Τροχοί & TIR

Δοκιμάζεται το νέο Solaris υδρογόνου

Συνεχίζεται η ευρωπαϊκή περιοδεία του νέου Solaris Urbino 12 hydrogen, με το υδρογονοκίνητο λεωφορείο, μετά από τις δοκιμές σε πολωνικές, γερμανικές και ιταλικές πόλεις, να καταφθάνει πρόσφατα και σ
Δευτέρα 05/10/2020 - 11:00
Κοινοποίηση στα Social Media

Συνεχίζεται η ευρωπαϊκή περιοδεία του νέου Solaris Urbino 12 hydrogen, με το υδρογονοκίνητο λεωφορείο, μετά από τις δοκιμές σε πολωνικές, γερμανικές και ιταλικές πόλεις, να καταφθάνει πρόσφατα και στην πρωτεύουσα της Αυστρίας, Βιέννη.

Σημειώνεται, πως μέχρι στιγμής υπάρχουν παραγγελίες για 57 μονάδες του νέου Solaris, με τα πρώτα λεωφορεία να προγραμματίζεται να παραδοθούν προς τα τέλη του έτους στο Μπολτσάνο της Ιταλίας και στις πόλεις Κολωνία και Βούπερταλ της Γερμανίας. Σε ό,τι αφορά στις δοκιμές της Βιέννης, το Solaris Urbino 12 hydrogen παραδόθηκε στην εταιρεία δημόσιων μεταφορών, Wiener Linien.

«Η Βιέννη είναι πρωτοπόρος στην ηλεκτροκίνηση των δημόσιων μεταφορών και μία από τις πρώτες ευρωπαϊκές πόλεις που έθεσε σε κανονική λειτουργία ηλεκτρικά λεωφορεία. Η Wiener Linien επενδύει συνεχώς σε οχήματα μηδενικών ρύπων και είμαι ιδιαίτερα ευτυχής που παρουσιάζω το Solaris Urbino 12 hydrogen στη Βιέννη», δήλωσε ο Αντιπρόεδρος της Solaris Bus & Coach S.A., Πέτρος Σπινάρης.

Υπενθυμίζεται, πως το 12μετρο Solaris Urbino 12 hydrogen έχει τη δυνατότητα μεταφοράς 87 επιβατών, από τους οποίους οι 29 είναι καθήμενοι. Διαθέτει ένα σετ κυψελών καυσίμου των 70 kW και πέντε ντεπόζιτα όγκου 1.560 λίτρων, συνολικής χωρητικότητας 184 κιλών υδρογόνου, που του προσδίδουν αυτονομία έως και 350 χλμ. Υπεύθυνοι για την κίνηση του λεωφορείου είναι δύο ηλεκτροκινητήρες της ZF απόδοσης 2x110 kW (2x147 hp), οι οποίοι βρίσκονται τοποθετημένοι στις πλήμνες των τροχών του πίσω κινητήριου άξονα, ZF AVE 130.

PreviousNext