Τροχοί & TIR

Mercedes-Benz Vito Tourer: Το οδηγούμε μέχρι τη λίμνη Δοϊράνη

Ήρθαν τα πρώτα χαμόγελα στον τουρισμό και μαζί ήρθε και το ενδιαφέρον των ιδιοκτητών για την αγορά νέων οχημάτων για τις επιχειρήσεις τους με σημείο αναφοράς τα εννιαθέσια αυτοκίνητα. Η απόκτηση ενό
από Παύλος Μαυρομύτης | Πέμπτη 01/07/2021 - 15:30
Κοινοποίηση στα Social Media
Mercedes-Benz Vito Tourer: Το οδηγούμε μέχρι τη λίμνη Δοϊράνη
Mercedes-Benz Vito Tourer: Το οδηγούμε μέχρι τη λίμνη Δοϊράνη

Ήρθαν τα πρώτα χαμόγελα στον τουρισμό και μαζί ήρθε και το ενδιαφέρον των ιδιοκτητών για την αγορά νέων οχημάτων για τις επιχειρήσεις τους με σημείο αναφοράς τα εννιαθέσια αυτοκίνητα. Η απόκτηση ενός καινούργιου μοντέλου προσφέρει πολλαπλά οφέλη στις επιχειρήσεις, στοχεύοντας στην οικονομία των μετακινήσεων, στην άνεση των επιβατών καθώς επίσης στην εργονομία και την πρακτικότητα για τον οδηγό. Στην κατηγορία αυτή η value for money επιλογή της Mercedes-Benz είναι το Vito Tourer Dark Edition, το οποίο συνδυάζει όλα τα παραπάνω με την εγγύηση και την αξιοπιστία της γερμανικής φίρμας καθώς και με ευέλικτες προτάσεις χρηματοδότησης και προνομιακή τιμή.

To καλοκαίρι μπήκε για τα καλά, οπότε ήρθε η ώρα για μακρινές εξορμήσεις παραλαμβάνοντας το Vito Tourer από την Κηφισιά και φτάνοντας μέχρι τη λίμνη Δοϊράνη καταγράφοντας τις ομορφιές της χώρας μας αλλά και την οδηγική συμπεριφορά του οχήματος. Ακολουθήστε μας…

Dark Edition

Η ειδική έκδοση Dark Edition έρχεται να αναβαθμίσει το Vito Tourer και στο βασικό της εξοπλισμό περιλαμβάνει δύο συρόμενες πλαϊνές πόρτες για την είσοδο των επιβατών, μαύρο μεταλλικό χρώμα (Obdisian) και επιπλέον επένδυση των τροχών. Η ειδική έκδοση αναγνωρίζεται και από τα δύο αυτοκόλλητα στη μπροστινή πλευρά του αυτοκινήτου. Ο εμπρός και πίσω προφυλακτήρας, η μάσκα και οι καθρέφτες είναι βαμμένα στο χρώμα του αμαξώματος, αναβαθμίζοντας τη συνολική εικόνα του οχήματος. Το ύψος του είναι 1.890 χιλιοστά που πρακτικά σημαίνει ότι χωράει στα περισσότερα υπόγεια γκαράζ, σε κλειστούς χώρους στάθμευσης καθώς και στα πλυντήρια αυτοκινήτων.

Το μήκος του είναι 5.370 χιλιοστά και το μικτό του βάρος είναι στα 3.100 κιλά, με το επιτρεπόμενο φορτίο ρυμούλκησης να ορίζεται στα 2.000 κιλά με φρένα και στα 750 κιλά δίχως φρένα. Να υπενθυμίσουμε ότι το Vito Tourer είναι διαθέσιμο σε τρία μήκη αμαξώματος: το compact, το long και το extra long έτσι ώστε να προσαρμόζεται άμεσα στις ανάγκες του πελάτη. Το πίσω καπό ανοίγει εύκολα προς τα πάνω, επιτρέποντας τη φόρτωση και εκφόρτωση αποσκευών ή φορτίων μεγάλου όγκου. Το μέγιστο μήκος του χώρου φόρτωσης είναι 2.883 χιλιοστά και η μέγιστη χωρητικότητα φορτίου φτάνει τα 1,39 κ.μ.

 

Με έμφαση στην άνεση

Η είσοδος των επιβατών γίνεται από τις δύο πλαϊνές συρόμενες πόρτες, οι οποίες ανοίγουν εύκολα χωρίς ιδιαίτερη μυϊκή δύναμη. Η διάταξη των καθισμάτων προσαρμόζεται ανάλογα με τις μεταφορικές ανάγκες, προσφέροντας ευέλικτες λύσεις για την άνετη μεταφορά των επιβατών. Τα καθίσματα μπορούν να τροποποιηθούν εύκολα, καθώς οι βάσεις τους έχουν τη δυνατότητα γρήγορης απασφάλισης. Στο όχημα της δοκιμής τα έξι καθίσματα είναι τοποθετημένα αντικριστά, φέρουν επενδύσεις από μαύρο τεχνητό δέρμα και περιλαμβάνουν ενσωματωμένες ζώνες ασφαλείας τριών σημείων.

