Τροχοί & TIR

Αναβάθμιση κινητήρων του Volkswagen T6.1

Χαμηλότερα επίπεδα ρύπων κατά 50% και μικρότερη κατανάλωση κατά 0,5 λτ./100 χλμ., υπόσχεται το ανασχεδιασμένο σύστημα επεξεργασίας καυσαερίων, το οποίο τοποθετείται σε όλη τη γκάμα εκδόσεων του Volk
Πέμπτη 18/02/2021 - 08:00
Κοινοποίηση στα Social Media

Χαμηλότερα επίπεδα ρύπων κατά 50% και μικρότερη κατανάλωση κατά 0,5 λτ./100 χλμ., υπόσχεται το ανασχεδιασμένο σύστημα επεξεργασίας καυσαερίων, το οποίο τοποθετείται σε όλη τη γκάμα εκδόσεων του Volkswagen Commercial Vehicles T6.1 (Multivan, Transporter, Caravelle και California).

Στόχος είναι τα παραπάνω μοντέλα να είναι συμβατά με τις αντιρρυπαντικές προδιαγραφές EU 6 AP, οι οποίες τέθηκαν σε ισχύ από την 1η Ιανουαρίου για όλα τα επιβατικά και ελαφρά επαγγελματικά οχήματα. Αναλυτικότερα, σε όλες τις εκδόσεις της γκάμας του 2λιτρου πετρελαιοκινητήρα EA288Nutz, μετακινήθηκε η μονάδα καθαρισμού καυσαερίων πιο κοντά στον κινητήρα, ώστε χάρη στις υψηλότερες θερμοκρασίες να επιτυγχάνεται η ταχύτερη έναρξη της διαδικασίας καθαρισμού των οξειδίων του αζώτου.

Επιπλέον, άλλοι παράγοντες που συμβάλλουν στη μείωση των εκπομπών NOx, περιλαμβάνουν ένα νέο σύστημα ψεκασμού, τους νέους υπερσυμπιεστές καυσαερίων, ένα τριφασικό σύστημα ανακυκλοφορίας καυσαερίων και -για πρώτη φορά στον Όμιλο- το σύστημα DeNox 5.3. Σύμφωνα με το τελευταίο, υπάρχει ένας δεύτερος καταλυτικός μετατροπέας SCR στο κάτω μέρος. Λόγω του ότι είναι πιο μακριά από τον κινητήρα, τα καυσαέρια εδώ είναι πιο κρύα. Ανεξάρτητα από το πώς κινείται το όχημα, τουλάχιστον ένας από τους καταλυτικούς μετατροπείς λειτουργεί πάντα εντός του βέλτιστου εύρους θερμοκρασίας και έτσι τα καυσαέρια μπορούν να αντιμετωπίζονται αποτελεσματικά, ακόμα και όταν ο κινητήρας είναι υπό μεγάλη πίεση.

Το εν λόγω σύστημα διπλής έγχυσης (TwinDosing) επιτρέπει στο AdBlue να εγχέεται σε δύο σημεία. Ένα άλλο νέο χαρακτηριστικό είναι το μέγεθος της δεξαμενής AdBlue, η οποία είχε χωρητικότητα 27 λίτρα και σχεδόν διπλασιάστηκε. Σημειώνεται πως -σύμφωνα με την εταιρεία- χάρη στην ακριβέστερη δοσολογία, η κατανάλωση AdBlue παραμένει ως είχε.

Αξίζει να αναφερθεί ακόμα, πως -όπως και στον κινητήρα twin-turbo- χρησιμοποιείται ένα νέο σύστημα ψεκασμού με επίπεδο πίεσης 2.500 bar, το οποίο επέτρεψε την αύξηση της μέγιστης ισχύος του κινητήρα από 146 kW σε 150 kW (204 PS). Τονίζεται, πως η απόδοση όλων των άλλων εκδόσεων του 2λιτρου TDI κινητήρα δεν άλλαξε, παραμένοντας στα 66, 81 και 110 kW (90, 110 και 150 PS) αντίστοιχα.

PreviousNext