναι η μυρωδιά...

Στο ίδιο τεύχος #336

PreviousNext