Οι μεγάλες πλαϊνές γυάλινες επιφάνειες προσφέρουν αυξημένο οπτικό πεδίο προς όλες τις κατευθύνσεις και έτσι ο επιβάτης απολαμβάνει μοναδική θέα σε όλες τις διαδρομές. Το σύστημα κλιματισμού Tempmatic διαθέτει επιπρόσθετη μονάδα κλιματισμού για τα πίσω καθίσματα, με άμεση και γρήγορη απόδοση. Στο χώρο των επιβατών διατίθενται ξεχωριστά ακροφύσια κλιματισμού όπως και ποτηροθήκες.

Όσον αφορά το χώρο οδήγησης θα θέλαμε χειρολαβές στις πλαϊνές πλευρές, έτσι ώστε η πρόσβαση των επιβατών να γίνεται με μεγαλύτερη ευκολία. Επίσης ο λεβιές ταχυτήτων θα βόλευε να είναι τοποθετημένος πιο ψηλά ώστε ο μεσαίος επιβάτης να έχει περισσότερο χώρο για το αριστερό του πόδι. Στον βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνεται ντουλαπάκι συνοδηγού με κλειδαριά, εργοστασιακό ηχοσύστημα MB Audio 10 με λειτουργία ανοιχτής ακρόασης και audio streaming μέσω Bluetooth, με εξαιρετική απόδοση των ηχείων, παροχή ρεύματος 12V, θύρα Usb και υποδοχή SD κάρτας.

Ευέλικτο στο κέντρο

Η ρύθμιση του τιμονιού καθ' ύψος (4,8ο) και κατά μήκος (60 χιλιοστά) σε συνδυασμό με το εργονομικά σχεδιασμένο κάθισμα του οδηγού, το οποίο μετακινείται αρκετά εκατοστά προς τα πίσω, προσφέρουν την ιδανική θέση οδήγησης ακόμη και σε έναν εύσωμο οδηγό. Η ορατότητα είναι καλή προς τα εμπρός, πίσω και πλευρικά, ενώ ο οδηγός βλέπει το τελείωμα του μπροστινού καπό γεγονός που τον βοηθάει στο παρκάρισμα. Ο οδηγός πρόκειται να συνηθίσει άμεσα τον όγκο του οχήματος και στην κίνησή του μέσα στην πόλη θα έχει σημαντική βοήθεια από το τιμόνι, γιατί εκτός από το καλό κόψιμο που δίνει στους τροχούς είναι και αρκετά ελαφρύ.

Στο δρόμο για τη λίμνη Δοϊράνη

Προορισμός του Vito Tourer Dark Edition είναι η μεταφορά επιβατών εντός πόλεων σε ξενοδοχεία, αεροδρόμια, λιμάνια, στην πραγματοποίηση περιηγήσεων και εκδρομών κ.α. Μαζί του, εμείς ταξιδέψαμε στη λίμνη Δοϊράνη και στη λίμνη Κερκίνη στα ελληνοβουλγαρικά σύνορα. Πιάνοντας τον αυτοκινητόδρομο τα επίπεδα άνεσης για τον οδηγό και τους επιβάτες είναι άριστα καθώς το σύστημα αναρτήσεων μετατρέπει το δρόμο σε…χαλί. Ακόμη και οι επιβάτες που κάθονται στην τελευταία σειρά, επάνω από τον άξονα, δεν πρόκειται να παραπονεθούν κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, καθώς δεν παρατηρούνται αναπηδήσεις, ακόμη και όταν το αυτοκίνητο περνάει με αρκετά χιλιόμετρα επάνω από λακκούβες. Επίσης σε ταχύτητες πέριξ των 120 χλμ/ώρα οι αεροδυναμικοί θόρυβοι είναι περιορισμένοι.

 

Το χειροκίνητο εξάρι κιβώτιο έχει καλή κλιμάκωση και ο κινητήρας «ροπιάζει» από τις 1.500 σ.α.λ. Με εννέα άτομα, φουλ αποσκευές και το Air Condition σε λειτουργία σε μια ανηφορική διαδρομή όπως του Δομοκού ο 4κύλινδρος κινητήρας με τους 102 ίππους σίγουρα δεν θα είναι ιδιαίτερα σβέλτος, όπως είναι λογικό βέβαια, ωστόσο θα κινήσει το όχημα με ικανοποιητική ταχύτητα. Βέβαια το μεγάλο ατού του συγκεκριμένου κινητήρα είναι η οικονομία στις μετακινήσεις, όπου καταγράψαμε μια μέση κατανάλωση περίπου στα 7 λίτρα/100 χλμ.

 

Στο επαρχιακό οδικό δίκτυο η κατευθυντικότητα του οχήματος είναι εξαιρετική ενώ σε όσες κλειστές στροφές μπήκαμε με αρκετά χιλιόμετρα το Tourer πατούσε σταθερά χωρίς να παίρνει ανεπιθύμητες κλίσεις. Βέβαια το τελευταίας γενιάς Adaptive E.S.P ενισχύει το αίσθημα ασφάλειας αλλά και της εμπιστοσύνης του οδηγού να οδηγήσει το αυτοκίνητο με υψηλές ταχύτητες. Επίσης το σύστημα Crosswind Assist αποτρέπει την εκτροπή των τροχών εξαιτίας ισχυρών ριπών ανέμου, με στοχευμένες επεμβάσεις στο σύστημα πέδησης.

 

Στο δια ταύτα το Mercedes-Benz Vito Tourer Dark Edition αποτελεί το αστέρι του τουρισμού, έτοιμο να προσφέρει υπηρεσίες μετακίνησης υψηλού επιπέδου στους επιβάτες και παράλληλα να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις του επαγγελματία.

PreviousNext